24 lutego 2021 r. odbyło się zdalne posiedzenie Rady Programowej RetailTec Congress. Celem spotkania było uzgodnienie ram programowych kolejnej edycji wydarzenia, która zaplanowana jest na 31 maja i 1 czerwca 2021 r. Kongres odbędzie się w Sheraton Grand Warsaw i zrealizowany zostanie w formule hybrydowej.
Obrady, pod przewodnictwem Renaty Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Michała Pieprznego, Country Leadera SAS Poland, skupione zostały przede wszystkim na aspektach zmian w sektorze retail po COVID-19. Eksperci omówili strategiczne kierunki rozwoju sektora handlowego w kontekście odbudowy gospodarki oraz aktualne trendy dotyczące zachowania klientów, w tym odpowiedzi rynku na nowe wyzwania stawiane przez klientów. Ważną kwestią podczas RetailTec Congres będzie klimatocentryzm. Grono prelegentów przeanalizuje założenia, szanse i zagrożenia w ramach zielonego konsumpcjonizmu, neutralności klimatycznej 2050 oraz europejskiego zielonego ładu. W agendzie ujęte zostaną również zagadnienia związane z e-commerce, nowoczesnymi systemami płatności oraz strategiami omnichannel. Nie zabraknie również tematów dotyczących roli logistyki w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
W spotkaniu wzielii udział m.in:
- Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, POHID
- Michał Pieprzny, Country Leader, SAS Poland
- Jacek Palec, Prezes Zarządu, Frisco
- Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, Visa
- Łukasz Kuczkowski, Head of e-Commerce Poland & East Europe, Unilever
- Wojciech Józefowski, Dyrektor Logistyki, CLO, Jerónimo Martins
- Anna Gorączka, Green Officer, Żabka
- Łukasz Dwulit, Head of Global Expansion, Central Europe and Israel, Alibaba Group
- Krzysztof Bajołek, Founder/CEO, Answear.com
- Janusz Anioł, Dyrektor Generalny, Raben Logistics Polska
- Krzysztof Kręcikij, Enterprise Sales Executive CEE, Salesforce
- Wojciech Muszyński, Executive Director of Retail, Orlen
- Sławomir Nitek, Prezes Zarządu, Action
Pełna agenda RetailTec Congress zostanie udostępniona wkrótce.