Prezydium Kongresu

Współprzewodniczący Rady Programowej RetailTec Congress, Country Leader, SAS Poland
Michał Pieprzny – CEO Poland. Ekspert w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i usprawnianiu modeli współpracy między firmami, jak również w tworzeniu i wdrażaniu programów stymulacji sprzedaży, optymalizacji portfela produktów czy poprawy efektywności operacyjnej przedsiębiorstw.
Zanim podjął pracę w PAYBACK, doradzał zarządom wielu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jako konsultant McKinsey&Company, a następnie pracował dla Avon Cosmetics, gdzie współodpowiadał za strategię firmy na 23 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Współprzewodnicząca Rady Programowej RetailTec Congress, Prezes Zarządu, POHiD
Od 2008 r. Prezes Polskiej Organizacji Hnadlu i Dystrybucji, zrzeszającej największe miedzynarodowe koncerny handlowe w Polsce. W latach 2000 – 2017 pełniła funkcję Dyrektora Przedstawicielstwa METRO AG w Polsce, reprezentując spółki koncernu Makro C&C, Real, Media Saturn Holding wobec władz państwowych, organizacji pozarządowych i zrzeszeń branżowych. Wiceprezydent Konfederacji Lewiatan. Wiceprezydent europejskiej organizaji handlowej EuroCommerce z siedzibą w Brukseli. Od 2012 Przewodnicząca Rady ds. Handlu Europy Środkowo-Wschodniej, reprezentuje nowoczesny handel w Europie Srodkowo – Wschodniej wobec instytucji unijnych w Brukseli.

Dyrektor Generalny / Członek Zarządu, VOX Detal

Dyrektor Logistyki, Jeronimo Martins

Enterprise Sales Director, Salesforce

Products Managing Director Products Poland, Accenture
Agnieszka Kubera jest Dyrektor Zarządzającą odpowiedzialną za praktykę Products w Accenture. W ramach tego pionu zarządza ekspertami specjalizującymi się w doradztwie strategicznym, biznesowym oraz technologicznym dla takich branż, jak towary i usługi konsumenckie, detalicznej, samochodowej, infrastrukturalnej, transportowej, turystycznej, przemysłowej, farmaceutycznej. Agnieszka Kubera jest odpowiedzialna za współpracę z licznymi kluczowymi klientami Accenture zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Dyrektor, Departament Międzynarodowy Hub Food&Agri, Bank BNP Paribas
Z bankowością związany od 18 lat. W tym okresie był odpowiedzialny m.in. za rozwój relacji z kluczowymi klientami, zarządzanie sprzedażą, rozwój polityki sektorowej. Doświadczenie zdobywał w Grupie Rabobank, pracował zarówno w Polsce (Bank BGŻ i Rabobank Polska), jak i za granicą (Centrala Grupy Rabobank oraz sieć sprzedaży korporacyjnej). W procesie fuzji BNP Paribas i BGŻ odpowiedzialny za obszar integracji klientów strategicznych, a następnie za Departament Dużych Przedsiębiorstw. Pracował również w Santander Bank w Pionie Bankowości Korporacyjnej, gdzie odpowiadał za rozwój strategii sektorowej. Obecnie jest odpowiedzialny za politykę sektorową oraz rozwój bankowości sektora spożywczego. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Global Accounts & SME Market Sales Director, inPost
Sales Manager with over 12 years of experience in Insurance, CFM, Marketing SaaS and Logistic Industries. Joined InPost in 2016 as Business Development Director and till today challenge with roles of Global Commercial Director and Interim Managing Director of UK Market.
Currently Global Accounts & SME Market Sales Director responsible for Polish “long tail” market and Strategic International Partners.

