Agenda 6. RetailTec Congress | RetailTec Congress

Agenda 6. RetailTec Congress

RAMY CZASOWE KONGRESU

9:00 - 9:45 UROCZYSTE OTWARCIE KONGRESU

9:45 - 10:55 THE AGE OF TECH - STRATEGIE ROZWOJU NOWOCZESNEGO HANDLU

10:55 - 12:15 RYNEK E-COMMERCE CZYLI CO ZASILA E-HANDEL?

11:00 - 12:15 Warsztat: Optymalizacja planowania i zarządzania łańcuchem dostaw w branży CPG: Skuteczne strategie zwiększania efektywności i zyskowności

12:15 - 13:00 PRZERWA NETWORKINGOWA

13:00 - 14:05CZAS NA KLIENTA - DOPASOWYWANIE ROZWIĄZAŃ DO POTRZEB

13:00 - 14:15Warsztat: Zrównoważony rozwój i efektywność w handlu detalicznym: Nowoczesne strategie zarządzania produktami, emisjami i łańcuchem dostaw

14:05 - 15:30 ZIELONE PRAKTYKI HANDLU I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ŚRODOWISKO

15:30-16:15 #ARTIFICIAL INTELINENCE POD KONTROLĄ

16:15 LUNCH

8:30 – 9:00 Rejestracja Gości
9:00 – 9:10 Otwarcie kongresu
9:10-9:20 Wystąpienie inauguracyjne Przewodniczących Rady Programowej
9:20-9:30 Wystąpienie przedstawiciela Rządu
9:30-9:45 Wystąpienie keynote speakera

THE AGE OF TECH - STRATEGIE ROZWOJU NOWOCZESNEGO HANDLU

9:45-10:05 Retail w erze cyfryzacji Interactive Discussion:
  • Czy inwestycje w technologie wciąż mają sens? Czy w dobie wszechobecnej omnikanałowości nadal jest na to miejsce?
  • Gdzie nastąpi kolejny przełom w branży i jak będzie kształtować się przyszłość retailu?
  • Jak dzięki inwestycjom w automatyzację i robotyzację wzmocnić swoją pozycję na rynku? Co przyniesie zwrot i mierzalne efekty biznesowe?
10:05-10:45 Handel na miarę ery cyfrowej Debata+ Q&A:
  • Jak innowacje zmieniają krajobraz handlu w Polsce? Czy rynek polski jest unikalny?
  • Wszechstronność, wielokanałowość, konkurencyjność - na co dziś stawia nowoczesny handel? Kierunki rozwoju biznesu, trendy i strategie w branży
  • Jak wykorzystać szansę daną przez wszechobecną cyfryzację? Gdzie w tym wszystkim jest wiarygodność i zaufanie?
  • W jaki sposób sprzedawcy detaliczni mogą znaleźć równowagę między projektowaniem doświadczenia klienta a wydajnością biznesową?
  • Payments of retail. Jakie są kierunki rozwoju infrastruktury płatności? Jak bardzo zmieniają się oczekiwania detalistów i konsumentów w obszarze płatności?
  • Inflacja i koszty operacyjne - jak wprowadzać i dostosowywać inicjatywy zwiększające efektywność operacyjną?
10:45-11:00 Overview rozwijania biznesu czyli poszukiwania unicornów w handlu detalicznym Use Case:
  • Potencjał innowacji w Polsce. Na ile jesteśmy w stanie wybudować innowacyjnego czempiona?
  • Gdzie szukać niszy, by osiągnąć sukces na rynku?
  • Czy każdy nowy biznes jest skazany na sukces? Jak zmierzyć się z porażką i wyjść na prostą?
11:00-11:15 Maksymalizacja korzyści i minimalizacja kosztów zarządzania w erze wykorzystywania danych - praktyki implementacji rozwiązań [TBD] Case:
11:15-11:45 Rynek x-commerce czyli co zasila e-handel? Debata:
  • Co napędza rynek x-commerce? Jak handel online ma przeskoczyć na 5 bieg? W jakich obszarach technologia wspiera jego rozwój?
  • Krótkoterminowe zmiany czy długofalowa strategia firmy? Jak przygotować tradycyjny retail do wdrożenia on-linowego modelu biznesowego?
  • Real value czyli gdzie budować handel online? Zagrożenia wynikające z przekształcania biznesów, które nie są wyspecjalizowane w handlu cyfrowym
  • Jak w sposób zrównoważony i racjonalny budować sprzedaż w online z punktu widzenia dostawców i retailerów?
  • Sprzedaż wielokanałowa jako rozwiązanie wpisane w DNA marki. Omnichannel experience - jakie obszary technologiczne są kluczowe dla skutecznej integracji kanałów online i offline?
  • E-zakupy - bezpieczeństwo i świadomość klientów w zakresie ochrony danych
11:45-11:55 Mądra polityka akceptowania zwrotów i reklamacji - automatyzacja procesów? Case:
11:55-12:15 Od opinii po analizę danych. Jak uzyskać wymierną wartość dostępnych danych? Firechat/ Debata 2+1
  • Analityka predykcyjna i możliwości dokładnego przewidywania zachowań konsumentów, trendów w branży detalicznej, popytu na produkty oraz wykrywania oszustw
  • Bezpieczeństwo i dobre praktyki w zarządzaniu danymi - czyli jak technologia wspiera zarządzanie handlem
12:15-13:00 PRZERWA NETWORKINGOWA

