Prelegenci poprzedniej edycji RetailTec Congress
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/bochenek300x300.jpg)
Country Business Development & Digital Manager, IKEA Retail Polska
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/09/bukowski-300x-300.png)
Head of Development, Member of the Board, Fast White Cat
Head of Development i Członek Zarządu w Fast White Cat. Kieruje zespołem deweloperów, koordynując ich pracę oraz dbając o przebieg i optymalizację procesów oraz opracowywanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych. Nadzoruje jakość i tok projektów pod kątem oprogramowania, w całym ich cyklu – od uruchomienia poprzez wdrożenie oraz w okresie utrzymania.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/ciszewska300x300.jpg)
Manager ds. ochrony środowiska, Jeronimo Martins Polska
Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie związane z polityką efektywności energetycznej pozyskane w strukturach administracji. Obecnie główne moje zadania wiążą się z realizacją strategii ochrony środowiska w całym łańcuchu wartości w sieci Biedronka, w tym w szczególności budowanie świadomości ekologicznej wewnątrz i na zewnątrz organizacji, wdrażanie praktyk minimalizujących wpływ firmy na środowisko, ograniczanie zmian klimatu w tym transformację naszej działalności w kierunku gospodarki niskoemisyjnej, również dążenie do gospodarki cyrkularnej w tym uwzględniając zagadnienia związane z materiałami i opakowań produktów marki własnej.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/czaczkowska300x300.jpg)
COO, Head of Strategy & Communication, Omnisense
Socjolożka, strateżka, marketingowiec z 18 letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku marek, komunikacji i narzędzi wspierających rozwój brandów i działań prosprzedażowych. Przez ponad 15 lat współtworzyła agencję reklamową S4, w tym ponad 6 na stanowisku dyrektora ds. relacji z klientami. W Omnisense zarządza złożonymi projektami i procesami badawczymi (w tym dla marek takich jak Vistula, Wólczanka, INGLOT, ZNAK, Coccodrillo, Reporter Young, Cukiernia Sowa), prowadzi warsztaty strategiczne i doradza firmom z branży retail, FMCG i HoReCa w zakresie budowania spójnego i wyrazistego wizerunku w omnichannelnowej rzeczywistości
![avatar](/wp-content/plugins/prelegenci/avatar.jpg)
Agile PMO & OpEx Director, Frisco.pl
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/balton300x300.jpg)
Prezes Zarządu, PHZ Baltona
Prezes Zarządu Baltona od stycznia 2021 roku.
Spółki Baltona działają w branży Travel Retail, F&B oraz obsługi statków, zaspokajając potrzeby podróżnych i załóg statków pracujących na morzu.
Doświadczony Dyrektor Zarządzający z udokumentowaną praktyką w pracy w branży retail. Zajmował stanowiska kierownicze w takich firmach jak Toys „R” Us, REWE Int. BILLA Polska i Ukraina, Ahold, NOMI i Makro Cash & Carry Polska.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/dopierala300x300.jpg)
Dyrektor Łańcucha Dostaw i Logistyki, Auchan Retail Polska
Piotr Dopierała – jest jednym z najbardziej doświadczonych managerów łańcucha dostaw w branży retail. Swoja karierę zawodową rozpoczynał w Grupie Raben a następnie przez wiele lat był odpowiedzialny za globalne strategie Łańcucha Dostaw i Logistyki w Grupie Metro, pracując w Dusseldorfie, Stambule i Hong Kongu. Po powrocie do kraju pracował jako Dyrektor Logistyki w LPP SA a od 3 lat jest Dyrektorem Łańcucha Dostaw i Logistyki w Auchan Retail Polska. Jest absolwentem Uniwersytetu Przyrodniczego i Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz ukończył studia Executive MBA w ETH w Zurychu i studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2022/11/Artur-Drobiecki.jpg)
VP of Sales, Limitless Technologies
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/09/grochowalski.jpg)
CIO, Leroy Merlin
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/gutowiec300x300.jpg)
Manager ds. Klienta Strategicznego, Biuro Informacji Kredytowej
Menedżerka w Departamencie Rynku Korporacyjnego Biura Informacji Kredytowej. Jako opiekun klienta biznesowego na co dzień wspomaga firmy w wyzwaniach dotyczących oceny ryzyka płatniczego i oceny wiarygodności finansowej kontrahentów. Od 5 lat dba o relacje z największymi firmami w Polsce, łącząc wartości Grupy BIK (BIG InfoMonitor oraz BIK) w spójne informacje dopasowane do potrzeb klientów. Od 2020 roku współprowadziła szereg specjalistycznych webinarów Grupy BIK, dzieląc się swoją wiedzą i umiejętnościami z przedsiębiorcami z różnych segmentów rynku w Polsce.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2020/01/Renata-Juszkiewicz-1-1.jpg)