Chief Commercial Officer, Członek Zarządu, Allegro

Head of Merchant and Acquirer CEE Visa
W Visa kieruje zespołem odpowiedzialnym za relacje z agentami rozliczeniowymi i detalistami oraz za rozwój akceptacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w bankowości, sektorach płatności bezgotówkowych, programów lojalnościowych oraz w branży FMCG. W trakcie swojej kariery zajmowała stanowiska dyrektorskie w takich firmach, jak Raiffeisen Polbank (wcześniej Polbank), polbank EFG, POLCARD/First Data, Premium Club czy Amrest.
Rada Programowa

Dyrektor Generalny, Raben Logistics Polska
Absolwent Politechniki Poznańskiej. W Grupie Raben pracuje od 1992 roku, gdzie od prawie 30 lat dzieli się swoimi doświadczeniami w dziedzinie logistyki. Przez wszystkie lata działalności Grupy Raben w Polsce brał udział w strategicznym rozwoju firm zajmujących się transportem drobnicowym, transportem drogowym i logistyką kontraktową (w tym VAS i e-commerce). Był zaangażowany w zakładanie nowych firm, restrukturyzację, tworzenie nowych oddziałów, czy wdrażanie innowacji technologicznych. Funkcję Dyrektora Generalnego Raben Logistics Polska pełni od 2004 roku. Odpowiada również za spółki Raben w krajach bałtyckich. Wspólnie z zarządzanym przez siebie zespołem rozwinął Raben Logistics Polska do roli największego polskiego operatora logistycznego i jednego z wiodących dostawców usług logistycznych w regionie CEE. Zarządzana przez niego firma zatrudnia 3700 osób, dysponuje ok. 500 tys. m2 powierzchni magazynowej i ma 3000 środków transportu do dyspozycji.

Prezes Zarządu, Answear.com
Założyciel i Prezes Zarządu Answear.com, od 2011 roku. Answear.com jest wiodącym odzieżowym sklepem internetowym w CEE, operującym na terenie Polski, Ukrainy, Czech, Słowacji, Rumunii i Węgier. Równocześnie rozwija również markę odzieżową Medicine, będąc Prezesem Zarządu właściciela marki, „Brandbq” sp. z o. o.
Jego przygoda z odzieżą rozpoczęła się w 1992 kiedy to wraz z partnerami założył spółkę „Artman”, tworząc w kolejnych latach marki House i MOHITO. Jako Prezes Zarządu „Artman”, był on odpowiedzialny za obszary związane z zarządzaniem strategicznym, marketingiem, kreacją marek i produktów a także lokowaniem produkcji w krajach Azjii Południowo-Wschodniej. Doprowadził firmę do debiutu na GPW w Warszawie w 2004 roku, ostatecznie sprzedając firmę House i Mohito do „LPP” S.A.
Dodatkowe informacje:
- Magister Inżynier Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji Akademii Rolniczej w Krakowie.
- Absolwent programu rozwoju umiejętności menadżerskich Management 2008, HARVARD BUSINESS SCHOOL.
- inwestor giełdowy
- członek Komitetu Inwestycyjnego GD&K
- Zainteresowania: e-comerce, marketing strategiczny, branding.
- Hobby; sport, podróże, polityka

Chief Technology Officer, IBM
Dyrektor ds. technologii (CTO) w IBM na Polskę i kraje bałtyckie odpowiedzialny za budowanie strategicznych kierunków w obszarze technologii, promowanie najnowszych rozwiązań IT podnoszących efektywność biznesową oraz za rozwój zespołów/społeczności technicznych. Absolwent Politechniki Poznańskiej i Warwick Business School.
Piotr Beńke z branżą IT związany jest od 24 lat budując swoje doświadczenie na różnych stanowiskach i pracując z wieloma sektorami/branżami. Certyfikowany executive architekt rozwiązań informatycznych adresujących wyzwania biznesowe. Przed objęciem obecnej pozycji pracował na stanowisku dyrektora działu IBM Systems na Polskę i kraje bałtyckie, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż najnowszych technologii oferowanych przez IBM. Aktywnie uczestniczy w działaniach różnych organizacji pozarządowych i fundacji promując zastosowanie najnowszych technologicznych rozwiązań w różnych sektorach oraz na różnych szczeblach administracji państwowej w Polsce.
Pasjonat najnowszych technologii informatycznych takich jak chmura obliczeniowa, blockchain, AI oraz komputery kwantowe oraz gorący orędownik ich zastosowania w życiu codziennym. Rozwija społeczności techniczne w IBM w ramach zespołu pracującego przy IBM Academy Of Technology.

