Rada Programowa
Współprzewodnicząca Rady Programowej RetailTec, Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce
Od 2008 r. Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, zrzeszającej największe międzynarodowe koncerny handlowe w Polsce. W latach 2000 – 2017 pełniła funkcję Dyrektora Przedstawicielstwa METRO AG w Polsce, reprezentując spółki koncernu Makro C&C, Real, Media Saturn Holding wobec władz państwowych, organizacji pozarządowych i zrzeszeń branżowych. Wiceprezydent Konfederacji Lewiatan. Wiceprezydent europejskiej organizacji handlowej EuroCommerce z siedzibą w Brukseli. Od 2012 Przewodnicząca Rady ds. Handlu Europy Środkowo-Wschodniej, reprezentuje nowoczesny handel w Europie Środkowo – Wschodniej wobec instytucji unijnych w Brukseli.
Współprzewodnicząca Rady Programowej RetailTec Congress Prezeska Zarządu, Accenture Poland
Agnieszka Kubera jest Dyrektor Zarządzającą odpowiedzialną za praktykę Products w Accenture. W ramach tego pionu zarządza ekspertami specjalizującymi się w doradztwie strategicznym, biznesowym oraz technologicznym dla takich branż, jak towary i usługi konsumenckie, detalicznej, samochodowej, infrastrukturalnej, transportowej, turystycznej, przemysłowej, farmaceutycznej. Agnieszka Kubera jest odpowiedzialna za współpracę z licznymi kluczowymi klientami Accenture zarówno w Polsce, jak i w Europie.
Dyrektor Generalny / Członek Zarządu, VOX Capital Group
Regional Human Resources Director Continental Europe, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, od 20 lat aktywna zawodowo w obszarze zarządzania
zasobami ludzkimi.
Dołączyła do Sodexo w 2011 r., kierując działem HR, Komunikacji Wewnętrznej i BHP w Polsce.
W 2016 r. przejęła stanowisko Dyrektora HR w wcześniejszym regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), zarządzając procesem zmiany, wspierając wdrożenie efektywnych usług HR, rozwój talentów
i innowacji. W 2018 r., Monika objęła stanowisko HR Director Central Europe w tym obejmując nadzór nad obszarem Różnorodności i Integracji oraz zarządzanie bezpośrednio zespołami HR w Polsce
i Niemczech. Od czerwca 2020 r. pełni równolegle funkcję Country President Poland. W maju 2021 r. objęła dodatkowo stanowisko Regional Diversity & Inclusion Director, w ramach którego odpowiada
za planowane i realizację strategii D&I w regionie Europy Kontynentalnej.
Monika ma wiele lat doświadczenia w Operacjach i w HR w firmach francuskich, takich jak Groupe Casino, Go Sport czy Sephora na poziomie wielu krajów.
Jest filologiem romańskim, posługuje się językiem angielskim, francuskim i hiszpańskim. Jej hobby
to piłka nożna i literatura iberyjska.
Prezes Zarządu, Befaszczot
Dyrektor zarządzający TEDI, Ekspert branży handlowej
Dyrektor Zarządzający, Integral Solutions
CSO i Członek Zarządu, Barlinek S.A.
From 2007 associated with Barlinek SA, previously with Kronospan. Involved in the development of the long-term sales strategy of Barlinek SA Group. He is responsible for managing sales to 60 countries, including Poland, Scandinavia, Russia, Ukraine, Germany, Austria, Switzerland, France, Italy, the Balkan countries, China as well as South and North America. Coordinates the work of a 120-person team. Manages anannual budget. He graduated from Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University in Nowy Sącz.
Prezes, inPost
Jest założycielem i współwłaścicielem – wspólnie z amerykańskim funduszem inwestycyjnym Advent International – Grupy Integer.pl, która jest właścicielem marki InPost. Najbardziej wartościowymi aktywami Grupy Integer.pl są największa na świecie tego typu sieć samoobsługowych Paczkomatów® – która tylko w Polsce liczy 5000 urządzeń – oraz największy operator kurierski w Polsce. Od wielu lat innowacyjne usługi świadczone przez te firmy z powodzeniem rewolucjonizują polski i międzynarodowy sektor pocztowy i kurierski.