Współprzewodnicząca Rady Programowej RetailTec, Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce
Od 2008 r. Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, zrzeszającej największe międzynarodowe koncerny handlowe w Polsce. W latach 2000 – 2017 pełniła funkcję Dyrektora Przedstawicielstwa METRO AG w Polsce, reprezentując spółki koncernu Makro C&C, Real, Media Saturn Holding wobec władz państwowych, organizacji pozarządowych i zrzeszeń branżowych. Wiceprezydent Konfederacji Lewiatan. Wiceprezydent europejskiej organizacji handlowej EuroCommerce z siedzibą w Brukseli. Od 2012 Przewodnicząca Rady ds. Handlu Europy Środkowo-Wschodniej, reprezentuje nowoczesny handel w Europie Środkowo – Wschodniej wobec instytucji unijnych w Brukseli.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/kaminski300x300.jpg)
Communications Capability Lead, Accenture Song
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/kowal300x300.jpg)
Data Science Manager, Allegro Pay
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/09/krawczyk.jpg)
Senior Commercial Executive, NielsenIQ
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2020/01/Agnieszka-Kubera.jpg)
Współprzewodnicząca Rady Programowej RetailTec Congress Prezeska Zarządu, Accenture Poland
Agnieszka Kubera jest Dyrektor Zarządzającą odpowiedzialną za praktykę Products w Accenture. W ramach tego pionu zarządza ekspertami specjalizującymi się w doradztwie strategicznym, biznesowym oraz technologicznym dla takich branż, jak towary i usługi konsumenckie, detalicznej, samochodowej, infrastrukturalnej, transportowej, turystycznej, przemysłowej, farmaceutycznej. Agnieszka Kubera jest odpowiedzialna za współpracę z licznymi kluczowymi klientami Accenture zarówno w Polsce, jak i w Europie.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2020/01/Adrian-Kurowski.jpg)
Dyrektor Generalny Visa w Polsce, Visa
Absolwent Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula).
Karierę zawodową rozpoczął w 2001 r. w firmie doradczej KPMG, gdzie przez pięć lat kierował projektami dla instytucji finansowych, m.in. z zakresu optymalizacji procesów wewnętrznych czy wzrostu dochodowości. W 2006 r. objął stanowisko kierownika ds. portfela kart kredytowych w Polbank EFG, gdzie odpowiadał za wdrażanie programów partnerskich i wzrost dochodowości portfeli kart kredytowych.
Z Visa związany od 2011 r., kiedy to objął praktykę konsultingową dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej i przez ponad 3 lata realizował wiele projektów dotyczących wdrożenia nowych strategii produktowych czy optymalizujących zarządzanie portfelami kartowymi w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Od października 2014 r. dyrektor Visa w Polsce.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/kusz300x300.png)
Advisory Solution Consultant, Service Now
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/lubiewa300x300.jpg)
Dyrektor Działu Formatów i Konceptów Handlowych, Carrefour Polska
Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w obszarach operacji, supply chain, zakupów oraz planowania strategii międzynarodowych sieci handlowych oraz prowadzenia przedsiębiorstwa. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych w University of Portland oraz Escuela de Organización Industrial w Madrycie. W Carrefour zajmuje się wyszukiwaniem nowych trendów oraz przekształcanie ich w rzeczywistość handlową. Jest również mentorem w akcelratorze startupów foodtech.ac.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/manios300x300.jpg)
Business & Commerce Transformation Consultant, Unity Group
Specjalistka i konsultantka ds. rozwoju e-commerce z wieloletnim doświadczeniem w firmach detalicznych, m.in. takich jak Douglas, Świat Ksiązki. Pomaga budować i realizować skuteczną strategię cyfrową sprzedaży i marketingu w modelu kliento-centrycznym dla przedsiębiorstw handlowych, jak i producentów. W Unity Group realizuje projekty konsultingowe z zakresu uruchamiania cyfrowych kanałów sprzedaży oraz rozwoju sprzedaży wielokanałowej.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/matus300x300.png)
Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw, CCC