Dyrektor Generalny, KIK Textilien

Prezes, inPost
Jest założycielem i współwłaścicielem – wspólnie z amerykańskim funduszem inwestycyjnym Advent International – Grupy Integer.pl, która jest właścicielem marki InPost. Najbardziej wartościowymi aktywami Grupy Integer.pl są największa na świecie tego typu sieć samoobsługowych Paczkomatów® – która tylko w Polsce liczy 5000 urządzeń – oraz największy operator kurierski w Polsce. Od wielu lat innowacyjne usługi świadczone przez te firmy z powodzeniem rewolucjonizują polski i międzynarodowy sektor pocztowy i kurierski.
Rafał specjalizuje się w opracowywaniu, rozwijaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży oraz generowaniu nowych możliwości biznesowych. Oprócz zarządzania całą Grupą Rafał zajmuje się pozyskiwaniem kluczowych partnerów biznesowych i kontraktów; oraz budowaniem długofalowej strategii rozwoju opartej na innowacyjnych technologiach i kreatywnych rozwiązaniach biznesowych. Jego pionierskie podejście do biznesu i zarządzania pomogło promować polską innowacyjność na całym świecie. Odważne spojrzenie na innowacje technologiczne i biznesowe oraz jego wizja strategiczna zmieniły branżę pocztową i kurierską, stawiając czoła stagnacji z poprzednich lat i ponownie odkrywając potencjał rynku kurierskiego.
Jest także inwestorem i mecenasem strat-upów. Sukces stworzonej od zera Grupy Integer.pl, spowodował przyciąganie pomysłów biznesowych, których autorzy są zainteresowani wsparciem merytorycznym, doradczym a później także finansowym.
Dzięki swojemu unikalnemu doświadczeniu w budowaniu biznesu od podstaw – poprzez dwa fundusze typu venture capital: bValue oraz inovo – przyciąga najlepiej rokujące star-upy. W portfelu funduszy znajdują się m.in. Callpage i Booksy. Wierząc w marketing automation zainwestował także m.in. w Advantage Media, dodając tę inwestycję do pierwszej tego typu w portfolio czyli Salesmanago, które jest obecnie jedną z największych platform marketing automation na świecie dla eCommerce.

Prezes Zarządu, MAGO
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej wydziału Marketing i Zarządzanie. Z MAGO związany od 1991 r. Od prawie 30 lat działalności firmy bierze czynny udział w jej strategicznym rozwoju, zarówno w Polsce jak i za granicą. Był odpowiedzialny za powstanie i organizację zakładów produkcyjnych MGL w Rawie Mazowieckiej oraz w Kaliningradzie. Odpowiedzialny za otwieranie przedstawicielstw handlowych spółki we Francji, Niemczech w Rosji i na Ukrainie. Zarządzał procesem inwestowania i integracji start-upów technologicznych z podstawową strukturą grupy Mago. Zajmuje się też konstruowaniem wizji rozwoju MAGO, pozyskiwaniem kluczowych partnerów biznesowych i kontraktów oraz budowaniem długofalowej strategii opartej na koncepcji 360°. Zarządzana przez niego firma zatrudnia ponad 800 osób, a rozwiązania i produkty MAGO są dostarczane do ponad 70 krajów. Obecnie spółka ma kompetencje i zasoby ludzkie, żeby obsłużyć najbardziej złożone projekty, łącznie z projektami pod klucz.

