Prelegenci 5. RetailTec Congress

Dyrektor, Polskie Stowarzyszenie Rolnictwa Zrównoważonego „ASAP”

Dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec

Prezes, UOKiK
Patient, motivated, focused on the big picture.
Advocate of workplace inclusion, empowerment, with 7+ years of operating a non-profit organization with a focus on tech inclusion. Experience collaborating with government agencies, international and local NGO’s, education organizations, multinational companies. Skillful in communications and marketing, with 2 years retail marketing experience at one of the largest retail companies in Poland.
Currently working as a project manager for Upwardly Global, a U.S.-based non-profit that helps Ukrainian refugee professionals rebuild their careers in Poland.

Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Detalicznej, Neonet
Doświadczony menedżer obszaru ekspansji rynkowej z wieloletnim doświadczeniem :
*pozyskiwanie powierzchni dla sieci sklepów, powierzchni magazynowych i biurowych,
*zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za Ekspansję , Inwestycje i Eksploatacje i Projektowanie Powierzchni Sklepowych ,
*znajomość rynku nieruchomości komercyjnych, magazynowych i biurowych
Doświadczenie zawodowe:
1995 – 2019 Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju w Euro-net Sp. z o. o.(właściciel sieci sklepów RTV EURO AGD ,sklepów internetowych euro.com.pl i OleOle!),
2021 – Dyrektor ds. Ekspansji w NEONET S.A.(właściciel sieci sklepów NEONET , sklepów internetowych NEO24.pl i NEONET.pl).
Osiągnięcia zawodowe:
2019 – Nagroda w kategorii Best Manager of the Year – Shopping Center Forum 2019
Joanna Czuchnowska jest dyrektorem HR w MediaMarktSaturn Polska. Z branżą handlową związana od 15 lat, na stanowiskach kierowniczych, m.in. w obszarze operacji, szkoleń i HRBP. W MediaMarkt dba o budowanie silnego zespołu oraz poprawę środowiska pracy.
Marcin to członek Zespołu Zarządzającego w InPost, odpowiedzialny na co dzień za InPost Fresh. Do InPostu trafił z Grupy Allegro, gdzie pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Spółce eBilet. Wcześniejsze doświadczenia zdobywał m.in. w Grupie OLX gdzie tworzył kolejno serwis OLX Praca oraz Fixly.pl. Był również członkiem Management Teamu w Grupie. Ponadto, Marcin ma za sobą wieloletnie doświadczenie w doradztwie strategicznym, głównie w Kearney oraz w McKinsey and Company. Doradca licznych startupów, mentor w programach akceleracyjnych, exec coach. W wolnych chwilach gra na pianinie i żegluje.

Dyrektor ds. regulacyjno-technicznych, Grupa Energia Obrót

Kierownik Rozwoju Łańcucha Dostaw, Lotte Wedel
Absolwent Akademii Medycznej w Warszawie i Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Posiada specjalizację z zakresu farmacji aptecznej i doktorat z zakresu farmacji przemysłowej. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunku – Marketing Strategiczny na Rynku Farmaceutycznym oraz Uczelni Łazarskiego w Warszawie – MBA zarządzanie.
W latach 2011-2018 Wykładowca Politechniki Rzeszowskiej, w zakresie Produktów Leczniczych oraz Aparatury i Technologii Przemysłu Farmaceutycznego. Ekspert w obszarze rozwoju i procesów notyfikacyjnych suplementów diety. Trener, coach, szkoleniowiec o zainteresowaniach z zakresu przywództwa sytuacyjnego.
Zawodowo w latach 2000-2018 związany z jedną z największych firm farmaceutycznych SANOFI, gdzie zarządzał procesami transferu technologii i realizował projekty rozwojowo-inwestycyjne.
Od 2018 roku pracuje w Lotte Wedel, gdzie zarządza projektami Łańcucha Dostaw. Współtworzył strategię operacyjną Łańcucha Dostaw i wdraża transformację struktury produkcyjnej.
Obecnie zarządza Działem Rozwoju Łańcucha Dostaw w skład którego wchodzą następujące obszary: Strategia i transformacja SCH, Komunikacja wewnętrzna i administracja, Ciągłe doskonalenie, Efektywność biznesowa, BCP, Digitalizacja, Zasoby operacyjne ) oraz obszarem wytwarzania Ptasiego Mleczka.