Rafał specjalizuje się w opracowywaniu, rozwijaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży oraz generowaniu nowych możliwości biznesowych. Oprócz zarządzania całą Grupą Rafał zajmuje się pozyskiwaniem kluczowych partnerów biznesowych i kontraktów; oraz budowaniem długofalowej strategii rozwoju opartej na innowacyjnych technologiach i kreatywnych rozwiązaniach biznesowych. Jego pionierskie podejście do biznesu i zarządzania pomogło promować polską innowacyjność na całym świecie. Odważne spojrzenie na innowacje technologiczne i biznesowe oraz jego wizja strategiczna zmieniły branżę pocztową i kurierską, stawiając czoła stagnacji z poprzednich lat i ponownie odkrywając potencjał rynku kurierskiego.
Jest także inwestorem i mecenasem strat-upów. Sukces stworzonej od zera Grupy Integer.pl, spowodował przyciąganie pomysłów biznesowych, których autorzy są zainteresowani wsparciem merytorycznym, doradczym a później także finansowym.
Dzięki swojemu unikalnemu doświadczeniu w budowaniu biznesu od podstaw – poprzez dwa fundusze typu venture capital: bValue oraz inovo – przyciąga najlepiej rokujące star-upy. W portfelu funduszy znajdują się m.in. Callpage i Booksy. Wierząc w marketing automation zainwestował także m.in. w Advantage Media, dodając tę inwestycję do pierwszej tego typu w portfolio czyli Salesmanago, które jest obecnie jedną z największych platform marketing automation na świecie dla eCommerce.
Uniwersytet Łódzki
Kierownik Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji na Uniwersytecie Łódzkim. Od 26 lat jest dyrektorem Polsko-Francuskich Studiów Zarządzania typu MBA, realizowanych z Uniwersytetem Lyon III we Francji. Specjalizuje się w zakresie strategii marketingowych dużych sieci handlowych. Autor ponad 200 publikacji wydanych w kraju i zagranicą nt. strategii marketingowych i nowoczesnych form dystrybucji. Nagroda Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za książkę Strategie Rozwoju Handlu (2006). Prowadzi gościnne wykłady na prestiżowych uczelniach francuskich, hiszpańskich, portugalskich i włoskich. Jest także niezależnym trenerem i doradcą polskich i zagranicznych firm.
VP of Sales, Limitless Technologies
Head of Channel - Poland, Veritas Technologies LLC
Łukasz Dygula – ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT – w tym od 7 lat pracuje w firmie Veritas (i Symantec). Posiada długoletnie doświadczenie zarówno w kanale sprzedaży, jak i w sprzedaży bezpośredniej do klientów końcowych w 3 różnych krajach europejskich. Pracował w Wielkiej Brytanii, Irlandii i od 3 lat w Polsce na różnych stanowiskach, od Inside Sales, przez Product Specialist , aż po Key Account Manager i Channel Manager.
Oprócz Veritas Łukasz pracował bezpośrednio dla Oracle i Symantec, ale pośrednio również dla doświadczenie we współpracy z firmami tj. CA Technologies, Dell i Lenovo.
W swojej karierze otrzymał liczne nagrody, w tym m.in. Partner Kanału Roku w Wielkiej Brytanii w roku finansowym 2015 i Partner Success Manager Roku dla regionu Emerging się w roku finansowym 2018.
Country Director, Google Cloud Poland
Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Studiowała prawo i psychologię, posiada tytuł Executive MBA SGH oraz GMP Harvard Business School. Od 2014 roku pracuje dla Google. Wcześniej V-ce Prezes Exatel SA i członek kilku Rad Nadzorczych. Od 2000 roku współtworzyła rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu w sieci Orange i Plus. Założycielka Digital University oraz LiderSHE w Polsce.
Od początku swojej kariery zajmuje się tematyką nowych technologii i ich wpływu na procesy biznesowe w organizacjach. Jako ekspert w dziedzinie innowacji, restrukturyzacji i budowania kultury zaangażowania i współpracy ma za sobą szereg transformacji cyfrowych. Na co dzień Mama Soni, Adasia i Franka, aktywnie działa w projektach rozwijających obecność kobiet w przestrzeni publicznej. Magda głęboko wierzy, że dwa czynniki zmieniają świat na lepsze: nowe technologie i więcej decyzji podejmowanych przez kobiety.