VP CEE, Adyen
Jakub Czerwiński – wiceprezes odpowiedzialny za region Europy Środkowo-Wschodniej w Adyen – globalnym dostawcy płatności w kanałach internetowych, mobilnych i stacjonarnych. Dysponując ponad 10-letnim doświadczeniem w branży Fintech na stanowiskach związanych ze sprzedażą i rozwojem biznesu, wspiera przedsiębiorców w obszarach ekspansji zagranicznej, łączeniu ścieżek zakupowych offline i online w jednym, spójnym ekosystemie oraz optymalizacji wydajności operacyjnej. Ekspert ds. płatności w dziedzinie Unified Commerce, platform marketplace oraz ekspansji transgranicznej.

Dyrektor Programu MSC w Polsce i Europie Centralnej, Marine Stewardship Council
Z wykształcenia oceanograf, z zamiłowania nurek i żeglarz. Pasję do oceanów udało jej się połączyć z pracą. Od ponad 13 lat prowadzi projekty związane z ochroną zasobów mórz i oceanów. Organizatorka i uczestniczka rejsów badawczych oraz edukacyjnych. Pomysłodawczyni Błękitnego Patrolu WWF: sieci 200 wolontariuszy, którzy patrolują polskie wybrzeże, zbierając informacje na temat fok i morświnów wyrzuconych na brzeg. Od 7 lat promuje zrównoważone rybołówstwo jako Dyrektor Programu MSC w Polsce i Europie Centralnej.
Misją MSC jest wykorzystanie programu certyfikacji MSC, aby przyczynić się do utrzymania mórz i oceanów świata w dobrej, stabilnej kondycji. Poprzez współpracę z partnerami – rybakami, przetwórcami, sieciami handlowymi, producentami, restauracjami oraz wszystkimi tymi, którzy kochają dzikie ryby i owoce morza – MSC zachęca do odpowiedzialnego korzystania z zasobów morskich, tworząc zrównoważony rynek rybołówstwa i wspierając rybaków, którzy prowadzą swoje połowy w odpowiedzialny, dobry dla środowiska sposób.

ex-Head of Global Expansion, Central Europe & Israel w AliExpress

Head of Channel - Poland Channel, Veritas Technologies LLC
Łukasz Dygula – ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT – w tym od 7 lat pracuje w firmie Veritas (i Symantec). Posiada długoletnie doświadczenie zarówno w kanale sprzedaży, jak i w sprzedaży bezpośredniej do klientów końcowych w 3 różnych krajach europejskich. Pracował w Wielkiej Brytanii, Irlandii i od 3 lat w Polsce na różnych stanowiskach, od Inside Sales, przez Product Specialist , aż po Key Account Manager i Channel Manager.
Oprócz Veritas Łukasz pracował bezpośrednio dla Oracle i Symantec, ale pośrednio również dla doświadczenie we współpracy z firmami tj. CA Technologies, Dell i Lenovo.
W swojej karierze otrzymał liczne nagrody, w tym m.in. Partner Kanału Roku w Wielkiej Brytanii w roku finansowym 2015 i Partner Success Manager Roku dla regionu Emerging się w roku finansowym 2018.

Green Officer, Żabka
Od lipca 2016 roku pracuje w firmie Żabka Polska Sp. z.o.o. W roli Green Officera odpowiada za tworzenie i wdrażanie „Zielonej agendy” dbając o zrównoważony rozwój firmy.
Przez wiele lat pracowała w firmach FMCG na różnych stanowiskach w obszarze Insight i strategii.

Technical Account Manager, Ab Initio
Od kilkunastu lat zawodowo związany z branżą telekomunikacyjną. Współtwórca jednej z pierwszych „chmurowych” platform Machine to Machine w ramach programu Startup@NSN. Architekt systemów klasy mobile payment wdrożonych m. in. w Iraku, Iranie, Afganistanie, Tajlandii. Obecnie w Ab Initio Polska odpowiedzialny za kontakty z klientami, rekomendację i planowanie rozwiązań technicznych.