ZROZUMIENIE KLIENTA W ERZE CYFROWEJ

13:00-13:10 Digital Marketing. Personalizowanie ofert i ich przełożenie na realną sprzedaż Case:
13:10-13:45 Klient na miarę nowych technologii czyli jak konsumenci napędzają innowacje w handlu? Debata:
  • Strategie branży i trendy w sprzedaży - zmiana modelu biznesowego dzięki cyfryzacji
  • Konsument Gen Z i Alfa - ich wpływ na decyzje i kierunek rozwoju handlu, kształtowanie ofert oraz kampanii marketingowych
  • Hiperpersonalizacja przez wielkie H vs. bezpieczeństwo i świadomość klientów w zakresie ochrony danych
  • Data-driven approach. Zarządzanie danymi w tworzeniu przejrzystej ścieżki zakupowej
  • Jak embedded finance wpływa na doświadczenia klienta? Co gra pierwsze skrzypce w płatnościach? (płatności bezgotówkowe, BNPL i przyszłość biometrii)
  • Modele subskrybcyjne - zmiana podejścia świadomości klientów do rozwiązań krótkoterminowych
13:45-13:55 Bezpieczeństwo sprzedaży i niwelowanie poziomu strat w kontekście self-checkout (SCO) i zastosowaniu systemów wizyjnych umożliwiających wysoki poziom rozpoznawania obiektów Case:
13:55-14:05 Opracowywanie strategii w oparciu o informacje w czasie rzeczywistym Case:

ZIELONE PRAKTYKI HANDLU I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ŚRODOWISKO