Członek Zarządu, E'Leclerc
ESG & Sustainability Group Manager, Allegro
Green officer w Żabka Polska. Przez wiele lat pracowała w firmach FMCG, w których prowadziła działy insights i strategii. Obecnie odpowiada za budowanie strategii i wdrożenie Planu dekarbonizacji w Grupie Żabka. Współautorka raportów proekologicznych „Ziemianie Projektują” (2020) i „Ziemianie Regulują” (2020) oraz książek „Data Driven Decisions”, „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta?”. Interesuje się ekonomią behawioralną, mądrością tłumu oraz gamification.
SGGW
Profesor, doktor habilitowana, dziedzina nauk: nauki ekonomiczne, dyscyplina: ekonomia, specjalność: ekonomika konsumpcji. Od 1979 roku zatrudniona na Wydziale Żywienia Człowieka i Wiejskiego Gospodarstwa Domowego (obecnie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji) SGGW w Warszawie; obecnie w Katedrze Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji. Zainteresowania badawcze: zachowania konsumentów na rynku żywności; ich uwarunkowania oraz tendencje rozwoju rynku żywności; w tym obszarze zrealizowała wiele badań finansowanych zarówno ze źródeł krajowych, jak i zagranicznych. Ponad 150 artykułów w recenzowanych czasopismach polskich i zagranicznych oraz ponad 15 monografii. Od roku 1979 aktywnie zaangażowana w realizację zajęć z zakresu: badań zachowań konsumentów oraz problemów funkcjonowania gospodarstw domowych i rynku żywności; uczestniczy w działalności upowszechnieniowej, którą prowadzi od 1987 roku w ścisłej współpracy z ośrodkami doradztwa rolniczego, a zwłaszcza z Krajowym Centrum Doradztwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich. Przeprowadziła ok. 300 godzin wykładów dla blisko 3000 tys. mieszkańców wsi. Kierownik i współautor programu studiów podyplomowych nt. Przedsiębiorczość na wsi w procesie integracji z Unią Europejską, jak również wykładowca na podyplomowych studiach Turystyka wiejska. Obecnie trener w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Społecznego Człowiek-najlepsza inwestycja pt. Przyszłość Rozwojowa Żywności, w ramach którego prowadzi zajęcia warsztatowe nt. Wyzwań rynku badań żywności w Polsce. Studium przypadków na temat współpracy nauki z biznesem. Działalność organizacyjna: Prorektor ds. Dydaktyki w SGGW (kadencja 2005- 2008; 2008-2012), Dziekan Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji (kadencje 2000-2003; 2003-2005; 2012 – do chwili obecnej), Prodziekan ds. Rozwoju (1984-1987), Prodziekan ds. Dydaktyki (1993-1997), Pełnomocnik Dziekana ds. studiów zaocznych w zakresie żywienia człowieka i wiejskiego gospodarstwa domowego (1984-1987), Kierownik Katedry Ekonomiki Konsumpcji i Gospodarstwa Domowego (1997-1999), Kierownik Zakładu Badań Konsumpcji (od 2000 roku). Magister socjologii – Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Warszawski, dr nauk rolniczych – Wydział Ekonomiczno-Rolniczy, SGGW; dr hab. nauk ekonomicznych – ekonomika konsumpcji – Wydział Ekonomiczno-Rolniczy, SGGW; tytuł naukowy profesora nauk ekonomicznych.
Chief Executive Officer, Lotte Wedel
Maciej Herman – Dyrektor Zarządzający firmy Wedel, właściciela marki E.Wedel. W firmie od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay i Procter and Gamble.
W ciągu ostatnich kilku lat Wedel stał się jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce i obecnie znajduje się gronie 3 największych producentów polskiej branży czekoladowej. Od 2018 roku oferta produktowa firmy obejmuje także lody na patyku i w kubełkach. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem” czy brązowego spinacza za projekt „Wedel Up! Zagrajmy inaczej”. Jest także wielokrotnym laureatem prestiżowych konkursów produktowych, plebiscytów i rankingów.
Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji, JTI Polska
Dyrektorka ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe
Chief Executive Officer,
Super-Pharm Polska
Super-Pharm Polska
Monika Kolaszyńska: CEO Super-pharm Poland, posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w handlu nowoczesnym, wzbogacone również kilkuletnim zaangażowaniem po stronie producenckiej.
Posiada bogate doświadczenie i kompetencje w zarządzaniu w strukturach europejskich, które zdobyła w Tesco CE pracując dla Polski, Czech, Słowacji i Węgier.
Od ponad dwóch lat w zarządzie Super-Pharm Poland, aktualnie na pozycji CEO, intensywnie pracuje nad szeroką i wielowymiarową ekspansją firmy równocześnie konsekwentnie wzmacniając renomę brandu w świadomości klientów.
Zafascynowana niezmiennie produktem oraz category managementem, a ponad wszystko tworzeniem wysoko efektywnych i zadowolonych ze swojej pracy zespołów.
Chief Executive Officer,
LEROY MERLIN POLSKA
LEROY MERLIN POLSKA
Krzysztof Kośmider specjalizuje się w realizacji projektów dla firm sektora handlu detalicznego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych i wdrażaniu rozwiązań informatycznych opartych o najlepsze praktyki biznesowe wsparte najnowszymi technologiami. Ma bogate doświadczenie w realizacji transformacji IT zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.
Dyrektor Sprzedaży & Członek Zarządu, OBI
Honorowy Prezydent, Akademia Leona Koźmińskiego
Członek korespondent PAN, profesor zwyczajny, ekonomista i socjolog, autor ponad 47 książek z dziedziny zarządzania, publikowanych w różnych językach. Wykładowca w polskich i zagranicznych uczelniach, promotor wielu wybitnych uczonych. Zasiada w radach nadzorczych spółek. Współzałożyciel i pierwszy wieloletni Rektor Akademii Leona Koźmińskiego, obecnie jej Prezydent. Odznaczony m.in. Krzyżem Kawalerskim, Krzyżem Oficerskim i Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski. Doktor Honoris Causa Uniwersytetu Szczecińskiego (2015) oraz ESCP Europe Business School w Paryżu (2017).
Head of Digital Commerce Strategy Personal Care Europe & Australia New Zealand, Unilever
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. Obecnie, w Unilever, odpowiada za ecommerce w ujęciu sprzedaży i contentu w Polsce i krajach Europy Wschodniej. Buduje strategię sprzedaży i komunikacji z shopperem w nowoczesnych kanałach internetowych: pure players, omnichannel, market place, platformy sprzedazowe e-grocery.
Dyrektor Operacyjny, Grupa Ulenberg
Wiceprezes Zarządu, x-kom.pl
Managing Director Dealz CEE, Board Member Pepco Poland, Pepco Group
Dyrektor ds. Aliansów i Partnerstw, Intermarche
Wiceprezes Zarządu, Chmura Krajowa
Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka
Od stycznia 2021 roku pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego Spółki Żabka Polska (EVP, Managing Director of Żabka Polska) i zarządza obszarem handlu, w ramach którego funkcjonuje sieć sklepów i zespoły za nią odpowiedzialne. Obok zespołu operacyjnego są to wszystkie zespoły związane z działaniem sieci Żabka: od ekspansji przez adaptację, łańcuch dostaw aż po asortyment i komunikację. Poprzednio jako Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych kierował zespołami: sprzedaży, logistyki, ekspansji oraz technicznym.
Wcześniej pełnił funkcję Executive Vice President Marketing w kanadyjskich strukturach największego globalnego detalisty – firmy Walmart. Związany był także z firmą Tesco, gdzie najpierw jako Chief Operations Officer wspierał rozwój sieci w Chinach, a następnie objął stanowisko Prezesa i Dyrektora Zarządzającego Tesco Polska. Początek kariery to praca w strukturach operacyjnych sieci Biedronka, gdzie finalnie zajmował stanowisko Chief Marketing Officer.