Country Manager IPF Digital

Vice President, Marketing Director, DHL Parcel
Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu w DHL Parcel Polska, odpowiedzialna za rozwój produktów oraz usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, strategię cenową i pozycjonowanie marki DHL Parcel na rynku, rozwój sieci punktów nadań i odbiorów DHL Service points oraz komunikację marketingową.
Ukończyła Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej a także stacjonarne studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno – Społecznym w SGH. Pracuje nad rozprawą doktorską na temat transformacji cyfrowej przedsiębiorstw w branży KEP.

Radca Prawny, Partner DLK Legal
Dr Krzysztof Korus jest radcą prawnym, doktorem nauk prawnych i ekonomistą. Ekspert w zakresie usług płatniczych, prawa nowych technologii oraz prawa bankowego. Od 2015 co roku rekomendowany przez Chambers Europe w kategorii Banking & Finance („strong experience in banking regulatory matters”, „deep knowledge and long experience”). Pionier doradztwa regulacyjnego dla sektora fintech w Polsce. Doradzał m.in. we wdrożeniach PSD2 i otwartej bankowości, w kilkudziesięciu postępowaniach przed organami nadzoru nad rynkiem finansowym w Polsce i w Europie, w transakcjach M&A na rynku fintech, a także w sporach sądowych i arbitrażowych między instytucjami finansowymi. Uczestniczył w pracach najważniejszych branżowych grup roboczych dla sektora technologii finansowych, m.in. API Evaluation Group przy Komisji Europejskiej, zespołu Polish API, Zespołu roboczego ds. rozwoju innowacji finansowych (FinTech) przy KNF, strumienia „Blockchain i kryptowaluty” przy Ministerstwie Cyfryzacji w ramach programu „Od papierowej do cyfrowej Polski” oraz grupy roboczej przy RRRF ds. implementacji dyrektywy PSD. Współautor raportów „Study Impact of the PSD” oraz „Principles, Definitions and Model Rules of European Private Law” dla Komisji Europejskiej oraz członek rady programowej miesięcznika „Monitor Prawa Bankowego”. Członek European Payments Consulting Association, współpracował również z Polsko-Niemieckim Centrum Prawa Bankowego oraz London Economics. Autor kilkudziesięciu publikacji oraz analiz prawnych i komentarzy oraz prelegent na licznych wydarzeniach branżowych w Polsce, Europie, Ameryce, Azji. Zaangażowany w prace legislacyjne na poziomie polskim oraz unijnym.

Head of e-Commerce Poland & East Europe, Unilever
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. Obecnie, w Unilever, odpowiada za ecommerce w ujęciu sprzedaży i contentu w Polsce i krajach Europy Wschodniej. Buduje strategię sprzedaży i komunikacji z shopperem w nowoczesnych kanałach internetowych: pure players, omnichannel, market place, platformy sprzedazowe e-grocery.

Dyrektor Visa w Polsce
Absolwent Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula).
Karierę zawodową rozpoczął w 2001 r. w firmie doradczej KPMG, gdzie przez pięć lat kierował projektami dla instytucji finansowych, m.in. z zakresu optymalizacji procesów wewnętrznych czy wzrostu dochodowości. W 2006 r. objął stanowisko kierownika ds. portfela kart kredytowych w Polbank EFG, gdzie odpowiadał za wdrażanie programów partnerskich i wzrost dochodowości portfeli kart kredytowych.
Z Visa związany od 2011 r., kiedy to objął praktykę konsultingową dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej i przez ponad 3 lata realizował wiele projektów dotyczących wdrożenia nowych strategii produktowych czy optymalizujących zarządzanie portfelami kartowymi w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Od października 2014 r. dyrektor Visa w Polsce.