Head of Sales, Limitless Technologies

Retail Solution Consultant, Zebra Technologies
W IKEA Polska odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych w e-commerce oraz sklepach stacjonarnych. Wcześniej w T-Mobile Polska zajmował się tworzeniem i komercjalizacją nowych produktów i usług technologicznych dla klientów detalicznych i biznesowych oraz był prekursorem budowania kultury organizacji zorientowanej na klienta i wypracowania zwinnych metod tworzenia produktów.

Menedżer ds. Retail, GS1 Polska
Menedżer ds. retail od ponad 20 lat związany z branżą FMCG. Z sukcesami wdrażał i zarządzał procesami zakupowymi we wszystkich kategoriach produktowych zarówno na rynku dystrybucyjnym jak i detalicznym.. Będzie dla Państwa dużym wsparciem przy wdrażaniu standardów GS1 usprawniających procesy w całym łańcuchu dostaw, szczególnie w obszarze wymiany danych o produktach, elektronicznej wymiany dokumentów handlowych w powiązaniu z etykietą logistyczną GS1, a także modelowych rozwiązań paperless. W kontaktach biznesowych zorientowany na nawiązywanie i budowanie relacji długoterminowych, stosujący umiejętności analityczne i organizacyjne, zawsze profesjonalny.
Ukończył wydział Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej, wydział Informatyki na Uniwersytecie Salford w Manchester oraz Executive MBA UW/University of Illinois.
Od czasów studiów zajmuje się wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu, Ma 30 letnie doświadczenie biznesowe i kwalifikacje potwierdzone tytułem MBA. Od 2017 roku jest współzałożycielem spółki pricingLAB zajmującej się doradztwem w zakresie projektowania cen i procesów cenotwórczych. Specjalizuje się w analizie numerycznej zjawisk biznesowych.

Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce
Od 2008 r. Prezes Polskiej Organizacji Hnadlu i Dystrybucji, zrzeszającej największe miedzynarodowe koncerny handlowe w Polsce. W latach 2000 – 2017 pełniła funkcję Dyrektora Przedstawicielstwa METRO AG w Polsce, reprezentując spółki koncernu Makro C&C, Real, Media Saturn Holding wobec władz państwowych, organizacji pozarządowych i zrzeszeń branżowych. Wiceprezydent Konfederacji Lewiatan. Wiceprezydent europejskiej organizaji handlowej EuroCommerce z siedzibą w Brukseli. Od 2012 Przewodnicząca Rady ds. Handlu Europy Środkowo-Wschodniej, reprezentuje nowoczesny handel w Europie Srodkowo – Wschodniej wobec instytucji unijnych w Brukseli.

Senior Sales Engineer, SOTI Inc.
Inżynier sprzedaży. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w projektach z obszarów mobility, digital signage oraz Enterprise Mobile Management (EMM/MDM). Obecnie Senior Sales Engineer w SOTI, wcześniej związana z Samsung R&D oraz Samsung Electronics Polska gdzie jako Pre-Sales Engineer wspierała projekty dla kluczowych klientów. W ścisłej kooperacji ze sprzedażą i kanałem partnerskim, szukam najlepszego rozwiązania dla klienta końcowego.