W 2017 roku uzyskał tytuł Doctor Of Business Administration w Cranfield School Of Management w Wielkiej Brytanii. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz SGH w Warszawie. Ukończył także studia MBA w ramach programu University Of Illinois.
Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw, CCC
Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, Jeronimo Martins Polska
Prezes Zarządu Lighthouse, Pełnomocnik Zarządu LPP S.A.
Ekspert w dziedzinie komunikacji. Od ponad 20 lat związany z branżą public relations. Założyciel i prezes zarządu Lighthouse, firmy z polskim kapitałem działającej w międzynarodowej strukturze jednej z największych agencji komunikacyjnych na świecie Edelman. Przewodniczący Rady Związku Firm PR. Jego kluczową kompetencją jest zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Zrealizował z powodzeniem ponad 350 projektów związanych z issue&crisis management. W obszarze jego szczególnych zainteresowań leży komunikacja firm rodzinnych dotycząca sukcesji, komunikacji marki firmy rodzinnej i procesów M&A.
Przewodniczący Rady Nadzorczej, dr Irena Eris S.A.
Współwłaściciel Grupy Dr Irena Eris. Wiceprezes Zarządu Dr Irena Eris SA – spółki „matki” zarządzającej trzema podmiotami: Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris, Hotelami SPA Dr Irena Eris oraz Kosmetycznymi Instytutami Dr Irena Eris. Związany z Konfederacją Lewiatan: od 2000 r. Przewodniczący Rady Głównej Konfederacji Lewiatan, od 2018 r. przewodniczący Prezydium Rady Firm Rodzinnych przy Konfederacji Lewiatan. Twórca i wieloletni Prezes Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. W latach 2006-2011 współtwórca i pełniący funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia „Zachodniomazurska Lokalna Organizacja Turystyczna”. Członek Rady Programowej UN Global Compact Polska. Odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski (2004r.). Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej.
Sekretarz Generalna, Wiceprezes Zarządu, Carrefour Polska
Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach, jako dyrektor zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i realizowała strategię HR Carrefour Polska.
W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR.
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz certyfikowany coach Erickson Professional Coach.
Commercial Director, Maspex
Country Manager, JYSK
Ekspert Branży Handlowej
Prezes Zarządu Morele.net
* 41 lat
* Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (Finanse i Bankowość)
* Zdobywca tytułu Mistrza Świata w tradycyjnym kung-fu (Gewelsberg, 2000)
* W roku 2011 zdobywca nagrody Przedsiębiorca Roku (Laury Magellana)
* Seryjny przedsiębiorca – twórca min. morele.net, budujesz.pl, lunching.pl
* Od roku 2005 prezes Morele.net a od roku 2018 prezes Morele Group holdingu będącego wiodącym e-tailer’em w CEE (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia)
Head of Business Development, Oxla
Dyrektor Konceptów Klienta i Innowacji, Auchan
Absolwentka SGGW na Wydziale Rolniczym oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania i Marketingu . Ukończyła „Koźmiński Advanced Management Program” na Akademii Leona Koźmińskiego.
Rozpoczęła pracę w Auchan w 1998 roku jako Kontroler finansowy logistyki w latach 2002-2010 byłaDyrektorem Logistyki. Od 6 lat jest Dyrektorem Generalnym Auchan E-commerce Polska , a od stycznia 2017objęła stanowisko Dyrektora Innowacji w Auchan Retail Polska.
Od wielu lat pasjonuje się nowymi technologiami wykorzystując je w tworzeniu wartości dodanych dla klientów. Uważa, że obok trendów i dostępnych technologii, ważna jest intuicja i rozumienie potrzeb konsumentów, aby zaproponować niezapomniane doświadczenia zakupowe.
Partner, Consulting Market Leader, Deloitte
Michał Pieprzny – CEO Poland. Ekspert w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i usprawnianiu modeli współpracy między firmami, jak również w tworzeniu i wdrażaniu programów stymulacji sprzedaży, optymalizacji portfela produktów czy poprawy efektywności operacyjnej przedsiębiorstw.
