
Współprzewodnicząca Rady Programowej RetailTec Congress, Prezes Zarządu, POHiD
Od 2008 r. Prezes Polskiej Organizacji Hnadlu i Dystrybucji, zrzeszającej największe miedzynarodowe koncerny handlowe w Polsce. W latach 2000 – 2017 pełniła funkcję Dyrektora Przedstawicielstwa METRO AG w Polsce, reprezentując spółki koncernu Makro C&C, Real, Media Saturn Holding wobec władz państwowych, organizacji pozarządowych i zrzeszeń branżowych. Wiceprezydent Konfederacji Lewiatan. Wiceprezydent europejskiej organizaji handlowej EuroCommerce z siedzibą w Brukseli. Od 2012 Przewodnicząca Rady ds. Handlu Europy Środkowo-Wschodniej, reprezentuje nowoczesny handel w Europie Srodkowo – Wschodniej wobec instytucji unijnych w Brukseli.

Współprzewodniczący Rady Programowej RetailTec Congress, Country Leader, SAS Poland
Michał Pieprzny – CEO Poland. Ekspert w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i usprawnianiu modeli współpracy między firmami, jak również w tworzeniu i wdrażaniu programów stymulacji sprzedaży, optymalizacji portfela produktów czy poprawy efektywności operacyjnej przedsiębiorstw.
Zanim podjął pracę w PAYBACK, doradzał zarządom wielu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jako konsultant McKinsey&Company, a następnie pracował dla Avon Cosmetics, gdzie współodpowiadał za strategię firmy na 23 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Dyrektor Generalny, Raben Logistics Polska
Absolwent Politechniki Poznańskiej. W Grupie Raben pracuje od 1992 roku, gdzie od prawie 30 lat dzieli się swoimi doświadczeniami w dziedzinie logistyki. Przez wszystkie lata działalności Grupy Raben w Polsce brał udział w strategicznym rozwoju firm zajmujących się transportem drobnicowym, transportem drogowym i logistyką kontraktową (w tym VAS i e-commerce). Był zaangażowany w zakładanie nowych firm, restrukturyzację, tworzenie nowych oddziałów, czy wdrażanie innowacji technologicznych. Funkcję Dyrektora Generalnego Raben Logistics Polska pełni od 2004 roku. Odpowiada również za spółki Raben w krajach bałtyckich. Wspólnie z zarządzanym przez siebie zespołem rozwinął Raben Logistics Polska do roli największego polskiego operatora logistycznego i jednego z wiodących dostawców usług logistycznych w regionie CEE. Zarządzana przez niego firma zatrudnia 3700 osób, dysponuje ok. 500 tys. m2 powierzchni magazynowej i ma 3000 środków transportu do dyspozycji.

Founder/CEO, Answear.com
Założyciel i Prezes Zarządu Answear.com, od 2011 roku. Answear.com jest wiodącym odzieżowym sklepem internetowym w CEE, operującym na terenie Polski, Ukrainy, Czech, Słowacji, Rumunii i Węgier. Równocześnie rozwija również markę odzieżową Medicine, będąc Prezesem Zarządu właściciela marki, „Brandbq” sp. z o. o.
Jego przygoda z odzieżą rozpoczęła się w 1992 kiedy to wraz z partnerami założył spółkę „Artman”, tworząc w kolejnych latach marki House i MOHITO. Jako Prezes Zarządu „Artman”, był on odpowiedzialny za obszary związane z zarządzaniem strategicznym, marketingiem, kreacją marek i produktów a także lokowaniem produkcji w krajach Azjii Południowo-Wschodniej. Doprowadził firmę do debiutu na GPW w Warszawie w 2004 roku, ostatecznie sprzedając firmę House i Mohito do „LPP” S.A.
Dodatkowe informacje:
- Magister Inżynier Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji Akademii Rolniczej w Krakowie.
- Absolwent programu rozwoju umiejętności menadżerskich Management 2008, HARVARD BUSINESS SCHOOL.
- inwestor giełdowy
- członek Komitetu Inwestycyjnego GD&K
- Zainteresowania: e-comerce, marketing strategiczny, branding.
- Hobby; sport, podróże, polityka

Prezes Zarządu, VOX Detal

Chief Technology Officer, IBM
Dyrektor ds. technologii (CTO) w IBM na Polskę i kraje bałtyckie odpowiedzialny za budowanie strategicznych kierunków w obszarze technologii, promowanie najnowszych rozwiązań IT podnoszących efektywność biznesową oraz za rozwój zespołów/społeczności technicznych. Absolwent Politechniki Poznańskiej i Warwick Business School.
Piotr Beńke z branżą IT związany jest od 24 lat budując swoje doświadczenie na różnych stanowiskach i pracując z wieloma sektorami/branżami. Certyfikowany executive architekt rozwiązań informatycznych adresujących wyzwania biznesowe. Przed objęciem obecnej pozycji pracował na stanowisku dyrektora działu IBM Systems na Polskę i kraje bałtyckie, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż najnowszych technologii oferowanych przez IBM. Aktywnie uczestniczy w działaniach różnych organizacji pozarządowych i fundacji promując zastosowanie najnowszych technologicznych rozwiązań w różnych sektorach oraz na różnych szczeblach administracji państwowej w Polsce.
Pasjonat najnowszych technologii informatycznych takich jak chmura obliczeniowa, blockchain, AI oraz komputery kwantowe oraz gorący orędownik ich zastosowania w życiu codziennym. Rozwija społeczności techniczne w IBM w ramach zespołu pracującego przy IBM Academy Of Technology.

Head of Global Expansion, CCC
Odpowiedzialny za strategię ekspansji CCC na rynkach zagranicznych i współpracę z franczyzobiorcami. Realizuje działania dotyczące kierunków rozwoju sprzedaży detalicznej CCC oraz rozwija relacje biznesowe z wynajmującymi. Z rynkiem nieruchomości komercyjnych związany jest od 2004 roku. W trakcie swojej kariery pracował jako Dyrektor ds. Ekspansji w Grupie Inditex, Konsultant ds. Centrów Handlowych w DTZ Polska oraz Członek zespołu leasingowego w IKEA Polska.

CEO / Co-founder, Xchanger

Prezes, inPost
Jest założycielem i współwłaścicielem – wspólnie z amerykańskim funduszem inwestycyjnym Advent International – Grupy Integer.pl, która jest właścicielem marki InPost. Najbardziej wartościowymi aktywami Grupy Integer.pl są największa na świecie tego typu sieć samoobsługowych Paczkomatów® – która tylko w Polsce liczy 5000 urządzeń – oraz największy operator kurierski w Polsce. Od wielu lat innowacyjne usługi świadczone przez te firmy z powodzeniem rewolucjonizują polski i międzynarodowy sektor pocztowy i kurierski.
Rafał specjalizuje się w opracowywaniu, rozwijaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży oraz generowaniu nowych możliwości biznesowych. Oprócz zarządzania całą Grupą Rafał zajmuje się pozyskiwaniem kluczowych partnerów biznesowych i kontraktów; oraz budowaniem długofalowej strategii rozwoju opartej na innowacyjnych technologiach i kreatywnych rozwiązaniach biznesowych. Jego pionierskie podejście do biznesu i zarządzania pomogło promować polską innowacyjność na całym świecie. Odważne spojrzenie na innowacje technologiczne i biznesowe oraz jego wizja strategiczna zmieniły branżę pocztową i kurierską, stawiając czoła stagnacji z poprzednich lat i ponownie odkrywając potencjał rynku kurierskiego.
Jest także inwestorem i mecenasem strat-upów. Sukces stworzonej od zera Grupy Integer.pl, spowodował przyciąganie pomysłów biznesowych, których autorzy są zainteresowani wsparciem merytorycznym, doradczym a później także finansowym.
Dzięki swojemu unikalnemu doświadczeniu w budowaniu biznesu od podstaw – poprzez dwa fundusze typu venture capital: bValue oraz inovo – przyciąga najlepiej rokujące star-upy. W portfelu funduszy znajdują się m.in. Callpage i Booksy. Wierząc w marketing automation zainwestował także m.in. w Advantage Media, dodając tę inwestycję do pierwszej tego typu w portfolio czyli Salesmanago, które jest obecnie jedną z największych platform marketing automation na świecie dla eCommerce.

Prezes Zarządu, MAGO
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej wydziału Marketing i Zarządzanie. Z MAGO związany od 1991 r. Od prawie 30 lat działalności firmy bierze czynny udział w jej strategicznym rozwoju, zarówno w Polsce jak i za granicą. Był odpowiedzialny za powstanie i organizację zakładów produkcyjnych MGL w Rawie Mazowieckiej oraz w Kaliningradzie. Odpowiedzialny za otwieranie przedstawicielstw handlowych spółki we Francji, Niemczech w Rosji i na Ukrainie. Zarządzał procesem inwestowania i integracji start-upów technologicznych z podstawową strukturą grupy Mago. Zajmuje się też konstruowaniem wizji rozwoju MAGO, pozyskiwaniem kluczowych partnerów biznesowych i kontraktów oraz budowaniem długofalowej strategii opartej na koncepcji 360°. Zarządzana przez niego firma zatrudnia ponad 800 osób, a rozwiązania i produkty MAGO są dostarczane do ponad 70 krajów. Obecnie spółka ma kompetencje i zasoby ludzkie, żeby obsłużyć najbardziej złożone projekty, łącznie z projektami pod klucz.

Dyrektor Programu MSC w Polsce i Europie Centralnej, Marine Stewardship Council
Z wykształcenia oceanograf, z zamiłowania nurek i żeglarz. Pasję do oceanów udało jej się połączyć z pracą. Od ponad 13 lat prowadzi projekty związane z ochroną zasobów mórz i oceanów. Organizatorka i uczestniczka rejsów badawczych oraz edukacyjnych. Pomysłodawczyni Błękitnego Patrolu WWF: sieci 200 wolontariuszy, którzy patrolują polskie wybrzeże, zbierając informacje na temat fok i morświnów wyrzuconych na brzeg. Od 7 lat promuje zrównoważone rybołówstwo jako Dyrektor Programu MSC w Polsce i Europie Centralnej.
Misją MSC jest wykorzystanie programu certyfikacji MSC, aby przyczynić się do utrzymania mórz i oceanów świata w dobrej, stabilnej kondycji. Poprzez współpracę z partnerami – rybakami, przetwórcami, sieciami handlowymi, producentami, restauracjami oraz wszystkimi tymi, którzy kochają dzikie ryby i owoce morza – MSC zachęca do odpowiedzialnego korzystania z zasobów morskich, tworząc zrównoważony rynek rybołówstwa i wspierając rybaków, którzy prowadzą swoje połowy w odpowiedzialny, dobry dla środowiska sposób.

Head of Channel - Poland Channel, Veritas Technologies LLC
Łukasz Dygula – ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT – w tym od 7 lat pracuje w firmie Veritas (i Symantec). Posiada długoletnie doświadczenie zarówno w kanale sprzedaży, jak i w sprzedaży bezpośredniej do klientów końcowych w 3 różnych krajach europejskich. Pracował w Wielkiej Brytanii, Irlandii i od 3 lat w Polsce na różnych stanowiskach, od Inside Sales, przez Product Specialist , aż po Key Account Manager i Channel Manager.
Oprócz Veritas Łukasz pracował bezpośrednio dla Oracle i Symantec, ale pośrednio również dla doświadczenie we współpracy z firmami tj. CA Technologies, Dell i Lenovo.
W swojej karierze otrzymał liczne nagrody, w tym m.in. Partner Kanału Roku w Wielkiej Brytanii w roku finansowym 2015 i Partner Success Manager Roku dla regionu Emerging się w roku finansowym 2018.

Technical Account Manager, Ab Initio
Od kilkunastu lat zawodowo związany z branżą telekomunikacyjną. Współtwórca jednej z pierwszych „chmurowych” platform Machine to Machine w ramach programu Startup@NSN. Architekt systemów klasy mobile payment wdrożonych m. in. w Iraku, Iranie, Afganistanie, Tajlandii. Obecnie w Ab Initio Polska odpowiedzialny za kontakty z klientami, rekomendację i planowanie rozwiązań technicznych.

Global Sales & Marketing Director, IPF Digital, hapipożyczki
Od 2015 roku w funkcji prezesa IPF Polska właściciela brandu hapipożyczki. Obecnie odpowiada za sprzedaż i marketing na 8 rynkach IPF Digital: Meksyk, Australia oraz 6 rynków europejskich.
Ekspert z szerokim doświadczeniem na rynku finansowym zarówno w usługach bankowych jak i sektorze fintech. Od ponad 19 lat sprawuje funkcje dyrektorskie w międzynarodowych firmach, działających w naszym kraju. Jest specjalistką w zakresie sprzedaży, marketingu, E-commerce, CRM i zarządzania produktem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Deutsche Bank PBC S.A., UPC, Vivus Finance oraz Vanquis Bank. Jest absolwentką wydziału Mikroekonomii Politechniki w Osnabrück (Niemcy) oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, na wydziałach: Bankowość i Ubezpieczenia na życie.

Dyrektor Logistyki, Jeronimo Martins

Vice President, Marketing Director, DHL Parcel
Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu w DHL Parcel Polska, odpowiedzialna za rozwój produktów oraz usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, strategię cenową i pozycjonowanie marki DHL Parcel na rynku, rozwój sieci punktów nadań i odbiorów DHL Service points oraz komunikację marketingową.
Ukończyła Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej a także stacjonarne studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno – Społecznym w SGH. Pracuje nad rozprawą doktorską na temat transformacji cyfrowej przedsiębiorstw w branży KEP.

Products Managing Director Products Poland, Accenture
Agnieszka Kubera jest Dyrektor Zarządzającą odpowiedzialną za praktykę Products w Accenture. W ramach tego pionu zarządza ekspertami specjalizującymi się w doradztwie strategicznym, biznesowym oraz technologicznym dla takich branż, jak towary i usługi konsumenckie, detalicznej, samochodowej, infrastrukturalnej, transportowej, turystycznej, przemysłowej, farmaceutycznej. Agnieszka Kubera jest odpowiedzialna za współpracę z licznymi kluczowymi klientami Accenture zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Dyrektor Visa w Polsce
Absolwent Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula).
Karierę zawodową rozpoczął w 2001 r. w firmie doradczej KPMG, gdzie przez pięć lat kierował projektami dla instytucji finansowych, m.in. z zakresu optymalizacji procesów wewnętrznych czy wzrostu dochodowości. W 2006 r. objął stanowisko kierownika ds. portfela kart kredytowych w Polbank EFG, gdzie odpowiadał za wdrażanie programów partnerskich i wzrost dochodowości portfeli kart kredytowych.
Z Visa związany od 2011 r., kiedy to objął praktykę konsultingową dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej i przez ponad 3 lata realizował wiele projektów dotyczących wdrożenia nowych strategii produktowych czy optymalizujących zarządzanie portfelami kartowymi w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Od października 2014 r. dyrektor Visa w Polsce.

Director of Data, Delivery and Technology, Loyalty Partner Polska
Rafał Latkowski jest odpowiedzialny za rozwój metod analityki danych we wszystkich krajach PAYBACK. Wcześniej, od początku działania PAYBACK w Polsce był odpowiedzialny za realizację projektów CustomerInsights i Business Intelligence na rzecz Programu PAYBACK i jego partnerów.
Od 20 lat związany z komercyjnym wykorzystaniem analityki i Data Mining w sektorach usług finansowych, telekomunikacyjnych, programach lojalnościowych i sieciach sprzedaży detalicznej. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach jak Nutech Solutions, SAS Institute czy Raiffeisen Bank Polska. Oprócz osiągnieć biznesowych, w swoim dorobku posiada również liczne publikacje naukowe o tematyce Data Mining.
Jest absolwentem Informatyki i Matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnym czasie kontynuuje pracę naukową i dydaktyczną w zakresie Data Mining/Data Science.

Członek Zarządu/CFO, Lidl
Związany z Lidlem od 2011 roku. Od początku pracy w Lidlu zajmował kierownicze stanowiska w pionie finansów. W listopadzie 2018 roku przejął obowiązki członka zarządu ds. administracji Lidl Polska. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Director of Digital Customer Experience, Żabka
Od kwietnia 2016 roku związany z Żabką Polska sp. z o.o., początkowo w roli doradcy w zakresie e-commerce oraz click&collect, następnie współtwórcy aktualnej agendy cyfrowej firmy. Od 2018 roku, jako Dyrektor Digital Customer Experience, odpowiada w firmie Żabka Polska za strategię i rozwój aplikacji mobilnej żappka, program lojalnościowy, CRM, personalizację oraz automatyzację marketingu. W latach 2013-2016 współwłaściciel przedsiębiorstwa Dialin sp. z o.o., tworzącego produkty z obszaru telekomunikacji i digital workplace. Wcześniej zdobywał doświadczenie w sektorze telekomunikacyjnym, pracując na stanowiskach kierowniczych oraz inżynierskich m.in. w Aero 2 Sp.z.o.o i Orange Polska. Studiował na wydziale EiTI Politechniki Warszawskiej, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz w Instituto Superior Técnico w Lizbonie.

Prezes Zarządu Morele.net
* 41 lat
* Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (Finanse i Bankowość)
* Zdobywca tytułu Mistrza Świata w tradycyjnym kung-fu (Gewelsberg, 2000)
* W roku 2011 zdobywca nagrody Przedsiębiorca Roku (Laury Magellana)
* Seryjny przedsiębiorca – twórca min. morele.net, budujesz.pl, lunching.pl
* Od roku 2005 prezes Morele.net a od roku 2018 prezes Morele Group holdingu będącego wiodącym e-tailer’em w CEE (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia)

Dyrektor Marki, Klienta i Digital, Auchan
Absolwentka SGGW na Wydziale Rolniczym oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania i Marketingu . Ukończyła „Koźmiński Advanced Management Program” na Akademii Leona Koźmińskiego.
Rozpoczęła pracę w Auchan w 1998 roku jako Kontroler finansowy logistyki w latach 2002-2010 byłaDyrektorem Logistyki. Od 6 lat jest Dyrektorem Generalnym Auchan E-commerce Polska , a od stycznia 2017objęła stanowisko Dyrektora Innowacji w Auchan Retail Polska.
Od wielu lat pasjonuje się nowymi technologiami wykorzystując je w tworzeniu wartości dodanych dla klientów. Uważa, że obok trendów i dostępnych technologii, ważna jest intuicja i rozumienie potrzeb konsumentów, aby zaproponować niezapomniane doświadczenia zakupowe.

Prezes Zarządu, APA Group
Absolwent wydziału AEI Politechniki Śląskiej, kierunek Elektronika, specjalizacja: Komputerowe systemy sterowania. Doświadczenie zbierane podczas 14 lat wdrożeń i projektowania systemów sterowania dla procesów przemysłowych dla koncernów VW, GM, Daimler oraz Siemens. Konsultant techniczny podczas budowy fabryki VW Poznań, osoba odpowiedzialna za standaryzację i optymalizację procesu produkcyjnego w zakładzie. Aktualnie pełni rolę Prezesa Zarządu w APA Sp. z o.o. i w APA Innovative Sp. z o.o.Jest także Członkiem Rady Programowej Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej.

Członek Zarządu, Lewiatan Holding
Robert Rękas od 01 lutego 2019 r. jest członkiem zarządu Lewiatan Holding S.A. odpowiedzialnym za wdrażanie strategii Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w obszarze detalicznym oraz rozwój projektu category management’u w placówkach handlowych. Wcześniej zajmował stanowisko Dyrektora Operacyjnego odpowiedzialnego za dziewięć Spółek Regionalnych Lewiatana. Był też związany z Eurocash, gdzie pracował jako Regionalny Dyrektor Operacyjny oraz z Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów podyplomowych m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Politechnice Rzeszowskiej.

Prezes, Polska Grupa Supermarketów
Od przeszło 20 lat związany z branżą handlową, w tym od 17 lat z Polską Grupą Supermarketów, w której nieprzerwanie od 2014 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu. Pod jego przewodnictwem PGS na stałe zagościła na liście największych polskich sieci handlowych, otwierając własny magazyn centralny oraz rozszerzając swoją działalność za sprawą wprowadzenia marki produktów spożywczych i gospodarczych O! Dobre. Pewne. Twoje., linii alkoholi „Spiżarnia Dworska” oraz niedawno debiutującej marki produktów ekologicznych Włącz BIO.
Prywatnie ojciec, fan trekkingu, wspinaczki oraz motoryzacji.

Prezes Zarządu, KPH Społem Sp. z o.o.
Prezes Krajowej Platformy Handlowej, posiada 20 –letnie doświadczenie w polskich i międzynarodowych spółkach sektora FMCG głownie z obszaru handlu detalicznego oraz farmacji. Wiedzę i doświadczenie zdobywała miedzy innymi w takich firmach jak : Farmacol, JMDiF Hebe, SuperPharm, Makro, Unilever, Carrefour, Tesco oraz Sainsbury`s. Specjalizuje się w zarządzaniu zakupami, marką własną i category management. Obecnie odpowiedzialna jest za rozwój i zarządzanie asortymentu marki Społem oraz obszar ogólnopolskich zakupów 240 Spółdzielni SpożywcówSpołem.

CIO, Limitless

Retail & Consumer Goods Industries Country Lead, Microsoft
Ekspert ds. Transformacji cyfrowej branży Retail & Consumer Goods. Pracuje w firmie Microsoft od 15 lat gdzie odpowiada za rozwiązania branżowe do sektorów Handel Detaliczny i Dobra Konsumpcyjne. Ekspert od technologii Cloud Computing i Modelowania Biznesowego. Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału SiMR, ukończył również studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Studia doktoranckie z Ekonomii na kierunku Zarządzanie, Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej. Wieloletni inżynier i trener Microsoft, technologiami IT zajmuje się od 20 lat.

Prezes Zarządu, W.P.I.P.
Prezes Zarządu i Właściciel W.P.I.P. Sp. z o.o. – firmy zajmującej się projektowaniem i generalnym wykonawstwem obiektów przemysłowych i biurowych, w tym typu SMART BUILDING. Członek Rady Programowej konferencji SMART CITY FORUM w Warszawie.
Autor bloga: GOOD TIME FOR SMART CITY (www.dariuszstasik.com ).
Członek Zarządu FBN POLAND( Family Bussines Network ) – polskiego oddziału międzynarodowej organizacji firm rodzinnych. Speaker na wielu konferencjach poświęconych tematyce zrównoważonego budownictwa oraz tematyce SMART CITY. Siedzibą firmy jest SMART BUILDING CENTER w Jasinie k/Poznania, który jest klasycznym SHOW~ROOM-em najnowszych rozwiązań budynkowych. Jest to pierwszy w Polsce ZERO-ENERGETYCZNY budynek z amerykańskim certyfikatem „zielonego” budynku LEED – PLATINUM oraz certyfikatem WELL BUILDING STANDARD.

Prezes Zarządu, Jantar Sp. z o.o.
Prezes Spółki JANTAR z Bielska- Białej,specjalizującej się w rozwiązaniach informatycznych dla handlu, przemysłu i logistyki. Firma działa na rynkach wielu krajów Europy i Dalekiego Wschodu.
Z wykształcenia inżynier – automatyk, tematykę automatycznej identyfikacji realizuje od wielu lat w Radzie GS 1 Polska i Instytucie Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
Działa aktywnie jako Prezes Regionalnej Izby Handlu i Przemysłu w Bielsku Białej oraz w Radzie Uczelni Akademii Techniczno- Humanistycznej w Bielsku Białej.
Zainteresowania : narciarstwo alpejskie , golf.

Prezes Zarządu, Selfmaker sp. z o.o.
Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w branży FCMG, obecnie prezes Selfmaker Sp. z o.o., dynamicznie rozwijającej się spółki technologicznej zajmującej się szeroko pojętą automatyzacją procesów obsługi i sprzedaży. Orędownik nowych technologii, aktywny mówca i propagator idei digitalizacji oraz poprawy jakości doświadczeń klientów w szeroko pojętej branży retail. Współtwórca projektu Selfboxa, pierwszego na rynku w pełni modułowego kiosku samoobsługowego.

Prezydent Konfederacji Lewiatan
(ur. 1967 r.) od czerwca 2019 roku pełni funkcję prezydenta Konfederacji Lewiatan, a w latach 2006-2019 był wiceprezydentem tej organizacji.
Ukończył Politechnikę Poznańską. Specjalizował się w logistyce i systemach wspomagania decyzji. Odbył studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania systemami przemysłowymi w Ecole Centrale Paris (Francja). .
Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Banku Cetelem (Grupa Paribas) – najpierw we Francji, a następnie w Polsce. Od października 2001 roku pracował jako Członek Zarządu, a od 2005 roku jako Prezes Zarządu Lukas Bank (grupa Credit Agricole). .
Od lat związany z Grupą Orange, do której dołączył w 2006 roku: w latach 2006-2013 pełnił funkcję Prezesa Zarządu, a 19 września 2013 roku objął stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej Orange Polska. .
Od stycznia 2016 do lutego 2018 roku pełnił funkcję Prezesa Zarządu Work Service S.A. Zasiada w radzie nadzorczej AXA Polska S.A. Od 2010 do 2017 roku był Prezesem Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce (CCIFP). Jest Przewodniczącym Rady Programowej Polskiego Forum Obywatelskiego, Członkiem Rady Dyrektorów Atlantic Council of the United States oraz Członkiem Zarządu Fundacji Centrum im. Bronisława Geremka.

Prezes Zarządu, MM Conferences S.A.
Ukończył studia magisterskie na uczelni im. Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość. Swoją wiedzę z zakresu strategii zarządzania pogłębiał w School of Economics and Management w Lund University w Szwecji. Ukończył również konsulting międzynarodowy w Audencia, Écolede Management w Nantes we Francji. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w centrali niemieckiej spółki Frosta A.G. w Bremerhaven, w której bezpośrednio podlegał dyrektorowi marketingu. Pełnił funkcję dyrektora generalnego Stowarzyszenia Mrożonej Żywności, zrzeszającego kilkudziesięciu największych na polskim rynku producentów żywności mrożonej, w tym przedstawicieli globalnych marek takich jak: Unilever, Farm Frites, Bonduelle. Pracując w Międzynarodowych Targach Warszawskich zajmował się organizacją trzech edycji największych targów motoryzacyjnych w Polsce -Warsaw International Motor Show. Następnie pracował w Expomedia Events Warsaw , gdzie zajmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu oraz relacji sponsorskich. Kolejnym etapem kariery było przejście do branży konferencyjnej. W Expomedia Group (spółka notowana na London Stock Exchange) Informedia Polska pełnił stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu oraz relacji sponsorskich.