Dyrektor Działu Relacji Pracowniczych, Kaufland Polska

Radca Prawny, Partner DLK Legal
Dr Krzysztof Korus jest radcą prawnym, doktorem nauk prawnych i ekonomistą. Ekspert w zakresie usług płatniczych, prawa nowych technologii oraz prawa bankowego. Od 2015 co roku rekomendowany przez Chambers Europe w kategorii Banking & Finance („strong experience in banking regulatory matters”, „deep knowledge and long experience”). Pionier doradztwa regulacyjnego dla sektora fintech w Polsce. Doradzał m.in. we wdrożeniach PSD2 i otwartej bankowości, w kilkudziesięciu postępowaniach przed organami nadzoru nad rynkiem finansowym w Polsce i w Europie, w transakcjach M&A na rynku fintech, a także w sporach sądowych i arbitrażowych między instytucjami finansowymi. Uczestniczył w pracach najważniejszych branżowych grup roboczych dla sektora technologii finansowych, m.in. API Evaluation Group przy Komisji Europejskiej, zespołu Polish API, Zespołu roboczego ds. rozwoju innowacji finansowych (FinTech) przy KNF, strumienia „Blockchain i kryptowaluty” przy Ministerstwie Cyfryzacji w ramach programu „Od papierowej do cyfrowej Polski” oraz grupy roboczej przy RRRF ds. implementacji dyrektywy PSD. Współautor raportów „Study Impact of the PSD” oraz „Principles, Definitions and Model Rules of European Private Law” dla Komisji Europejskiej oraz członek rady programowej miesięcznika „Monitor Prawa Bankowego”. Członek European Payments Consulting Association, współpracował również z Polsko-Niemieckim Centrum Prawa Bankowego oraz London Economics. Autor kilkudziesięciu publikacji oraz analiz prawnych i komentarzy oraz prelegent na licznych wydarzeniach branżowych w Polsce, Europie, Ameryce, Azji. Zaangażowany w prace legislacyjne na poziomie polskim oraz unijnym.
Krzysztof Kośmider specjalizuje się w realizacji projektów dla firm sektora handlu detalicznego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych i wdrażaniu rozwiązań informatycznych opartych o najlepsze praktyki biznesowe wsparte najnowszymi technologiami. Ma bogate doświadczenie w realizacji transformacji IT zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.
Mateusz Kowalczyk to Co-Founder i CEO aplikacji Foodsi, która pomaga lokalnym biznesom zarabiać na tym, co się nie sprzedało. Od dwóch lat prowadzi eko-startup, zarządza zespołem i skuteczne pozyskuje kolejne rundy finansowania. Mentor dla nowych biznesów z branży food-tech i fan piłki nożnej.
Ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w obszarach budowania i wdrażania nowych strategii, rozwoju biznesu i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w organizacjach. Od 5 lat odpowiedzialny za wdrażanie projektów cyfrowej transformacji dla klientów z różnych branż. Partner Sigfox Poland – dostawcy kompletnych rozwiązań internetu rzeczy oraz polskiego operatora Sigfox – pierwszej globalnej sieci działającej w ponad 70 krajach.
Ekspert i menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży. Z sektorem energetycznym związany przez całą swoją karierę zawodową. Działalnością Enefit w Polsce kieruje od 2016 roku, czyli od momentu wejścia firmy na rynek.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w kluczowych podmiotach z sektora energetycznego w Polsce, w tym także spółkach powiązanych ze Skarbem Państwa. Odpowiadał za obrót energią elektryczną zarówno na rynku hurtowym, jak i detalicznym w segmencie klientów biznesowych, a także za dystrybucję i wytwarzanie.
Jako Prezes Zarządu nadzoruje bieżącą działalność Enefit w Polsce. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Politechniki Warszawskiej.
Współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl – największego w Polsce serwisu do zamawiania jedzenia online.
Jako jeden z pierwszych przedsiębiorców w Polsce dostrzegł potencjał leżący we wdrażaniu nowych technologii w branży gastronomicznej – z sukcesem podjął się zmiany postrzegania przez restauracje i klientów kwestii sprzedaży żywności przez internet.

Products Managing Director Poland, Accenture
Agnieszka Kubera jest Dyrektor Zarządzającą odpowiedzialną za praktykę Products w Accenture. W ramach tego pionu zarządza ekspertami specjalizującymi się w doradztwie strategicznym, biznesowym oraz technologicznym dla takich branż, jak towary i usługi konsumenckie, detalicznej, samochodowej, infrastrukturalnej, transportowej, turystycznej, przemysłowej, farmaceutycznej. Agnieszka Kubera jest odpowiedzialna za współpracę z licznymi kluczowymi klientami Accenture zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Sub-Editor, Magazyn Rekruter

Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka
Od stycznia 2021 roku pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego Spółki Żabka Polska (EVP, Managing Director of Żabka Polska) i zarządza obszarem handlu, w ramach którego funkcjonuje sieć sklepów i zespoły za nią odpowiedzialne. Obok zespołu operacyjnego są to wszystkie zespoły związane z działaniem sieci Żabka: od ekspansji przez adaptację, łańcuch dostaw aż po asortyment i komunikację. Poprzednio jako Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych kierował zespołami: sprzedaży, logistyki, ekspansji oraz technicznym.
Wcześniej pełnił funkcję Executive Vice President Marketing w kanadyjskich strukturach największego globalnego detalisty – firmy Walmart. Związany był także z firmą Tesco, gdzie najpierw jako Chief Operations Officer wspierał rozwój sieci w Chinach, a następnie objął stanowisko Prezesa i Dyrektora Zarządzającego Tesco Polska. Początek kariery to praca w strukturach operacyjnych sieci Biedronka, gdzie finalnie zajmował stanowisko Chief Marketing Officer.
W 2017 roku uzyskał tytuł Doctor Of Business Administration w Cranfield School Of Management w Wielkiej Brytanii. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz SGH w Warszawie. Ukończył także studia MBA w ramach programu University Of Illinois.

Dziennikarz, Rzeczpospolita

Sustainability Manager, Accenture

Head of Group Public Affairs & ESG, Allegro

Sales Director, Snowflake

Członek Zarządu ds. Administracji, CFO, Lidl Polska
Członek Zarządu ds. Administracji Lidl Polska. Z Lidlem związany od ponad 10 lat, w 2019 roku dołączył do Zarządu Lidl Polska. Karierę zawodową rozpoczynał w Dziale Audytu warszawskiego biura PwC. Biegły rewident.
Marek Nowakowski – Business Development Manager od 12 lat związany z Exorigo-Upos. Głównie skupiony na technologiach wspierających retail. Specjalizuje się w rozwijaniu nowych biznesów na rynkach wschodzących, np. w Rumunii, Bułgarii czy krajach bałtyckich. E-commerce jest jego wielką pasją. Był odpowiedzialny jako account manager za projekty z tego obszaru, w tym nowy sklep internetowy dla Super-Pharm czy dla rumuńskiej sieci handlowej Cora.

Przewodniczący Rady Nadzorczej, dr Irena Eris S.A.
Współwłaściciel Grupy Dr Irena Eris. Wiceprezes Zarządu Dr Irena Eris SA – spółki „matki” zarządzającej trzema podmiotami: Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris, Hotelami SPA Dr Irena Eris oraz Kosmetycznymi Instytutami Dr Irena Eris. Związany z Konfederacją Lewiatan: od 2000 r. Przewodniczący Rady Głównej Konfederacji Lewiatan, od 2018 r. przewodniczący Prezydium Rady Firm Rodzinnych przy Konfederacji Lewiatan. Twórca i wieloletni Prezes Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. W latach 2006-2011 współtwórca i pełniący funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia „Zachodniomazurska Lokalna Organizacja Turystyczna”. Członek Rady Programowej UN Global Compact Polska. Odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski (2004r.). Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej.

Członek Zarządu, Lewiatan Holding

Dyrektor Zarządzający, Polska Rada Centrów Handlowych
Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach oraz… własnych startup’ach. Biznesowe umiejętności rozwijane przez 8 lat w Procter&Gamble przekuł w rozwój Clinichunter.com – startup’u z branży turystyki medycznej. Tuż przed dołączeniem do Glovo pracował jako Head of E-Commerce w Aegon Polska. Od 2021 r. rozbudowuje najszybciej rozwijającą się platformę delivery w Polsce, skupiając się na rewolucjonizującym codzienne zakupy Q-Commerce. Na boisku do koszykówki nie ma sobie równych, chociaż to railfanning pozwala mu się naprawdę odstresować.

