Prelegenci RetailTec Congress

Automation Brand Specialist,
IBM Polska
IBM Polska

Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji oraz digital,
IKEA Retail
IKEA Retail

Dyrektor Zarządzający,
Integral Solutions
Integral Solutions

Board Member and Head of R&D, Grandmetric

Dyrektor Marketplace,
empik.com
empik.com

Koordynator ds. środowiska - CSR, Auchan Retail Polska

Head of CEE,
Klarna
Klarna

Chief Data Officer,
Leroy Merlin
Leroy Merlin

Dyrektor Generalny IBM na Polskę, Kraje Bałtyckie i Ukrainę

Wiceprezes zarządu, Dyrektor Generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców Food Lex

Head of Product, InPost Pay

Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future

Chief Operating Officer,
Member of the Board,
Frisco
Member of the Board,
Frisco

Key Account Manager, Maxto ITS

Executive Manager, IBPM

Współprzewodnicząca Rady Programowej RetailTec, Prezes Zarządu POHiD,
Wiceprezydent EuroCommerce
Wiceprezydent EuroCommerce
Od 2008 r. Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, zrzeszającej największe międzynarodowe koncerny handlowe w Polsce. W latach 2000 – 2017 pełniła funkcję Dyrektora Przedstawicielstwa METRO AG w Polsce, reprezentując spółki koncernu Makro C&C, Real, Media Saturn Holding wobec władz państwowych, organizacji pozarządowych i zrzeszeń branżowych. Wiceprezydent Konfederacji Lewiatan. Wiceprezydent europejskiej organizacji handlowej EuroCommerce z siedzibą w Brukseli. Od 2012 Przewodnicząca Rady ds. Handlu Europy Środkowo-Wschodniej, reprezentuje nowoczesny handel w Europie Środkowo – Wschodniej wobec instytucji unijnych w Brukseli.

Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, Jerónimo Martins

Dziennikarz, Wiadomości Gospodarcze

Prezes Zarządu,
Super-Pharm Polska
Super-Pharm Polska

Główny Architekt Platformy Generatywnej AI,
PepsiCo
PepsiCo
Accenture
Krzysztof Kośmider specjalizuje się w realizacji projektów dla firm sektora handlu detalicznego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych i wdrażaniu rozwiązań informatycznych opartych o najlepsze praktyki biznesowe wsparte najnowszymi technologiami. Ma bogate doświadczenie w realizacji transformacji IT zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.

Data Science Manager, Allegro Pay

Współprzewodnicząca Rady Programowej RetailTec Congress Prezeska Zarządu,
Accenture Poland
Accenture Poland
Agnieszka Kubera jest Dyrektor Zarządzającą odpowiedzialną za praktykę Products w Accenture. W ramach tego pionu zarządza ekspertami specjalizującymi się w doradztwie strategicznym, biznesowym oraz technologicznym dla takich branż, jak towary i usługi konsumenckie, detalicznej, samochodowej, infrastrukturalnej, transportowej, turystycznej, przemysłowej, farmaceutycznej. Agnieszka Kubera jest odpowiedzialna za współpracę z licznymi kluczowymi klientami Accenture zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Head of Digital Commerce Strategy Personal Care Europe & Australia New Zealand,
Unilever
Unilever
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. Obecnie, w Unilever, odpowiada za ecommerce w ujęciu sprzedaży i contentu w Polsce i krajach Europy Wschodniej. Buduje strategię sprzedaży i komunikacji z shopperem w nowoczesnych kanałach internetowych: pure players, omnichannel, market place, platformy sprzedazowe e-grocery.

Expert Sektora Retail

Head of Data Science, RTV EURO AGD
Michał Kuziemski to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w firmie RTV Euro AGD, gdzie odpowiada za rozwój i wdrażanie rozwiązań z zakresu data science oraz nowoczesnych technologii, mających na celu zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, specjalizujący się w analityce i zarządzaniu. Zarządza zespołami w zwinny sposób, opierając swoją praktykę biznesową na dobrze zdefiniowanych procesach, jednocześnie wykazując się empatią i szacunkiem dla różnorodności. Wierzy, że zespoły pracujące w pozytywnej atmosferze są bardziej efektywne i osiągają lepsze rezultaty.

Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych, Carrefour Polska
Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w obszarach operacji, supply chain, zakupów oraz planowania strategii międzynarodowych sieci handlowych oraz prowadzenia przedsiębiorstwa. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych w University of Portland oraz Escuela de Organización Industrial w Madrycie. W Carrefour zajmuje się wyszukiwaniem nowych trendów oraz przekształcanie ich w rzeczywistość handlową. Jest również mentorem w akcelratorze startupów foodtech.ac.