Posiada ponad 17 -letnie doświadczenie w obszarze zarządzania obszarami operacyjnymi i rozwoju organizacji. W Grupie CCC odpowiada za łańcuch dostaw w zakresie wszystkich kanałów i formatów sprzedaży. W swojej codziennej pracy wykorzystuje metodologię lean management, nakierowaną na optymalizację, a co za tym idzie – wzrost efektywności procesów. Przed dołączeniem do Grupy CCC pracował w takich firmach jak Mondelez, Nestle, czy Beiersdorf, gdzie m.in. pełnił funkcję Dyrektora Generalnego.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/mazurkiewicz300x300.jpg)
Dziennikarz, Rzeczpospolita
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/moczulski300x300.jpg)
Prezes Zarządu BAKALLAND w latach 2014-2019, Prezes Zarządu, DG Marek Moczulski
W przeszłości Prezes Zarządu, Członek Zarządu spółek notowanych na GPW ( Agros Holding S.A., ZPC Mieszko S.A., Bakalland S.A.) oraz innych jak Shell Gas, Agros Fortuna, Unitop. Karierę w biznesie rozpoczął od pracy jako konsultant w dziale audytu firmy Price Waterhouse . Przeszedł wszystkie szczeble zarządzania finansami od kontrolera finansowego do dyrektora finansowego członka Zarządu. Skuteczny w przeprowadzaniu zmian w firmach. Autor planu restrukturyzacji grupy kapitałowej Agros. Wdrożenie realizował w roli Prezesa Zarządu Agros Fortuna. Połączył 8 spółek, rozwinął marki Tarczyn, Fortuna, Karotka. Doprowadził markę Łowicz do pozycji lidera na rynku dżemów oraz sosów. Zrestrukturyzował oraz rozwinął ZPC Mieszko SA. Marka Mieszko stała się ogólnopolskim brandem a marka Zozole kultową wśród dzieci. Dokonał połączenia firmy Bakalland z Delecta. Wprowadził i rozwinął nowe linie produktów. Pełnił funkcje w radach nadzorczych wielu spółek z różnych sektorów. Był między innymi niezależnym członkiem Rady Nadzorczej w banku BGŻ SA, Dom Development SA, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, członek komitetu audytu oraz wynagrodzeń. Obecnie doradza przedsiębiorcom w usprawnianiu procesów biznesowych, strategii rozwoju, wprowadzaniu nowych produktów, przeprowadzeniu procesu sukcesji.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2021/02/palec-300x300-1.png)
Prezes Zarządu, Frisco
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/pawlowski300x300.jpg)
Executive Creative Director, Accenture Song
![avatar](/wp-content/plugins/prelegenci/avatar.jpg)
Senior Manager - Cloud First ServiceNow Practice Lead, Accenture
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/poltorak300x300.jpg)
Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju, Klienta i Digital, CCC
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2020/06/reif300x300.jpg)
Dyrektor, Head of Fashion & Retail Poland, Accenture
Rafał Reif zarządza w Accenture działem doradztwa dla firm sektora handlu detalicznego w Polsce. Specjalizuje się w doskonaleniu procesów i wdrażaniu rozwiązań informatycznych realizując projekty z zakresu m.in. strategii łańcucha dostaw, transformacji cyfrowej, zrównoważonego rozwoju w branży mody oraz fuzji i przejęć. Doradza firmom z branży modowej, oraz firmom handlu detalicznego z branży spożywczej, kosmetycznej oraz budowlanej. Prowadzi analizy zmian zachodzących na rynku konsumenta. Jest współautorem raportów na temat zwyczajów zakupowych konsumentów w Polsce, m.in. takich jak: „Postpandemic Generation Online czy Offline” z roku 2021 czy „Drugie życie ubrań” z 2022 roku. W Accenture pracuje od 16 lat, wcześniej związany z firmą Daimler, w której pełnił funkcje kierownicze w dziale usług finansowych. Ponadto Rafał jest autorem bloga i podcastu poświęconego trendom zachodzącym w branży fashion „Co to z tą modą”.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/sass300x300.png)
President, Izba Gospodarki Elektronicznej
Patrycja Sass-Staniszewska – Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych interesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona. Członek Rady ds. Cyfryzacji V kadencji pod Ministerstwem Cyfryzacji, Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności. Z e-Izbą związana od początku jej działania. Odpowiedzialna za rozwój strategiczny Izby w zakresie e-commerce, cyfryzacji finansów, polskiej medycyny. Z branżą interaktywną związana od prawie 20 lat. Nagrodzona w 2022 roku w konkursie TOP Woman za zasługi dla rozwoju i promocji polskiego e-commerce oraz w 2023 znalazła się w rankingu TOP 25 najbardziej wpływowych kobiet w handlu i FMCG. Wcześniej pracowała w IAB Polska, gdzie tworzyła organizację marketingu online od podstaw oraz w Eniro Polska (Panorama Firm), pełniąc funkcję rzecznika prasowego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Szczęśliwa żona i mama cudownej Leny.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2022/11/Ewa-Starkiewicz.jpg)