Zanim podjął pracę w PAYBACK, doradzał zarządom wielu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jako konsultant McKinsey&Company, a następnie pracował dla Avon Cosmetics, gdzie współodpowiadał za strategię firmy na 23 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Managing Director,
Tomra Collection Poland
Tomra Collection Poland
Konrad Robak, Country & Business Development Manager w TOMRA Collection Poland dostarczającej rozwiązania w zakresie recyklomatów ułatwiających zwrot aluminiowych, plastikowych i szklanych opakowań na napoje w celu ich ponownego wykorzystania. Od maja 2022 roku odpowiedzialny za rozpoczęcie działań operacyjno-komercyjnych TOMRA Collection w Polsce. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i rozwoju biznesu, z czego ostatnie 12 lat pracował dla czołowych firm europejskich i światowych działających w obszarze circular economy. Rozwijał między innymi rozwiązanie poolingu nośników logistycznych funkcjonujących w obiegu zamkniętym, które służą jako wsparcie w budowaniu zrównoważonych łańcuchów dostaw w regionie CEE.
Head of Corporate Communications & CSR, Lidl Polska
Z Lidl Polska związana od 2013 r. Jako Head of Corporate Affairs & CSR odpowiada za koordynowanie działań w obszarze komunikacji zewnętrznej, społecznej odpowiedzialności biznesu, komunikacji wewnętrznej oraz PA. Wcześniej zajmowała się działaniami PR, SoMe oraz szkoleniami dla jednostek sektora ochrony zdrowia.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
General Manager, Zalando CEE
Public Affairs Manager, IKEA Retail Poland
Prezes Zarządu,
KPH Społem
KPH Społem
Prezes Krajowej Platformy Handlowej, posiada 20 –letnie doświadczenie w polskich i międzynarodowych spółkach sektora FMCG głownie z obszaru handlu detalicznego oraz farmacji. Wiedzę i doświadczenie zdobywała miedzy innymi w takich firmach jak : Farmacol, JMDiF Hebe, SuperPharm, Makro, Unilever, Carrefour, Tesco oraz Sainsbury`s. Specjalizuje się w zarządzaniu zakupami, marką własną i category management. Obecnie odpowiedzialna jest za rozwój i zarządzanie asortymentu marki Społem oraz obszar ogólnopolskich zakupów 240 Spółdzielni SpożywcówSpołem.
Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub, BNP Paribas
Z bankowością związany od 19 lat. W tym okresie był odpowiedzialny m.in. za rozwój relacji z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołami biznesowymi, rozwój polityki sektorowej (Food&Agri i TSL). Doświadczenie zdobywał w Grupie Rabobank, pracował zarówno w Polsce (Bank BGŻ i Rabobank Polska), jak i za granicą (Centrala Grupy Rabobank oraz sieć bankowości korporacyjnej). W procesie fuzji BNP Paribas i Rabobank/BGŻ był odpowiedzialny za obszar integracji klientów strategicznych, a następnie w BNP Paribas za Departament Dużych Przedsiębiorstw. Pracował również w Pionie Bankowości Korporacyjnej Santander Bank Polska, gdzie odpowiadał za rozwój strategii sektorowej TSL. Obecnie jest odpowiedzialny za politykę sektorową oraz rozwój bankowości sektora Food&Agri banków Grupy BNP Paribas w regionie CEE i Turcji. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Strategic Global Account Sales Director, InPost
Pierwszy Wiceprezes ds Operacyjnych, COO, Amica
Prezes Zarządu,
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska
Executive VP of Sales, Packhelp
Sales Manager with over 12 years of experience in Insurance, CFM, Marketing SaaS and Logistic Industries. Joined InPost in 2016 as Business Development Director and till today challenge with roles of Global Commercial Director and Interim Managing Director of UK Market.
Currently Global Accounts & SME Market Sales Director responsible for Polish “long tail” market and Strategic International Partners.