Senior Manager ,Data & AI Leader,
Allegro Pay
Allegro Pay

Manager, Gen AI for Marketing, Accenture Song

Prezes Zarządu, POLKA Operator Systemu Kaucyjnego Not For Profit Spółka Akcyjna

Dyrektor ds. Finansów, Lidl Polska

Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, Jeronimo Martins Polska

Chief Digital Officer, E-commerce Director, Board Member, Super-Pharm

Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW
Uznany ekonomista i menedżer, profesor nauk ekonomicznych, dyrektor Centrum Gospodarki Światowej UKSW. Specjalizuje się w zarządzaniu w systemie gospodarczym, finansach publicznych oraz gospodarce nieoficjalnej i restrukturyzacjach przedsiębiorstw. W latach 2015-2020 członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP. Pełni/ł funkcje zarządcze, nadzorcze i doradcze w spółkach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW), Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE) oraz Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (LSE). Były wiceminister finansów (2015/2016). Stypendysta rządu Szwecji z zakresu zarządzania, członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego (VI kadencji), członek Royal Economic Society oraz British Academy of Management. Od 2012 speaker Cambridge International Symposium on Economic Crime Uniwersytetu Cambridge. Autor ponad 120 publikacji naukowych. Odznaczony złotym medalem Ministra Sprawiedliwości oraz złotą odznaką Ministra Finansów. Laureat nagrody Prezesa Polskiej Akademii Nauk „za wybitne osiągnięcia naukowe w zakresie finansów”.

Director of Responsible Business, Castorama Polska Sp. z o.o.

Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Klimatu i Środowiska Polski

Dyrektor ds. Koordynacji Projektów, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

Kierownik działu Logistyki, Lidl Polska

Dyrektor Analityki & Data Science, Grupa Żabka
W Grupie Żabka od 2019 odpowiedzialny jest za wdrażanie kultury opartej na danych oraz realizację misji „nadawania sensu danym”, w ramach której wspiera wszystkie obszary biznesu przy podejmowaniu kluczowych decyzji. Zarządza centrum kompetencji analitycznych skupiających ok. 30 osób w rolach: Data Scientist’ów, BI Developerów, Data Insight Analityków i Inżynierów ML realizujących innowacyjne projekty analityczne oraz promujących dobre praktyki w ramach społeczność analitycznej w Grupie Żabka. Stale pielęgnuje swoją pasję do wizualizacji danych oraz wyciągania z nich wniosków a także do nowoczesnych narzędzi BI & AI.
Doświadczenie zdobył pracując kilkanaście lat w międzynarodowych koncernach w obszarach Controllingu, Finansów i Analityki. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Studiów Podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Poznańskiej oraz Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Redaktor Naczelna Magazynu "Handel",portal handelextra.pl, VFP Communications
dr Michalina Szczepańska-Brzozowska – od września 2019 r. redaktor naczelna magazynu „Handel”, do którego należy również portal handelextra.pl, wcześniej wieloletni dziennikarz Pulsu Biznesu, piszący o branży FMCG, odzieżowej i handlowej; doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, wykładowca akademicki, mówca publiczny i członek Toastmasters International.

Senior Manager, Accenture Song

Founder & CTO,
Oxla
Oxla

Analityk ds. gospodarki cyfrowej, Polityka Insight

Liderka, Dyrektorka z doświadczeniem w Transformacji Firmy i Projektach Strategicznych, Auchan Retail Polska

Digital & E-commerce Director, Auchan Polska

Senior Account Executive,
RELEX Solutions
RELEX Solutions
Od ponad 20 lat związana z technologiami wspierającymi optymalizację i rozwój handlu oraz produkcji w ujęciu całościowego łańcucha wartości: od S&OP, Category Management, Supply Chain, Pricing, Promotion po Workforce Management. Zrealizowała dziesiątki projektów z klientami w Polsce i Europie. Satysfakcję zawodową nieustannie czerpie z dostarczania realnej wartości biznesowej i środowiskowej przy wykorzystaniu najnowszych i sprawdzonych technologii. Obecnie odpowiada za rozwój biznesu RELEX Solutions na terenie Polski i CEE.

Redaktor Naczelna HandelExtra.pl, VFP Communications

Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej,
Visa
Visa
W Visa kieruje zespołem odpowiedzialnym za relacje z agentami rozliczeniowymi i detalistami oraz za rozwój akceptacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w bankowości, sektorach płatności bezgotówkowych, programów lojalnościowych oraz w branży FMCG. W trakcie swojej kariery zajmowała stanowiska dyrektorskie w takich firmach, jak Raiffeisen Polbank (wcześniej Polbank), polbank EFG, POLCARD/First Data, Premium Club czy Amrest.

Regional Director, Member of the board, Central Eastern Europe, Zebra Technologies