Chief Digital Officer, E-commerce Director, Board Member, Super-Pharm

Partner, Consulting Clients & Industries Leader for Poland & Baltics, Deloitte
Michał Pieprzny – CEO Poland. Ekspert w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i usprawnianiu modeli współpracy między firmami, jak również w tworzeniu i wdrażaniu programów stymulacji sprzedaży, optymalizacji portfela produktów czy poprawy efektywności operacyjnej przedsiębiorstw.
Zanim podjął pracę w PAYBACK, doradzał zarządom wielu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jako konsultant McKinsey&Company, a następnie pracował dla Avon Cosmetics, gdzie współodpowiadał za strategię firmy na 23 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW
Uznany ekonomista i menedżer, profesor nauk ekonomicznych, dyrektor Centrum Gospodarki Światowej UKSW. Specjalizuje się w zarządzaniu w systemie gospodarczym, finansach publicznych oraz gospodarce nieoficjalnej i restrukturyzacjach przedsiębiorstw. W latach 2015-2020 członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP. Pełni/ł funkcje zarządcze, nadzorcze i doradcze w spółkach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW), Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE) oraz Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (LSE). Były wiceminister finansów (2015/2016). Stypendysta rządu Szwecji z zakresu zarządzania, członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego (VI kadencji), członek Royal Economic Society oraz British Academy of Management. Od 2012 speaker Cambridge International Symposium on Economic Crime Uniwersytetu Cambridge. Autor ponad 120 publikacji naukowych. Odznaczony złotym medalem Ministra Sprawiedliwości oraz złotą odznaką Ministra Finansów. Laureat nagrody Prezesa Polskiej Akademii Nauk „za wybitne osiągnięcia naukowe w zakresie finansów”.

Country & Business Development Manager, TOMRA Collection Solutions
Konrad Robak, Country & Business Development Manager w TOMRA Collection Poland dostarczającej rozwiązania w zakresie recyklomatów ułatwiających zwrot aluminiowych, plastikowych i szklanych opakowań na napoje w celu ich ponownego wykorzystania. Od maja 2022 roku odpowiedzialny za rozpoczęcie działań operacyjno-komercyjnych TOMRA Collection w Polsce. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i rozwoju biznesu, z czego ostatnie 12 lat pracował dla czołowych firm europejskich i światowych działających w obszarze circular economy. Rozwijał między innymi rozwiązanie poolingu nośników logistycznych funkcjonujących w obiegu zamkniętym, które służą jako wsparcie w budowaniu zrównoważonych łańcuchów dostaw w regionie CEE.
Grzegorz Rogaliński – CEO Exorigo-Upos SA. od stycznia 2021 roku. Od zawsze związany z branżą technologiczną. Przed dołączeniem do firmy, przez ponad 11 lat, wspierał rozwój Oracle w Polsce, a od 2004 roku kierował polskim oddziałem SAP. Do Exorigo-Upos S.A. dołączył we wrześniu 2020 roku w roli Członka Zarządu odpowiedzialnego za Sprzedaż i Marketing. Cztery miesiące później objął aktualną funkcję – Prezesa Zarządu.

Head of Development, Panattoni Europe
Head of Development oraz Development Director w firmie Panattoni w Polsce od 2015 roku. Jest odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia w regionach: Polska Centralna, Warszawa i Gdańsk. Michał współpracował z Panattoni Europe już wcześniej na stanowisku Kierownika Projektu (2006-2011), nadzorując rozwój 7 budynków w Łodzi i na Górnym Śląsku o powierzchni 220 000 mkw. W firmie Hines (2011-2015) był Dyrektorem Projektu odpowiedzialnym za obiekt biurowy (Neptun Gdańsk), zakup portfela logistycznego (300 000 mkw.), a także zarządzał aktywami portfela logistycznego. W trakcie swojej kariery zawodowej był odpowiedzialny za: strategiczny rozwój biznesu, identyfikację i nabywanie inwestycji komercyjnych, negocjowanie warunków umów, wynajem i zarządzanie projektami.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, Ekspert PSME, Managing Director, Orbico Supply

Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub, BNP Paribas
Z bankowością związany od 19 lat. W tym okresie był odpowiedzialny m.in. za rozwój relacji z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołami biznesowymi, rozwój polityki sektorowej (Food&Agri i TSL). Doświadczenie zdobywał w Grupie Rabobank, pracował zarówno w Polsce (Bank BGŻ i Rabobank Polska), jak i za granicą (Centrala Grupy Rabobank oraz sieć bankowości korporacyjnej). W procesie fuzji BNP Paribas i Rabobank/BGŻ był odpowiedzialny za obszar integracji klientów strategicznych, a następnie w BNP Paribas za Departament Dużych Przedsiębiorstw. Pracował również w Pionie Bankowości Korporacyjnej Santander Bank Polska, gdzie odpowiadał za rozwój strategii sektorowej TSL. Obecnie jest odpowiedzialny za politykę sektorową oraz rozwój bankowości sektora Food&Agri banków Grupy BNP Paribas w regionie CEE i Turcji. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Dziennikarka, Dziennik Gazeta Prawna