Wiceprezes Zarządu, X-kom.pl

Head of Convenience, Carrefour Polska

Managing Director Dealz CEE, Board Member Pepco Poland, Pepco Group

Prezes Zarządu, Action
Od marca 2019 roku dyrektor generalny i członek zarządu Action Poland, dynamicznie rozwijającej się sieci dyskontów nieżywnościowych. Wcześniej, przez 16 lat związany z duńską siecią dyskontów spożywczych Netto, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego.
Pracował w Banku Zachodnim WBK S.A. (obecnie Santander) oraz w firmach doradczych: Hay Group (obecnie KornFerry/ HayGroup) , Kolaja & Partners i Ernst & Young.
Wykształcenie zdobywał na Uniwersytecie Wrocławskim (magister socjologii) oraz w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie (Executive MBA).

Członek Zarządu ds. Administracji, Lidl Polska
Członek Zarządu ds. Administracji Lidl Polska. Z Lidlem związany od 9 lat. Rolę Członka Zarządu pełni od 2019 roku. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz ISCTE – Instituto Universitário de Lisboa.

Dyrektor Inkubatora Biznesu, Żabka
Od kwietnia 2016 roku związany z Żabką Polska sp. z o.o., początkowo w roli doradcy w zakresie e-commerce oraz click&collect, następnie współtwórcy aktualnej agendy cyfrowej firmy. Od 2018 roku, jako Dyrektor Digital Customer Experience, odpowiada w firmie Żabka Polska za strategię i rozwój aplikacji mobilnej żappka, program lojalnościowy, CRM, personalizację oraz automatyzację marketingu. W latach 2013-2016 współwłaściciel przedsiębiorstwa Dialin sp. z o.o., tworzącego produkty z obszaru telekomunikacji i digital workplace. Wcześniej zdobywał doświadczenie w sektorze telekomunikacyjnym, pracując na stanowiskach kierowniczych oraz inżynierskich m.in. w Aero 2 Sp.z.o.o i Orange Polska. Studiował na wydziale EiTI Politechniki Warszawskiej, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz w Instituto Superior Técnico w Lizbonie.

Prezes Zarządu, Frisco

Prezes Zarządu Morele.net
* 41 lat
* Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (Finanse i Bankowość)
* Zdobywca tytułu Mistrza Świata w tradycyjnym kung-fu (Gewelsberg, 2000)
* W roku 2011 zdobywca nagrody Przedsiębiorca Roku (Laury Magellana)
* Seryjny przedsiębiorca – twórca min. morele.net, budujesz.pl, lunching.pl
* Od roku 2005 prezes Morele.net a od roku 2018 prezes Morele Group holdingu będącego wiodącym e-tailer’em w CEE (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia)

Dyrektor Marki, Klienta i Digital, Auchan
Absolwentka SGGW na Wydziale Rolniczym oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania i Marketingu . Ukończyła „Koźmiński Advanced Management Program” na Akademii Leona Koźmińskiego.
Rozpoczęła pracę w Auchan w 1998 roku jako Kontroler finansowy logistyki w latach 2002-2010 byłaDyrektorem Logistyki. Od 6 lat jest Dyrektorem Generalnym Auchan E-commerce Polska , a od stycznia 2017objęła stanowisko Dyrektora Innowacji w Auchan Retail Polska.
Od wielu lat pasjonuje się nowymi technologiami wykorzystując je w tworzeniu wartości dodanych dla klientów. Uważa, że obok trendów i dostępnych technologii, ważna jest intuicja i rozumienie potrzeb konsumentów, aby zaproponować niezapomniane doświadczenia zakupowe.