Prezes, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań
Dyrektor Operacyjny, Carrefour Polska
Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny, Grupa Maspex
CFO z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym, obecnie pełniący rolę Grupowego CFO w firmie PHH Group (największy operator e-commerce na rynkach bałtyckich). Do niedawna pełnił rolę Członka Zarządu i CFO w firmie OTCF (właściciel marki 4F), a przed tym przez dwa lata Dyrektora Zarządzającego ds. Finansów w Media Markt Saturn Polska oraz przez 18 miesięcy kierował zespołem finansowym sieci aptek Dr Max, wiodącego operatora na rynku aptecznym Europie.
Większość swojej dotychczasowej kariery Pan Wojciech spędził w sektorze handlu w strukturach grupy Tesco PLC Dołączył do organizacji w roku 1999 jako młodszy analityk finansowy, w latach 2015-2018 zajmował stanowisko Regionalnego Dyrektora Finansowego gdzie odpowiadał za całość operacji finansowych w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech.
Pan Wojciech ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Finanse i Bankowość, specjalizując się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. W roku 2008 zdobył międzynarodowe kwalifikacje zarządcze w ramach organizacji CIMA, w której aktywnie działa od lat, wspierając jej rozwój oraz członków w ramach programu mentoringowego, którego jest autorem i głównym sponsorem. W roku 2019 został nominowany do Rady stowarzyszenia CIMA gdzie reprezentuje region całej Europy.
W wolnych chwilach Pan Wojciech podróżuje wraz z przyjaciółmi oraz uprawia sport, głównie bieganie, jazdę na rowerze, pływanie oraz nurkowanie.
Wiceprezes Zarządu, Fundacja Polska Bezgotówkowa
Wcześniej m.in. członek Zarządu, dyrektor pionu odpowiedzialnego za biznes acquiringowy w PolCard i First Data Polska, doradca Zarządu MCX Systems, niezależny ekspert rynku płatniczego. Współpomysłodawca i współtwórca Komitetu Agentów Rozliczeniowych. Absolwent wydziału Handlu Zagranicznego SGH, członek założyciel Stowarzyszenia Absolwentów Wydziału Handlu Zagranicznego SGH „Korporacja HZ”.
Zbigniew Wiśniewski jest współtwórcą polskiego rynku płatności bezgotówkowych, autorem wielu rozwiązań wykorzystywanych przez agentów rozliczeniowych, moderatorem i panelistą na konferencjach branżowych, autorem artykułów eksperckich.
Za wyjątkowe osiągnięcia w zakresie rozwoju i bezpiecznej działalności banków, infrastruktury bankowej oraz tworzenia prawnego otoczenia dla sprawnego funkcjonowania polskiej bankowości został odznaczony honorową odznaką Związku Banków Polskich oraz Medalem Mikołaja Kopernika Związku Banków Polskich.
Prezes Zarządu, IGLOTEX
Maciej Włodarczyk to długoletni manager branży FMCG. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego Wydziału Zarządzania i Marketingu oraz studiów podyplomowych MBA. Od początku swojej kariery związany z Grupą Kapitałową Iglotex. Od 10 lat pełni funkcję Prezesa Zarządu Iglotex S.A, ogólnopolskiego producenta i dystrybutora żywności mrożonej i chłodzonej.
Senior Account Executive, RELEX Solutions
Od ponad 20 lat związana z technologiami wspierającymi optymalizację i rozwój handlu oraz produkcji w ujęciu całościowego łańcucha wartości: od S&OP, Category Management, Supply Chain, Pricing, Promotion po Workforce Management. Zrealizowała dziesiątki projektów z klientami w Polsce i Europie. Satysfakcję zawodową nieustannie czerpie z dostarczania realnej wartości biznesowej i środowiskowej przy wykorzystaniu najnowszych i sprawdzonych technologii. Obecnie odpowiada za rozwój biznesu RELEX Solutions na terenie Polski i CEE.
Ekonomista, Prezes Zarządu,
IPAG Institute
IPAG Institute
Ekonomista i statystyk. Absolwent SGH, dr nauk ekonomicznych (UW), stypendysta Fulbrighta w USA. Od lipca 2017 r. prezes fundacji naukowej Instytut Prognoz i Analiz Gospodarczych. Były prezes GUS, wieloletni wiceprezes Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową i pracownik Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN. Konsultant Banku Światowego. Gościnny wykładowca kilku uczelni. Ekspert Komisji Finansów Publicznych Sejmu, zastępca Redaktora Naczelnego miesięcznika naukowego Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. Współpracował z wieloma instytucjami w kraju i za granicą, zasiadał w organach doradczych kilku ministerstw, kierował zespołami badawczymi, napisał dwie książki. Autor i współautor kilkuset raportów i artykułów. Publicysta gospodarczy.
Managing Director, NielsenIQ
Karolina posiada blisko 20 letnie doświadczenie zawodowe na różnych stanowiskach komercyjnych i operacyjnych w globalnej firmie badawczej NielsenIQ, zajmującej się badaniami postaw konsumenckich, sprzedaży detalicznej i trendów zakupowych w branży FMCG. Przez ostatnie 6 lat przed, objęciem aktualnego stanowiska, pełniła funkcję wiceprezesa w Nielsen BASES, odpowiadając za międzynarodowy zespół analityczny i consulting w zakresie wprowadzania nowych konceptów i produktów, ich optymalizacji i aktywacji na rynku.
Członek rady nadzorczej, Empik i R-GOL
Prezes Zarządu,
MM Conferences S.A.
MM Conferences S.A.
Ukończył studia magisterskie na uczelni im. Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość. Swoją wiedzę z zakresu strategii zarządzania pogłębiał w School of Economics and Management w Lund University w Szwecji. Ukończył również konsulting międzynarodowy w Audencia, Écolede Management w Nantes we Francji. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w centrali niemieckiej spółki Frosta A.G. w Bremerhaven, w której bezpośrednio podlegał dyrektorowi marketingu. Pełnił funkcję dyrektora generalnego Stowarzyszenia Mrożonej Żywności, zrzeszającego kilkudziesięciu największych na polskim rynku producentów żywności mrożonej, w tym przedstawicieli globalnych marek takich jak: Unilever, Farm Frites, Bonduelle. Pracując w Międzynarodowych Targach Warszawskich zajmował się organizacją trzech edycji największych targów motoryzacyjnych w Polsce -Warsaw International Motor Show. Następnie pracował w Expomedia Events Warsaw , gdzie zajmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu oraz relacji sponsorskich. Kolejnym etapem kariery było przejście do branży konferencyjnej. W Expomedia Group (spółka notowana na London Stock Exchange) Informedia Polska pełnił stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu oraz relacji sponsorskich.
Ekonomista
Ekonomista i analityk rynków finansowych. Pracował jako analityk i ekonomista w Banku Przemysłowo-Handlowym i połączonym BPH PBK, Główny Ekonomista w firmie doradztwa Finansowego TMS i TMS Brokers, Główny Ekonomista Internetowego Domu Maklerskiego, a także wykładowca w Akademii Toyoty. Obecnie wykładowca na studiach MBA oraz na studiach podyplomowych w Akademii WSB oraz w Akademii Leona Koźmińskiego; wykładowca na studiach podyplomowych w SGH; wykładowca akademii MDDP. Zasiadał i zasiada w kilkunastu radach nadzorczych. Był szefem doradców ekonomicznych premiera Kazimierza Marcinkiewicza, nagrodzonym prestiżową nagrodą „Polityczny doradca roku”. Od 2003 roku własna działalność w zakresie składania finansowania projektów, sporządzania prognoz makroekonomicznych i rynkowych, analizy przedsiębiorstw i zarządzania finansami. Aktywny inwestor, także w projektach typu startup. Jego komentarze dotyczące kwestii gospodarczych regularnie ukazują się w czołowych mediach. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie.
Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
W Visa kieruje zespołem odpowiedzialnym za relacje z agentami rozliczeniowymi i detalistami oraz za rozwój akceptacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w bankowości, sektorach płatności bezgotówkowych, programów lojalnościowych oraz w branży FMCG. W trakcie swojej kariery zajmowała stanowiska dyrektorskie w takich firmach, jak Raiffeisen Polbank (wcześniej Polbank), polbank EFG, POLCARD/First Data, Premium Club czy Amrest.
Regional Director, Member of the board, Central Eastern Europe, Zebra Technologies