Prokurent, Dyrektor centrum dystrybucyjnego, Kaufland Polska
Absolwent Politechniki Wrocławskiej. W firmie Kaufland Polska od początku działalności, czyli od 2001 roku. Prowadzone dziś Centrum Dystrybucyjne w Woli Krzysztoporskiej budował od podstaw jako szef projektu. Od 15 lat współtworzy oraz dba o zespół, wyniki i rozwój tego jednego z największych pełno asortymentowych centrów dystrybucyjnych w kraju.
W pracy każdy chciałby robić to, co sprawia mu radość i daje zadowolenie. Należę do tych właśnie szczęśliwców i ten model współpracy promuję jako menadżer. Szczerość, zaufanie oraz pozytywne usposobienie, które mnie cechują to podstawy dobrej atmosfery w pracy, przekładające się na otwartość, zaangażowanie, kreatywność i dobre wyniki. Prywatnie pasjonat motocyklizmu.

Head of Digital, Leroy Merlin

Redaktor Naczelny Magazynu „Wiadomości Handlowe”

Marketing & eCommerce Director, Frisco.pl
Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnego mBanku).
W latach 2009 – 2015 związana z Grupą Generali w Polsce jako Marketing Manager,
a następnie Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.
Od 2016 roku związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik
Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych, a od 2018 w Grupie LUX MED jako Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.
W latach 2020 – 2022 jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Cyfrowej w Avivie odpowiadała za budowanie wizerunku marki Aviva, komunikację marketingową, digital i e-commerce oraz obszar strategii i wiedzy o rynku i kliencie.
Od maja tego roku pełni funkcję Dyrektora Marketingu i eCommerce we Frisco.pl, gdzie odpowiada za sprzedaż B2C, budowanie wizerunku marki i strategię marketingową oraz rozwój obszaru digital.

Redaktor Naczelna Magazynu "Handel", VFP Communications
dr Michalina Szczepańska – od września 2019 r. redaktor naczelna magazynu „Handel”, do którego należy również portal handelextra.pl, wcześniej wieloletni dziennikarz Pulsu Biznesu, piszący o branży FMCG, odzieżowej i handlowej; doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, wykładowca akademicki, mówca publiczny i członek Toastmasters International.

Ekspert ds. wdrożeń standardów GS1
Menedżer ds. wdrożeń standardów GS1, konsultant i doradca w zakresie automatycznej identyfikacji w oparciu o globalne standardy GS1, ze szczególnym uwzględnieniem identyfikacji wyrobów medycznych (UDI). Od 18 lat odpowiedzialna za wsparcie nowych Uczestników w procesie wdrażania i wykorzystania Systemu GS1. Z zaangażowaniem prowadzi szkolenia i webinaria przybliżając firmom:
• wymagania rynku w zakresie stosowania standardów GS1 (w tym UDI)
• technologie AIDC – gromadzenia i identyfikacji danych
• prawidłowe znakowanie produktów, dobór symboliki i sposób numeracji
• prawidłowa identyfikacja produktów wraz z uwzględnieniem kwestii jakościowych
We współpracy z klientem ceni sobie rzetelność, jakość i dobrą atmosferę.
CFO z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym, do niedawna pełniący rolę Dyrektora Zarządzajacego ds. Finansów w MediaMarktSaturn Polska. Wcześniej przez 18 miesięcy kierował zespołem finansowym sieci aptek Dr Max, wiodącego operatora na rynku aptecznym – zarówno w Polsce jak i w Europe Centralnej.
Większość swojej dotychczasowej kariery Wojciech Wieroński spędził w sektorze handlu w strukturach grupy Tesco PLC. Dołączył do organizacji w roku 1999 jako młodszy analityk finansowy, w latach 2015-2018 zajmował stanowisko Regionalnego Dyrektora Finansowego, gdzie odpowiadał za całość operacji finansowych w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech.
Wojciech Wieroński ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Finanse i Bankowość, specjalizując się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. W roku 2008 zdobył międzynarodowe kwalifikacje zarządcze w ramach organizacji CIMA, w której aktywnie działa od lat, wspierając jej rozwój oraz członków w ramach programu mentoringowego, którego jest autorem i głównym sponsorem. W roku 2019 został nominowany do Rady Stowarzyszenia CIMA, gdzie reprezentuje region całej Europy.
W wolnych chwilach podróżuje wraz z przyjaciółmi oraz uprawia sport, głównie bieganie, jazdę na rowerze, squash oraz nurkowanie.