14:05-14:30 Przyszłość recyklingu: praktyczne aspekty wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce Debata 2+1
  • Wymagania technologiczne systemu kaucyjnego - jakie technologie trzeba mieć, aby system kaucyjny działał efektywnie na szeroką skalę?
  • Nowatorskie technologie i ich wykorzystanie do usprawnienia procesu zwrotu opakowań
  • Instant gratification - wyzwania związane z formami płatności, wypracowanie rozwiązań zwrotu kaucji bezpośrednio na kartę
  • Jakie kroki należy podjąć, aby wszyscy interesariusze przyjęli te same standardy technologiczne? Czy jest to niezbędne?
14:30-14:45 Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce na przykładzie już działającego rozwiązania w Europie Case:
14:45-15:15 Zrównoważony rozwój w handlu jako siła transformacyjna Debata:
  • Łańcuch wartości w ESG - oczekiwania i nowe zasady współpracy. Porozumienie pomiędzy producentem a retailerem w całym łańcuchu wartości. Zróżnicowanie oczekiwań w stosunku co do małych firm i dostawców
  • Szerokie spojrzenie na odpowiedzialność. Raportowanie to nie wszystko, gdzie szukać rozwiązań problemów i jak wdrażać?
  • Jak technologie mogą wesprzeć handel w zakresie obecnych wymogów, ułatwić raportowanie i zminimalizować ryzyko związane z łańcuchem wartości firmy?
  • Recycle, Recover, Reuse czyli działania e-commerce na rzecz zrównoważonego handlu
  • Od początku do końca - czyli jakie koszty ponosi środowisko w globalnym łańcuchu dostaw? Sposoby na ich zmniejszenie
  • Jak planowanie i optymalizacja łańcucha dostaw pozwalają wymiernie zmniejszyć straty w handlu i skalę marnotrawstwa żywności?
15:15-15:30 Mniej znaczy więcej! Monitoring zużycia energii elektrycznej[TBD] Use Case

#ARTIFICIAL INTELINENCE POD KONTROLĄ ZIALNOŚĆ ZA ŚRODOWISKO

15:30-15:45 Next-Gen AI - czyli jak rozwiązania w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji wspierają proces innowacji w handlu Use Case:
15:45-16:15 AI tu i teraz! Złoty klucz do sukcesu, czy tylko modna inwestycja? Debata:
  • Priorytetyzacja zastosowań sztucznej inteligencji. Jak racjonalizować obszary, które wymagają jej implementacji? Czy naprawdę warto wdrażać ją wszędzie, czy może czasem bardziej szkodzi niż pomaga?
  • Jak zdefiniować wartość danych w szerszym ekosystemie? Budowanie platform danych między dostawcami a retailem - korzyści dla biznesu
  • Wykorzystanie analityki predykcyjnej i jej funkcjonowanie
  • Integralne łączniki sztucznej inteligencji i handlu:
    • Rozwiązania chmurowe
    • Technologie na rzecz poprawy bezpieczeństwa. Przeciwdziałanie oszustwom generowanym przez AI
  • Kierunki rozwoju technologicznego po AI
16:15 LUNCH

HARMONOGRAM DNIA

8:30 – 9:00
Rejestracja Gości
9:00 – 9:10
Otwarcie Kongresu
9:10 - 10:20
OPTYMALIZACJA CZYLI NOWE OBLICZE PRZYSZŁOŚCI HANDLU
10:20 - 11:25 Part 1 ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI DZIĘKI OPTYMALIZACJI KOSZTÓW
11:25 - 12:00
PRZERWA KAWOWA
12:00-13:00 Part 2 FOCUS NA KLIENTA I JEGO LOJALIZACJĘ
13:00-14:25 Part 3 KIERUNEK - INNOWACJE
14:25-15:10
 LUNCH
16:45
 ZAKOŃCZENIE KONGRESU

Szczegółowy program:

8:30 – 9:00 Rejestracja Gości
9:00 – 9:10 Otwarcie Kongresu

OPTYMALIZACJA CZYLI NOWE OBLICZE PRZYSZŁOŚCI HANDLU

9:10 – 9:20 Uroczyste wystąpienie Współprzewodniczących RetailTec Congress

Renata Juszkiewicz,
Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce

Agnieszka Kubera,
Country Managing Director, Accenture Poland

9:20 – 10:20 Jak nie wpaść w pułapki optymalizacji? Debata CEOs:
  • Rozwój przez optymalizację
  • Jak nie wpaść w pułapki optymalizacji jednocześnie zapewniając ciągłość biznesu i dbać o jego rozwój np. poprzez inwestycje lub innowacje?
  • Nowe modele biznesowe i wyzwania. Jak zachować odporność i jak budować wartość w branży w trudnych czasach? W jakim kierunku idzie rynek handlu?
  • Jak identyfikować czynniki kosztowe. Jakie działania powinny podejmować sieci, aby być bardziej optymalne kosztowo?
  • Jak wdrożyć długookresowe działania w procesach biznesowych i dzięki temu budować wartość firmy i osiągać zamierzony cel?
  • Jak technologia pozwala racjonalizować koszty?
Prelegenci:

Wojciech Czernek
Prezes Zarządu,
PHZ Baltona

Marek Moczulski
Prezes Zarządu BAKALLAND w latach 2014-2019, Prezes Zarządu, DG Marek Moczulski

Edyta Tkaczyk
Prezes,
E.Leclerc Lublin

Jacek Palec
CEO,
Frisco.pl

Marcin Walendowski
Managing Director Finance, Board Member,
Media Saturn Holding Polska

Janusz Włodarczyk
Członek Zarządu ds. Sprzedaży,
Lidl Polska

Moderator:

Piotr Mazurkiewicz
Dziennikarz,
Rzeczpospolita

Part 1:
ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI DZIĘKI OPTYMALIZACJI KOSZTÓW

10:20 - 10:35 Uwolnij potencjał drzemiący w optymalizacji działań operacyjnych
  • Jak zwiększyć konkurencyjność dzięki optymalizacji kosztów? Omawiamy racjonalne wprowadzanie usprawnień w 4 obszarach:
    • Łańcuch dostaw - case: Franprix, Douglas
    • Promocje - case: Coop
    • Przestrzeń handlowa - case: One-Stop
    • Koszty pracy - case: Coop
Case:

Kinga Wyganowska
Senior Account Executive,
RELEX Solutions

10:35 - 10:45 Zarządzanie cenami i optymalizacja marży Wprowadzenie do debaty:

Anna Krawczyk
Senior Commercial Executive,
NielseniQ

10:45 - 11:25 Zarządzanie cenami i optymalizacja marży Debata:
  • Jak za pomocą automatyzacji zwiększyć zyski w firmie? Praktyki cenowe
  • Jakie czynniki wpływają na strategię optymalizacji cen?
  • Tworzenie i wykorzystanie nowych miejsc styku klienta z marką sieci handlowej w X-commerce, sieci stacjonarnej na podstawie analizy ścieżki zakupowej klienta
  • Co daje posiadanie zarówno sklepów stacjonarnych jak i X-commerce - narzędzia real time zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w kanałach online (w obszarze supply chain, komunikacji z klientem)
  • Wejście do Marketplace – czy to usprawnienie dla każdego?
  • Jakie procesy należy automatyzować, jakich efektów powinniśmy oczekiwać od automatyzacji?
  • Transformacja Digital - Czy i kiedy warto postawić na rozwiązania ootb – kiedy budować własne? Największe wyzwania napotykane w transformacjach
Prelegenci:

Anna Krawczyk
Senior Commercial Executive,
NielseniQ

Patrycja Sass-Staniszewska
Prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej

Ewa Starkiewicz
Head of Digital,
Leroy Merlin

Maciej Wypych
Dyrektor ds. Projektów Strategicznych Działu Handlowego,
Castorama Polska

Moderator:

Rafal Reif
Head of Fashion & Retail Poland, Director, Accenture

11:25 - 12:00 PRZERWA KAWOWA

Part 2:
FOCUS NA KLIENTA I JEGO LOJALIZACJA

12:00 - 12:10 Efektywna technologia i dedykowany marketplace dla przedsiębiorców, czyli projekt Vendora od Credit Agricole Group Case:

Marcin Bukowski
Head of Development, Member of the Board, Fast White Cat

12:10 - 12:20 Spersonalizowana, personalna, ludzka. Dlaczego i jak technologia pogłębia doświadczenia konsumentów Case:

Maciej Kamiński
Communications Capability Lead, Accenture Song

Michał Pawłowski
Executive Creative Director, Accenture Song

12:20 - 13:00 I że cię nie opuszczę… budowanie i zarządzanie relacjami z klientem w dobie cyfryzacji Debata:
  • Jak zrozumieć potrzeby klienta? Jak dostosowywać CX do zmieniających się potrzeb klientów w epoce cyfrowej?
  • Optymalizacja klientów czyli myślenie w kontekście inwestycji a nie w kontekście kosztów. Jak się przyczynić do wzrostu klientów i strategii retencji klienta?
  • Inclusive Customer Experience nie tylko w optymalizacji procesu zakupowego klienta, ale jako zwiększanie jego wartości i zwiększanie koszyka zakupowego
  • Segmentacja i personalizacja klientów. Jak poprawiać doświadczenia klienckie
  • Personalizacja zakupów – w jaki sposób technologia pomaga zwiększać wielkość obecnych i przyszłych koszyków zakupowych, maksymalizować marże oraz wzmacniać lojalność klientów?
  • Budowanie poczucia bezpieczeństwa klienta w cyfrowym procesie zakupowym?
  • Seamless payments - czyli jak rozwój płatności ma zaspokajać rosnące wymagania wygody i bezpieczeństwa klientów w zakresie całej ścieżki zakupowej?
Prelegenci:

Karol Półtorak
Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju, Klienta i Digital, CCC

Piotr Truszkowski
Head of B2B, Allegro

Szymon Wałach
Wiceprezes Zarządu, InPost

Jacek Żurowski
Dyrektor Regionalny na Europę Środkową, Zebra Technologies

Moderator:

Katarzyna Zubrzycka
Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa

Part 3:
KIERUNEK - INNOWACJA

13:00 - 13:45 Czas na smart retail czyli jakie technologie zmieniają branżę? Debata:
  • Jak technologia wspiera wydajność operacyjną i przyczynia się do jej rozwoju?
  • Które innowacje będą miały największy wpływ na krajobraz handlu detalicznego?
  • DNA innowacyjności - jak stworzyć kulturę innowacyjności w firmie? Jak firmy mogą sobie z tym poradzić?
  • Wykorzystanie potencjału technologii w rozwoju handlu - AI, VR, Chat GPT, blockchain
  • Zielona transformacja jako strategia i sposób na pozytywny biznes (efektywność energetyczna, optymalizacja zarządzania dostawami, redukcja plastiku i odpowiedzialność producentów)
Prelegenci:

Aneta Ciszewska
Manager ds. ochrony środowiska, Jeronimo Martins Polska

Andrzej Grochowalski
CIO, Leroy Merlin

Adrian Kurowski
Dyrektor Generalny Visa w Polsce

Konrad Synoradzki
Senior Manager, Product & Engineering, Allegro

Dawid Szymula
Field Sales Representative,
Google Cloud

Moderator:

Karol Tokarczyk
Analityk ds. gospodarki cyfrowej, Polityka Insight

13:45 - 13:55 Zarządzanie danymi klientów – jak robić to dobrze, przechodząc na omnichannel? case:

Katarzyna Manios
Business & Commerce Transformation Consultant,
Unity Group

13:55 - 14:25 Zarządzanie szeroko rozumianym supply chainem z punktu widzenia technologii Debata:
  • Optymalizacja zarządzania dostawami. W czym tkwi prawdziwa wartość optymalizacji łańcucha dostaw?
  • Jak integrować całe łańcuchy wartości - od automatyzacji do czasu dostawy i działań wewnętrznych pracowników?
  • Magazynowe strategie inwestycyjne
  • Perspektywy przemysłu logistycznego
Prelegenci:

Piotr Dopierała
Dyrektor Łańcucha Dostaw i Logistyki, Auchan Retail Polska

Igor Matus
Wiceprezes Zarządu, CCC

Piotr Zastocki
Dyrektor Pionu Operacyjnego, Kaufland Polska

Moderator:

Łukasz Wysokiński
Dyrektor Zarządzający Fulfillment, InPost

14:25 - 15:10 LUNCH

BLOK
BEST PRACTICE SHARING SESSION

15:10-15:25 Wiarygodność finansowa franczyzobiorcy – jak ją potwierdzić Case:

Izabela Gutowiec
Manager ds. Klienta Strategicznego, Biuro Informacji Kredytowej

15:25 - 15:40 W jaki sposób rozwiązanie ServiceNow zmienia branżę Retail stawiając czoła jej wyzwaniom?
  • Jedna platforma (od no-code do pro-code), jeden model danych dla wsparcia klientów, pracowników i dostawców. Które obszary są najważniejsze i najbardziej wartościowe dla naszych klientów?
  • Łańcuch wartości wspierany przez platformę
  • Szybsza automatyzacja i innowacja jako odpowiedź na zmiany, nowości technologiczne i rosnące oczekiwania klientów
  • W jaki sposób klienci ServiceNow zwiększają produktywność i efektywność pracowników?
Case Study:

Paweł Kusz
Advisory Solution Consultant, ServiceNow

Paweł Pietryka
Senior Manager - Cloud First ServiceNow Practice Lead, Accenture

15:40 - 16:10 Automatyzacja procesów dzięki wykorzystaniu danych Debata:
  • Data Technology. Jakie to niesie szanse dla sieci handlowych?
  • Analiza danych i wykorzystanie algorytmów - jak śledzić ruchy klientów?
  • Optymalizacja danych, ich egzekwowanie oraz wykorzystanie.
  • Cyberbezpieczeństwo i jak skutecznie uchronić się przed zagrożeniami płynącymi z tej strony?
Prelegenci:

Maciej Czajkowski,
Agile PMO & OpEx Director
Frisco.pl

Artur Drobiecki
Head of Sales,
Limitless Technologies

Karim Sylla Dyrektor Analityki & Data Science, Grupa Żabka

Moderator:

Joanna Kowal
Data Science Manager, Allegro Pay

16:10 - 16:40 Jak utrzymać długofalowe relacje z klientem? Debata:
  • Skuteczna optymalizacja obsługi klienta
  • Cyfryzacja w praktyce. Jak zapewnić wyjątkowe doświadczenie zakupowe klienta w dobie rosnącej automatyzacji i dehumanizacji operacji sklepowych
  • Hiperpersonalizacja. Wykorzystanie technologii do tworzenia połączonych i spersonalizowanych doświadczeń zakupowych
Prelegenci:

Małgorzata Bochenek
Country Business Development & Digital Manager, IKEA Retail Polska

Piotr Lubiewa-Wieleżyński
Dyrektor Działu Formatów i Konceptów Handlowych,
Carrefour Polska

Wojciech Wieroński
Group CFO, Członek Zarządu, OTCF

Moderator:

Magdalena Czaczkowska
COO, Head of Strategy & Communication, Omnisense

16:40 ZAKOŃCZENIE KONGRESU

Dzień 2 – 16 listopada 2022

9:00 – 9:30 Rejestracja gości, powitalna kawa
9:30 – 9:40 Otwarcie Kongresu

BLOK
GREEN RETAILING

9:40 – 9:55 Recykling zasobów w ramach gospodarki cyrkularnej – to się opłaca Case:
  • Konrad Robak, Country & Business Development Manager, TOMRA Collection Solutions
9:55 – 10:10 Moment zwrotny w branży spożywczej. O tym, jak zrównoważony rozwój pozwala budować odporność biznesu w niestabilnych czasach Raport:
  • Małgorzata Bojańczyk, Dyrektor, Polskie Stowarzyszenie Rolnictwa Zrównoważonego „ASAP”
  • Anna Miazga, Sustainability Manager, Accenture
10:10 – 11:00 Digitalizacja i zrównoważone rozwiązania dla handlu Debata:
  • Nowy trend w e-commerce - opłata za ślad węglowy przeznaczany na eko-projekty
  • Korzyści ekologiczne = korzyści ekonomiczne i wizerunkowe. Jak sieci angażują się w działania prośrodowiskowe?
  • Budowanie świadomości i zachowań proekologicznych
  • Świadome kupowanie – rozwój działań prośrodowiskowych w e-commerce
  • Trend re-commerce – drugie życie i handel artykułami używanymi
  • Circular economy
  • Neutralność klimatyczna wobec transformacji
  • Potencjał same day delivery w Polsce - rozwój sieci kurierów i aspekt ekologiczny jednodniowych dostaw
  • Eko-zwroty
Prelegenci:
  • Magdalena Brzezińska, Dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec
  • Marta Mikliszańska, Head of Group Public Affairs & ESG, Allegro
  • Michał Siwek, Dyrektor Departamentu Międzynarodowy Hub Food & Agri, BNP Paribas Bank Polska
  • Łukasz Zembowicz, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, DPD Polska
Moderator:
  • Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny, Wiadomości Handlowe