Head of Digital, Leroy Merlin
13 lat doświadczenia w E-commerce/ Digital, pasjonatka sportów i podróży, w wolnych chwilach czyta książki z działu literatura faktu/ reportaż i doskonali się w sztuce kulinarnej 🙂
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/szymula300x300.png)
Field Sales Representative, Google Cloud
Na co dzień pomagam branży Retail budować nową wartość biznesową przy pomocy rozwiązań Google Cloud. Swoje doświadczenia zdobywałem również w sektorze CDP & Marketing Automation. Pasjonat nowych technologii oraz grapplingu.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/09/karim-sylla.jpg)
Dyrektor Analityki & Data Science, Grupa Żabka
W Grupie Żabka od 2019 odpowiedzialny jest za wdrażanie kultury opartej na danych oraz realizację misji „nadawania sensu danym”, w ramach której wspiera wszystkie obszary biznesu przy podejmowaniu kluczowych decyzji. Zarządza centrum kompetencji analitycznych skupiających ok. 30 osób w rolach: Data Scientist’ów, BI Developerów, Data Insight Analityków i Inżynierów ML realizujących innowacyjne projekty analityczne oraz promujących dobre praktyki w ramach społeczność analitycznej w Grupie Żabka. Stale pielęgnuje swoją pasję do wizualizacji danych oraz wyciągania z nich wniosków a także do nowoczesnych narzędzi BI & AI.
Doświadczenie zdobył pracując kilkanaście lat w międzynarodowych koncernach w obszarach Controllingu, Finansów i Analityki. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Studiów Podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Poznańskiej oraz Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/synoradzki.png)
Senior Manager, Product & Engineering, Allegro
Senior Manager z blisko 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami technologicznymi i produktowymi w obszarze eCommerce. W Allegro pracuje już od ponad dekady, w obszarze produktu i technologii. Obecnie w firmie odpowiada za rozwój aplikacji mobilnej, w tym tworzenie strategii aktywizacji klientów i pozyskiwania nowych użytkowników. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Prywatnie aktywnie dzieli się wiedzą w ramach licznych programów mentorskich.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/tkaczyk300x300.jpg)
Prezes, E.Leclerc Lublin
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2021/04/Karol-Tokarczyk.jpg)
Analityk ds. gospodarki cyfrowej, Polityka Insight
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/truszkowski300x300.jpg)
Head of B2B, Allegro
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie i konsultingu. Specjalizuje się w budowie i skalowaniu nowych organizacji oraz w transformacjach organizacyjnych. Od listopada 2020 r. kieruje zespołem tworzącym i zarządzającym Allegro Business – serwis B2B zbudowany w oparciu o największą platformę eCommerce w Polsce. Absolwent SGH, posiada także tytuł Executive MBA Rotterdam School of Management.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/walendowski300x300.jpg)
Managing Director Finance, Board Member, Media Saturn Holding Polska
Marcin Walendowski jest Członkiem Zarządu ds. Finansowych (Managing Director Finance) w MediaMarktSaturn Polska / MediaMarkt Polska, gdzie przez kilka lat pełnił również funkcję Dyrektora ds. Projektów Strategicznych. Wcześniej pracował w międzynarodowej firmie konsultingowej EY (Ernst & Young) w działach Audytu i Doradztwa Biznesowego. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz licznych kursów na zagranicznych uczelniach.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2022/10/walach300x300.png)
Wiceprezes Zarządu, InPost
CFO z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym, obecnie pełniący rolę Grupowego CFO w firmie OTCF (właściciela marki 4F), do niedawna przez dwa lata Dyrektora Zarządzającego ds. Finansów w Media Markt Saturn Polska. Wcześniej przez 18 miesięcy kierował zespołem finansowym sieci aptek Dr Max, wiodącego operatora na rynku aptecznym zarówno w Polsce jak i w Europe Centralnej.
Większość swojej dotychczasowej kariery Pan Wojciech spędził w sektorze handlu w strukturach grupy Tesco PLC Dołączył do organizacji w roku 1999 jako młodszy analityk finansowy, w latach 2015-2018 zajmował stanowisko Regionalnego Dyrektora Finansowego gdzie odpowiadał za całość operacji finansowych w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech.
