Partnerzy poprzedniej edycji RetailTec Congress
Partnerzy Strategiczni


BNP Paribas Bank Polska S.A notowany od 2011 r. na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 68 krajach. W Polsce jako bank uniwersalny o globalnym zasięgu kieruje usługi do klientów detalicznych, Wealth Management, a także firm w segmentach mikro, MŚP i bankowości korporacyjnej. BNP Paribas jako Bank Zielonych Zmian wspiera klientów w przechodzeniu na gospodarkę niskoemisyjną, ogranicza negatywny wpływ działalności operacyjnej na środowisko naturalne oraz inspiruje klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Dzięki finansowaniu Banku, ponad 20,5 tysięcy gospodarstw domowych korzysta z paneli fotowoltaicznych. Bank konsekwentnie realizuje również strategię finansowania przedsiębiorstw w Polsce, a także wspierania inwestycji strategicznych z punktu widzenia państwa oraz wywierających pozytywne wpływy: społeczne, ekonomiczne i środowiskowe.
Jednocześnie Bank sprawnie digitalizuje procesy bankowe wdrażając innowacyjne rozwiązania w bankowości internetowej GOonline oraz mobilnej GOmobile. Uwzględniając rosnącą potrzebę zdalnego dostępu do usług, Bank umożliwia klientom zakładanie konta z wykorzystaniem selfie. Klientom ceniącym spotkania z doradcami Bank umożliwia umówienie wizyty w oddziale przez aplikację Booksy. BNP Paribas konsekwentnie przystosowuje swoje placówki do obsługi wszystkich klientów, w oddziałach i na infolinii Banku dostępna jest bezpłatna pomoc tłumacza języka migowego.
Bank BNP Paribas konsekwentnie podejmuje tematy ważne społecznie m.in. na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, z otwartością i wrażliwością promuje różnorodność podejmując aktywności angażujące zarówno pracowników jak i rynek. Bank jest zaangażowany społecznie, m.in. poprzez działania edukacyjne, np. w zakresie rozwiązań proekologicznych, program Klasa, czy sponsoringowe. Te ostatnie koncentrują się wokół wspierania promocji tenisa i kultury, a zwłaszcza kina.
Wpisana w kulturę banku odpowiedzialność społeczna, odnosząca się zarówno do relacji z pracownikami, jak i społecznościami lokalnymi, to jedna z kluczowych wartości organizacji. Pracownicy Banku angażują się w szereg inicjatyw, dzięki którym codziennie mogą zmieniać świat. Stale rosnąca liczba pracowników-wolontariuszy była jednym z impulsów, które skłoniły Bank do objęcia projektu Szlachetna Paczka partnerstwem strategicznym. Pozwala to na całoroczne wspieranie działalności Paczki, promocję idei mądrego pomagania.


Siłą i główną przewagą konkurencyjną Limitless Technologies jest unikalny zespół ekspertów. Kompetencje rozwijaliśmy, pracując przez lata w centrali Salesforce w San Francisco (USA) oraz w europejskiej centrali mieszczącej się Dublinie (Irlandia). Lata doświadczeń w działach rozwoju oprogramowania – przechodząc przez kolejne szczeble kariery, od stanowisk młodszego programisty po senior managera i zarządzanie zespołami zajmującymi się rozwojem platformy Salesforce – dały nam pełną znajomość tego systemu i dogłębne zrozumienie możliwości, jakie zapewnia przedsiębiorcom każde z oferowanych rozwiązań.
www.limitless.pl


Visa Inc. (NYSE: V) to światowy lider płatności cyfrowych. Naszą misją jest połączenie całego świata za pośrednictwem najnowocześniejszej, niezawodnej i bezpiecznej sieci płatniczej, wspierając tym samym rozwój ludzi, firm i całej gospodarki. Nasza nowoczesna globalna sieć przetwarzania danych transakcji – VisaNet – umożliwia dokonywanie bezpiecznych i skutecznych płatności na całym świecie i może przetwarzać w ciągu sekundy ponad 65 tys. operacji. Niesłabnący nacisk, jaki firma kładzie na innowacyjność, sprzyja szybkiemu wzrostowi handlu z wykorzystaniem wszelkich urządzeń połączonych z internetem, a także realizacji wizji przyszłości bezgotówkowej – dla każdego i w każdym miejscu. Wraz z ogólnoświatowym procesem przechodzenia z technologii analogowych na cyfrowe, Visa angażuje swoją markę, produkty, specjalistów, sieć i zasięg, by kształtować przyszłość handlu. Więcej informacji znajduje się na stronach www.visaeurope.com i www.visa.pl, na blogu www.vision.visaeurope.com oraz na Twitterze @VisaEuropeNews i @Visa_PL.
Partnerzy