Prezes Zarządu, IGLOTEX
Maciej Włodarczyk to długoletni manager branży FMCG. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego Wydziału Zarządzania i Marketingu oraz studiów podyplomowych MBA. Od początku swojej kariery związany z Grupą Kapitałową Iglotex. Od 10 lat pełni funkcję Prezesa Zarządu Iglotex S.A, ogólnopolskiego producenta i dystrybutora żywności mrożonej i chłodzonej.
Wojciech Wiesner, doświadczony przedsiębiorca, znający smak zarówno porażki jak i sukcesów.. Zafascynowany prostymi i skutecznymi działaniami, które przynoszą maksymalny rezultat. Stworzył rozwiązanie dla e-commerce, które przenosi CX na zupełnie nowy poziom, dostarczając produkty do klientów w kilkadziesiąt minut. Rozwiązanie to zostało docenione przez liderów ecommerce, takich jak CCC, eobuwie, Decathlon i inni. Wojciech twierdzi, że jest to idealne rozwiązanie na nadchodzący kryzys, które przenosi doznania zakupów stacjonarnych do e-commerce.

Country Manager - Poland, Czech Republic and Slovakia, Infobip

Dyrektor Techniczny, Auchan Polska

Członek Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, DPD Polska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, od ponad 18 lat związany z branżą logistyczną. Pełnił kierownicze funkcje w obszarze sprzedaży w Messenger Stolica S.A. (obecnie UPS) oraz GLS Poland Sp. z o.o. Z firmą DPD Polska związany od 2007, gdzie początkowo zarządzał działem kluczowych klientów a następnie był dyrektorem regionalnym ds. sprzedaży i operacji. Obecnie, po pomyślnie zakończonym połączeniu DPD Polska z firmą Siódemka S.A., stoi na czele pionu sprzedaży i marketingu największej firmy kurierskiej w Polsce, odpowiadając za kompleksowe działania związane z akwizycją, utrzymaniem i satysfakcją Klienta oraz wizerunkiem marki DPD w Polsce. Prywatnie mąż, ojciec dwóch córek, pasjonat gotowania i jazdy motocyklem oraz miłośnik zabytkowych samochodów.

Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska
Marek Złakowski ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu w 1997 oraz International Management Programme Insead w 2008.
Od początku swojej kariery związany z Jeronimo Martins, gdzie zajmował się miedzy innymi audytem, kontrolingiem finansowym, zarządzaniem sklepami i wdrożeniem systemu informatycznego. Od pięciu lat zaangażowany w rozwój systemów analityczych związanych z programem Moja Biedronka.
Na obecnym stanowisku zajmuje się obszarami wsparcia i satysfakcji klienta, programem lojalnościowym oraz analityką zachowań klienta, badaniami konsumenckimi, e-commerce oraz cyfryzacją.

Head of Merchant and Acquirer CEE Visa
W Visa kieruje zespołem odpowiedzialnym za relacje z agentami rozliczeniowymi i detalistami oraz za rozwój akceptacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w bankowości, sektorach płatności bezgotówkowych, programów lojalnościowych oraz w branży FMCG. W trakcie swojej kariery zajmowała stanowiska dyrektorskie w takich firmach, jak Raiffeisen Polbank (wcześniej Polbank), polbank EFG, POLCARD/First Data, Premium Club czy Amrest.

Dyrektor Regionalny, Zebra Technologies w Europie Środkowej