Pan Wojciech ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Finanse i Bankowość, specjalizując się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. W roku 2008 zdobył międzynarodowe kwalifikacje zarządcze w ramach organizacji CIMA, w której aktywnie działa od lat, wspierając jej rozwój oraz członków w ramach programu mentoringowego, którego jest autorem i głównym sponsorem. W roku 2019 został nominowany do Rady stowarzyszenia CIMA gdzie reprezentuje region całej Europy.
W wolnych chwilach Pan Wojciech podróżuje wraz z przyjaciółmi oraz uprawia sport, głównie bieganie, jazdę na rowerze, pływanie oraz nurkowanie.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/09/wlodarczyk.jpg)
Członek Zarządu ds. Sprzedaży, Lidl Polska
Z firmą Lidl Polska związany jest od 20 lat. Pracował w obszarze sprzedaży Lidl Polska, a także w strukturach międzynarodowych firmy. Członkiem Zarządu jest od 9 lat. Odpowiada za kierowanie siedmioma spółkami regionalnymi Lidla w Polsce.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/08/wyganowska-300x-300.jpg)
Senior Account Executive, RELEX Solutions
Od ponad 20 lat związana z technologiami wspierającymi optymalizację i rozwój handlu oraz produkcji w ujęciu całościowego łańcucha wartości: od S&OP, Category Management, Supply Chain, Pricing, Promotion po Workforce Management. Zrealizowała dziesiątki projektów z klientami w Polsce i Europie. Satysfakcję zawodową nieustannie czerpie z dostarczania realnej wartości biznesowej i środowiskowej przy wykorzystaniu najnowszych i sprawdzonych technologii. Obecnie odpowiada za rozwój biznesu RELEX Solutions na terenie Polski i CEE.
![avatar](/wp-content/plugins/prelegenci/avatar.jpg)
Dyrektor ds. Projektów Strategicznych Działu Handlowego, Castorama Polska
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/wysokinski300x300.png)
Dyrektor Zarządzający Fulfillment, InPost
Menedżer z 25 letnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach.
Koncentruje się na #logistce #Łańcuchach dostaw #fulfillment #sprzedaży #rozwoju #handlu transgranicznym #wdrażaniu procesów i dostarczaniu efektów dostosowanych do modeli biznesowych dedykowanych rynkom b2b i b2c.
Od lat zaangażowany w logistykę oraz ekspansję znaczących europejskich marek na rynki całej UE, CEE, APAC, ME&A.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2023/10/zastocki300x300.jpg)
Dyrektor Pionu Operacyjnego, Kaufland Polska
Zatrudniony w Kaufland Polska w 2006 roku od podstaw poznawał logistykę firmy, w kolejnych latach awansując na stanowiska Szefa Zespołu, Kierownika Zmiany i Dyrektora Działu – zatem przykład kariery od magazyniera do menedżera.
Od 2014 roku prowadził dział Kontroli Przepływu Towaru – czyli zespół odpowiedzialny za koordynację i nadzór nad wszystkimi procesami produkcyjnymi realizowanymi w magazynie.
W 2018 jako szef projektu uruchomił z sukcesem automatyczny magazyn drobnicowy (AKL).
W 2023 awansował na stanowisko Dyrektora Pionu Operacyjnego Centrum Dystrybucyjnego Wola Krzysztoporska
Diabeł tkwi w szczegółach, więc na co dzień koncentruję się na kształtowaniu właściwej komunikacji – precyzyjnej, nieprzeładowanej, skutecznej. Konstruktywny feedback i konsekwentne dociekanie źródła trudności, to czynniki pozwalające z każdego, choćby najbardziej rutynowego dnia, wyciągnąć naukę i poprawić efektywność.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2021/02/Katarzyna-Zubrzycka-1.jpg)
Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
W Visa kieruje zespołem odpowiedzialnym za relacje z agentami rozliczeniowymi i detalistami oraz za rozwój akceptacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w bankowości, sektorach płatności bezgotówkowych, programów lojalnościowych oraz w branży FMCG. W trakcie swojej kariery zajmowała stanowiska dyrektorskie w takich firmach, jak Raiffeisen Polbank (wcześniej Polbank), polbank EFG, POLCARD/First Data, Premium Club czy Amrest.
![](https://retailteccongress.pl/wp-content/uploads/2022/10/Jacek-Zurowski.jpg)
Regional Director, Member of the board, Central Eastern Europe, Zebra Technologies