DLK Legal to nowoczesna firma prawnicza, skoncentrowana na obsłudze podmiotów z sektora finansowego i nowych technologii w zakresie wsparcia regulacyjnego, transakcyjnego i procesowego. DLK specjalizuje się w obsłudze banków, instytucji płatniczych, funduszy inwestycyjnych i podmiotów z rynku ubezpieczeń, spółek z branży IT, a także ich klientów i podmiotów współpracujących. Wspieramy podmioty nadzorowane m.in. w zakresie prawa bankowego i usług płatniczych, zagadnień compliance, AML, prawa korporacyjnego, prawa IT i ochrony danych osobowych oraz prawa konsumenckiego. Nasi specjaliści doradzają we wdrożeniu licznych projektów z pogranicza bankowości i nowych technologii, uczestnicząc w pracach nad kluczowymi innowacjami branży finansowej, m.in. przy wdrożeniach usług dostępu podmiotów trzecich do rachunku (TPP), mechanizmu distributed ledger (blockchain) i powszechnych płatności natychmiastowych. W ramach członkostwa w sieci World IT Lawyers oraz we współpracy z European Payments Consulting Association (EPCA) realizujemy liczne projekty o wymiarze transgranicznym. Eksperci DLK uczestniczą w pracach strumienia „Blockchain i kryptowaluty” przy Ministerstwie Cyfryzacji w ramach programu „Od papierowej do cyfrowej Polski”. Prawnicy DLK są również współautorami raportu „Study Impact of the PSD” oraz „Principles, Definitions and Model Rules of European Private Law” dla Komisji Europejskiej. Prawnicy DLK są autorami licznych publikacji oraz analiz prawnych i komentarzy oraz prelegentami na prestiżowych wydarzeniach branżowych w Polsce, Europie, Ameryce, Azji. Jako wykładowcy akademiccy, dzielą się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem.

Exorigo-Upos SA od blisko 30 lat dostarcza: rozwiązania do obsługi procesów sprzedażowych (systemy POS), platformy e-commerce (Magento, PIM), infrastrukturę i urządzenia fiskalne. Jest właścicielem 400-osobowego ogólnopolskiego serwisu IT i urządzeń. Należy do TOP 3 firm IT w Polsce dla branży retail wg raportu ITWiZ Best 100. Jest również na drugiej pozycji wśród dostawców oprogramowania na licencjach własnych do branży retail – jak wynika z danych przedstawionych w rankingu Computerworld TOP200.
www.exorigo-upos.pl
https://www.linkedin.com/company/exorigo/

GS1 – międzynarodowa organizacja not-for-profit, działająca w 150 krajach, od początku istnienia
wspiera handel. W tym celu wdrożyła standardowy kod kreskowy znany i używany dziś na całym
świecie, uznany przez BBC za jedną z 50 rzeczy, które w największym stopniu przyczyniły się do
powstania nowoczesnej gospodarki. Standardy GS1 pomagają firmom identyfikować, gromadzić
i współdzielić informacje o produktach. Współcześni konsumenci żądają szybkiej, dokładnej
i kompletnej informacji na temat towarów, którą mogą uzyskać dzięki dostępowi do systemów
identyfikowalności (z ang. traceability). Dzięki systemowi GS1 partnerzy handlowi mogą łatwo
współpracować i udostępniać informacje na temat widoczności w całym łańcuchu dostaw.


O Panattoni
Panattoni jest europejską filią Panattoni Development Company, jednego z największych deweloperów powierzchni przemysłowych na świecie, prowadzącego działalność w 31 oddziałach w Ameryce Północnej i w Europie. Na Starym Kontynencie Panattoni obecne jest od 2005 roku. Oprócz Polski swoje przedstawicielstwa ma w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Czechach i Słowacji, Holandii oraz Hiszpanii i Portugalii. Do tej pory spółka zrealizowała w Europie projekty o łącznej powierzchni przekraczającej 12 milionów m kw.
W ramach Panattoni działa struktura, dedykowana projektom dopasowanym do indywidualnych potrzeb najemców, typu build-to-suit. Wśród kluczowych klientów są takie firmy jak Amazon, DB Schenker, DHL, Fedex, DPD, XPO, Coca Cola, Weber, Whirlpool, Bosch, Volkswagen, H&M.
www.panattonieurope.com



Sigfox Poland – dostawca kompletnych rozwiązań internetu rzeczy wykorzystywanych m.in. do cyfryzacji łańcuchów dostaw, zwiększania efektywności zarządzania środkami trwałymi, projektów smart city i facility management. Operator technologii Sigfox w Polsce – pierwszej globalnej, dostępnej w ponad 70 krajach sieci IoT, wdrożonej przez największe firmy w ponad 2.500 komercyjnych projektów.

W TOMRA Collection dostarczamy urządzenia do zwracania opakowań po napojach – plastikowych, aluminiowych i szklanych, aby móc je przetworzyć na nowe butelki czy puszki oraz ponownie wykorzystać. Dzięki temu zmieniamy i kształtujemy podejście konsumentów sprawiając, że traktują odpady jako cenne surowce. Działamy w ponad 40 krajach na całym świecie. Zainstalowaliśmy już 80 000 maszyn, do których rocznie trafia ponad 40 miliardów zużytych butelek i puszek. Dzięki temu, zmniejsza się nie tylko zapotrzebowanie na surowce naturalne, ale także ilość odpadów, które trafiają na ulice, oceany czy wysypiska. Recyklomaty TOMRA, rozwiązania cyfrowe i usługi sprawiają, że recykling jest prosty zarówno dla dużego przemysłu, właścicieli systemów, sprzedawców detalicznych, jak i konsumentów. Zapraszamy do odwiedzenia oficjalnej strony – www.tomra.com oraz profili na portalach:
https://www.linkedin.com/showcase/tomra-collection-polska/about/
https://twitter.com/TOMRACollection,
https://www.facebook.com/TOMRACollection
https://www.instagram.com/tomracollection/
TOMRA Collection jest częścią Grupy TOMRA, która tworzy oparte na zaawansowanych technologiach rozwiązania dla optymalnego wykorzystania zasobów, a jej wizją jest: Leading the Resource Revolution. Grupa zatrudnia ponad 4,600 osób na całym świecie i jest notowana na giełdzie w Oslo (OSE: TOM).

Szybkie dostawy dla e-commerce. Nawet w 120min od zamówienia do klienta.
Dedykowane rozwiązanie, szyte na miarę dla Twojego ecommerce.
To my dopasujemy się do Ciebie, nie Ty do nas.
Dostarczamy Customer Experience na nowy poziom.

Zebra wzmacnia pozycję firm w dobie gospodarki na żądanie, umożliwiając pełną optymalizację oraz sprawiając, że każdy pracownik pierwszej linii i każdy zasób przedsiębiorstwa staje się widoczny oraz zintegrowany. Ekosystem firmy Zebra obejmuje ponad 10 000 partnerów w ponad 100 krajach, dzięki czemu obsługujemy klientów różnej wielkości – w tym 94% firm z listy Fortune 100 – oferując wielokrotnie nagradzane rozwiązania, w tym sprzęt, oprogramowanie i usługi, które digitalizują i automatyzują przepływ pracy.

ABAK (abak.com.pl) jest ogólnopolską firmą outsourcingową, specjalizującą się w profesjonalnej i kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw, osób fizycznych, spółek osobowych i osób prawnych. Świadczy również usługi doradztwa finansowego oraz podatkowego. Usługi świadczone przez Spółkę podlegają nadzorowi merytorycznemu doradcy podatkowego oraz pracowników posiadających certyfikaty na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
ABAK działa na polskim rynku od 1993 r. Obecnie swoimi usługami wspiera ok. 1000 podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności, w tym podmioty notowane na giełdzie (wraz z przygotowaniem raportów giełdowych), podmioty wymagające raportów do spółek-matek (w tym zagranicznych), podmioty specjalistyczne np. FIZ oraz FIZ AN (Fundusze Inwestycyjne Zamknięte Aktywów Niepublicznych). Posiada 7 oddziałów: w Olsztynie, Łodzi, Legnicy, Ełku, Wrocławiu i dwa w Warszawie. Zatrudnia ponad 120 profesjonalnych księgowych. W 2010 r. spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.

PROFESCAPITAL (profescapital.pl) jest jedną z najbardziej doświadczonych firm działających na polskim rynku kapitałowym, oferującą usługi doradztwa transakcyjnego dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kluczową kompetencją spółki jest ocena wartości przedsiębiorstw, umożliwiająca wspieranie klientów we wszelkiego rodzaju operacjach kapitałowych. Posiada status Autoryzowanego Doradcy NewConnect oraz Firmy Partnerskiej GPW dla MSP.
PROFESCAPITAL świadczy kompleksowe usługi w zakresie pozyskania kapitału w transakcjach publicznych (IPO i SPO) i prywatnych (private placement), a także wprowadzania spółek na rynek główny GPW oraz NewConnect. Oferuje również usługi doradcze w procesach fuzji i przejęć przedsiębiorstw. Od początku działalności w 2002 roku PROFESCAPITAL zrealizowała dla swoich klientów transakcje na łączną kwotę przekraczającą 680 mln PLN.
Od 2009 roku PROFESCAPITAL jest podmiotem dominującym Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzi także notowana na NewConnect firma ABAK S.A. (abak.com.pl) świadcząca usługi outsourcingu finansowo-księgowego oraz REDWOOD sp. z o.o., (redwoodpr.pl) wyspecjalizowana w obszarze obowiązków informacyjnych, relacji inwestorskich oraz PR. Ponad 120-osobowy zespół Grupy Kapitałowej PROFESCAPITAL wspiera corocznie swoimi usługami ponad 1000 klientów z sektora MSP.
Sponsor