Prezes Zarządu, APA Group
Absolwent wydziału AEI Politechniki Śląskiej, kierunek Elektronika, specjalizacja: Komputerowe systemy sterowania. Doświadczenie zbierane podczas 14 lat wdrożeń i projektowania systemów sterowania dla procesów przemysłowych dla koncernów VW, GM, Daimler oraz Siemens. Konsultant techniczny podczas budowy fabryki VW Poznań, osoba odpowiedzialna za standaryzację i optymalizację procesu produkcyjnego w zakładzie. Aktualnie pełni rolę Prezesa Zarządu w APA Sp. z o.o. i w APA Innovative Sp. z o.o.Jest także Członkiem Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej.

Członek Zarządu, Lewiatan Holding
Robert Rękas od 01 lutego 2019 r. jest członkiem zarządu Lewiatan Holding S.A. odpowiedzialnym za wdrażanie strategii Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w obszarze detalicznym oraz rozwój projektu category management’u w placówkach handlowych. Wcześniej zajmował stanowisko Dyrektora Operacyjnego odpowiedzialnego za dziewięć Spółek Regionalnych Lewiatana. Był też związany z Eurocash, gdzie pracował jako Regionalny Dyrektor Operacyjny oraz z Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów podyplomowych m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Politechnice Rzeszowskiej.

Prezes, Polska Grupa Supermarketów
Od przeszło 20 lat związany z branżą handlową, w tym od 17 lat z Polską Grupą Supermarketów, w której nieprzerwanie od 2014 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu. Pod jego przewodnictwem PGS na stałe zagościła na liście największych polskich sieci handlowych, otwierając własny magazyn centralny oraz rozszerzając swoją działalność za sprawą wprowadzenia marki produktów spożywczych i gospodarczych O! Dobre. Pewne. Twoje., linii alkoholi „Spiżarnia Dworska” oraz niedawno debiutującej marki produktów ekologicznych Włącz BIO.
Prywatnie ojciec, fan trekkingu, wspinaczki oraz motoryzacji.

Prezes Zarządu, KPH Społem Sp. z o.o.
Prezes Krajowej Platformy Handlowej, posiada 20 –letnie doświadczenie w polskich i międzynarodowych spółkach sektora FMCG głownie z obszaru handlu detalicznego oraz farmacji. Wiedzę i doświadczenie zdobywała miedzy innymi w takich firmach jak : Farmacol, JMDiF Hebe, SuperPharm, Makro, Unilever, Carrefour, Tesco oraz Sainsbury`s. Specjalizuje się w zarządzaniu zakupami, marką własną i category management. Obecnie odpowiedzialna jest za rozwój i zarządzanie asortymentu marki Społem oraz obszar ogólnopolskich zakupów 240 Spółdzielni SpożywcówSpołem.

CIO, VP, Limitless Technologies

Microsoft Technology Center Lead, Microsoft
Ekspert ds. Transformacji cyfrowej branży Retail & Consumer Goods. Pracuje w firmie Microsoft od 15 lat gdzie odpowiada za rozwiązania branżowe do sektorów Handel Detaliczny i Dobra Konsumpcyjne. Ekspert od technologii Cloud Computing i Modelowania Biznesowego. Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału SiMR, ukończył również studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Studia doktoranckie z Ekonomii na kierunku Zarządzanie, Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej. Wieloletni inżynier i trener Microsoft, technologiami IT zajmuje się od 20 lat.

Prezes Zarządu, W.P.I.P.
Prezes Zarządu i Właściciel W.P.I.P. Sp. z o.o. – firmy zajmującej się projektowaniem i generalnym wykonawstwem obiektów przemysłowych i biurowych, w tym typu SMART BUILDING. Członek Rady Programowej konferencji SMART CITY FORUM w Warszawie.
Autor bloga: GOOD TIME FOR SMART CITY (www.dariuszstasik.com ).
Członek Zarządu FBN POLAND( Family Bussines Network ) – polskiego oddziału międzynarodowej organizacji firm rodzinnych. Speaker na wielu konferencjach poświęconych tematyce zrównoważonego budownictwa oraz tematyce SMART CITY. Siedzibą firmy jest SMART BUILDING CENTER w Jasinie k/Poznania, który jest klasycznym SHOW~ROOM-em najnowszych rozwiązań budynkowych. Jest to pierwszy w Polsce ZERO-ENERGETYCZNY budynek z amerykańskim certyfikatem „zielonego” budynku LEED – PLATINUM oraz certyfikatem WELL BUILDING STANDARD.

Prezes Zarządu, Jantar Sp. z o.o.
Prezes Spółki JANTAR z Bielska- Białej,specjalizującej się w rozwiązaniach informatycznych dla handlu, przemysłu i logistyki. Firma działa na rynkach wielu krajów Europy i Dalekiego Wschodu.
Z wykształcenia inżynier – automatyk, tematykę automatycznej identyfikacji realizuje od wielu lat w Radzie GS 1 Polska i Instytucie Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
Działa aktywnie jako Prezes Regionalnej Izby Handlu i Przemysłu w Bielsku Białej oraz w Radzie Uczelni Akademii Techniczno- Humanistycznej w Bielsku Białej.
Zainteresowania : narciarstwo alpejskie , golf.

Prezydent Konfederacji Lewiatan
(ur. 1967 r.) od czerwca 2019 roku pełni funkcję prezydenta Konfederacji Lewiatan, a w latach 2006-2019 był wiceprezydentem tej organizacji.
Ukończył Politechnikę Poznańską. Specjalizował się w logistyce i systemach wspomagania decyzji. Odbył studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania systemami przemysłowymi w Ecole Centrale Paris (Francja). .
Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Banku Cetelem (Grupa Paribas) – najpierw we Francji, a następnie w Polsce. Od października 2001 roku pracował jako Członek Zarządu, a od 2005 roku jako Prezes Zarządu Lukas Bank (grupa Credit Agricole). .
Od lat związany z Grupą Orange, do której dołączył w 2006 roku: w latach 2006-2013 pełnił funkcję Prezesa Zarządu, a 19 września 2013 roku objął stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej Orange Polska. .
Od stycznia 2016 do lutego 2018 roku pełnił funkcję Prezesa Zarządu Work Service S.A. Zasiada w radzie nadzorczej AXA Polska S.A. Od 2010 do 2017 roku był Prezesem Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce (CCIFP). Jest Przewodniczącym Rady Programowej Polskiego Forum Obywatelskiego, Członkiem Rady Dyrektorów Atlantic Council of the United States oraz Członkiem Zarządu Fundacji Centrum im. Bronisława Geremka.

Prezes Zarządu, MM Conferences S.A.
Ukończył studia magisterskie na uczelni im. Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość. Swoją wiedzę z zakresu strategii zarządzania pogłębiał w School of Economics and Management w Lund University w Szwecji. Ukończył również konsulting międzynarodowy w Audencia, Écolede Management w Nantes we Francji. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w centrali niemieckiej spółki Frosta A.G. w Bremerhaven, w której bezpośrednio podlegał dyrektorowi marketingu. Pełnił funkcję dyrektora generalnego Stowarzyszenia Mrożonej Żywności, zrzeszającego kilkudziesięciu największych na polskim rynku producentów żywności mrożonej, w tym przedstawicieli globalnych marek takich jak: Unilever, Farm Frites, Bonduelle. Pracując w Międzynarodowych Targach Warszawskich zajmował się organizacją trzech edycji największych targów motoryzacyjnych w Polsce -Warsaw International Motor Show. Następnie pracował w Expomedia Events Warsaw , gdzie zajmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu oraz relacji sponsorskich. Kolejnym etapem kariery było przejście do branży konferencyjnej. W Expomedia Group (spółka notowana na London Stock Exchange) Informedia Polska pełnił stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu oraz relacji sponsorskich.

E-commerce & Omnichannel Director Decathlon Polska