BLOK
HUMAN IN RETAIL

KONSUMENT - jego doświadczenia i bezpieczeństwo

11:00 – 11:15 Trendy w płatnościach mobilnych Case:
  • Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
11:15 – 12:15 Nowoczesny handel i kształtowanie doświadczeń zakupowych konsumentów Debata:
  • Wpływ wojny na zachowania konsumentów
  • Działania pro klienckie podejmowane przez firmy w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość
  • Jak sprostać oczekiwaniom Pokolenia Z, które jako pierwsza generacja aktywnie poszukuje interaktywnych, unikalnych i cyfrowych usług w ramach zakupów?
  • Omnichannel i rozwijanie nowych kanałów dotarcia
  • Nowoczesne narzędzia do wygodnej obsługi płatności online w sklepie internetowym oraz komunikacji z klientami
  • W jaki sposób wirtualne technologie mogą pomóc w rozwiązywaniu rzeczywistych wyzwań?
  • Customer data platform, budowanie własnych kanałów komunikacji i dotarcia
  • Analiza danych handlowych jako klucz do budowania lepszych doświadczeń klientów: personifikacja ofert, budowanie zaufania, programy lojalnościowe
Prelegenci:
  • Andrzej Czarnecki, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Detalicznej, Neonet
  • Grzegorz Rogaliński, CEO, Exorigo-Upos
  • Wojciech Wieroński, Ekspert sektora handlowego, Członek Rady CIMA
  • Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director, Jeronimo Martins Polska
  • Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
Moderator:
  • Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna Magazynu "Handel",portal handelextra.pl, VFP Communications
12:15 – 12:45 Przerwa kawowa
12:45 – 13:00 Jak profesjonalne narzędzia IT usprawniają procesy w przedsiębiorstwie Case study:
  • Katarzyna Karbowska, Senior Sales Engineer, SOTI
13:00 – 13:15 Data Helps Manage Disruption in Retail Case:
  • Piotr Miroszewski, Sales Director, Snowflake
13:15 – 13:30 Bezpieczeństwo danych i zagrożenia cyfrowe Case
  • Błażej Janik, Dyrektor ds. realizacji kontraktów strategicznych, Limitless Technologies

PRACOWNIK - kreowanie jego doświadczeń

13:30 – 14:20 Employee journey i budowanie doświadczenia pracowników Debata:
  • Zarządzanie doświadczeniami pracowników. Employee Experience i Employer Branding
  • Skupienie się na pracowniku w perspektywie długoterminowej
  • Dążenie do rozwoju kompetencji pracownika
  • Mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem
  • Zmiana modelu transakcyjnego na model relacyjny
  • Odpowiedzialność pracodawcy
  • Usprawnianie pracy dzięki rozwiązaniom technologicznym
  • Zoptymalizowanie procesów sklepowych i planowanie czasu pracy
  • Utrzymanie pracowników i rosnąca “wojna o talenty”
Prelegenci:
  • Karolina Cikowska, Country Lead, Upwardly Global
  • Joanna Czuchnowska, Dyrektor HR, Media Markt Saturn
  • Kalina Kordalska, Dyrektor Działu Relacji Pracowniczych, Kaufland
Moderator:
  • Kinga Kurysia, Sub-Editor, Magazyn Rekruter
14:20 - 15:00 Lunch
*Osoby w trakcie potwierdzania
** Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie.

Śledź nasze wydarzenie na bieżąco


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej