Polski ekonomista i menadżer o bogatym doświadczeniu w bankowości, na rynku kapitałowym i w sektorze ubezpieczeń. Specjalizuje się w inwestycjach, zarządzaniu, analizach makroekonomicznych, planowaniu strategicznym i finansowym oraz restrukturyzacjach przedsiębiorstw. Pracę rozpoczął jako główny ekonomista w Grupie Erste Bank w Polsce. Następnie był zarządzającym funduszami oraz szefem inwestycji w ramach funduszy inwestycyjnych w Grupie Deutsche Bank, drugiej największej firmie zarządzania aktywami na świecie. Budował także polską firmę specjalizującą się w inwestycjach na rynku private equity i venture capital, pełniąc funkcję Prezesa Zarządu spółki AKJ Investment TFI. W latach 2001 – 2005 pracownik Szkoły Głównej Handlowej, gdzie prowadził badania z zakresu teorii konwergencji ekonomiczej i zależności pomiędzy sektorem finansowym oraz rozwojem gospodarczym. Od początku 2010 do kwietnia 2016 roku był dyrektorem zarządzającym w PKO Banku Polskim, odpowiadającym za obszar analiz ekonomicznych, strategię i rozwój grupy kapitałowej oraz relacje inwestorskie. Z początkiem maja 2016 roku objął funkcję prezesa Polskiego Funduszu Rozwoju SA. Dwukrotnie nagrodzony za najlepsze wyniki inwestycyjne funduszy na polskim rynku. Został uznany za jednego z czterdziestu najlepszych polskich menadżerów. Autor szeregu publikacji prasowych i artykułów na temat bankowości, inwestycji, rynku kapitałowego oraz gospodarki. Zna biegle język angielski i niemiecki.
Francois Colombie
Przewodniczący Rady Nadzorczej Auchan Polska oraz Prezes Wykonawczy w latach 2009-2018
Francois Colombie, Przewodniczący Rady Nadzorczej Auchan Polska oraz Prezes Wykonawczy w latach 2009-2018
Przez prawie 40 lat pracował w Auchan Retail International. Przez ostatnie 20 lat kierował firmą AUCHAN najpierw w Polsce, a następnie w różnych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Były przewodniczący Auchan Polska, Rosja i Ukraina. Inne funkcje: Przewodniczący POHID (Federacja Handlu i Dystrybucji) w latach 2002-2007; Wiceprzewodniczący ECR Polska (Efektywna odpowiedź konsumencka) 2005-2007; Członek Komitetu Sterującego EUROCOMMERCE 2003-2007; Przewodniczący Francuskiej Izby Handlowej w Polsce 2008-2010; Vice-Chaiman PKPP Lewiatan 2004-2007. Zaangażowany w inicjatywy promujące ideę rozwoju programu SHAREHOLDERS dla pracowników. Absolwent Toulouse Business School we Francji.
Katarzyna Gierczak- Grupińska
Prezes, Fundacja Firmy Rodzinne
Katarzyna Gierczak- Grupińska, Prezes, Fundacja Firmy Rodzinne
Katarzyna Gierczak Grupińska – socjolog, MBA o profilu HR, dyplomowany lider zmiany społecznej oraz facylitator w międzynarodowym programie New Leader Circle w ramach FBN International. Od 2011 roku prezes Fundacji Firmy Rodzinne (www.firmyrodzinne.org). W ramach Fundacji utworzyła oddział FBN International na terenie Polski – największej międzynarodowej sieci firm rodzinnych. Członek założyciel Inicjatywy Stowarzyszenia Firm Rodzinnych IFR od 2008 roku. Współwłaściciel rodzinnej firmy GELG (www.gelg.pl), która zajmuje się wielkoseryjną obróbką metalu. Uparcie i wytrwale tworzy przestrzeń dla firm rodzinnych od 2006 roku, tak, aby na podstawie doświadczeń i wiedzy praktycznej nie potykać się o te same kamienie i nie popełniać podobnych błędów tracąc cenny czas. Promuje markę „drzewko” Firma Rodzinna, która jest symbolem dumy rodzinnych przedsiębiorców. Szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci, pasjonatka natury i podróży po świecie.
Renata Juszkiewicz
Prezes Zarządu, POHiD
Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, POHiD
Od 2008 r. Prezes Polskiej Organizacji Hnadlu i Dystrybucji, zrzeszającej największe miedzynarodowe koncerny handlowe w Polsce. W latach 2000 – 2017 pełniła funkcję Dyrektora Przedstawicielstwa METRO AG w Polsce, reprezentując spółki koncernu Makro C&C, Real, Media Saturn Holding wobec władz państwowych, organizacji pozarządowych i zrzeszeń branżowych. Wiceprezydent Konfederacji Lewiatan. Wiceprezydent europejskiej organizaji handlowej EuroCommerce z siedzibą w Brukseli. Od 2012 Przewodnicząca Rady ds. Handlu Europy Środkowo-Wschodniej, reprezentuje nowoczesny handel w Europie Srodkowo – Wschodniej wobec instytucji unijnych w Brukseli.
Wojciech Klimek
Członek Zarządu ds. Produkcji, FAKRO
Wojciech Klimek, Członek Zarządu ds. Produkcji, FAKRO
Wojciech Klimek – Członek Zarządu FAKRO, Dyrektor Produkcji odpowiedzialny za zarządzanie produkcją w zakładach Grupy Fakro. Absolwent Politechniki Rzeszowskiej na Wydziale Inżynierii
i Budownictwa, Wyższej Szkoły Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu – Executive MBA oraz Studiów Podyplomowych Zintegrowane Procesy Logistyczne w Firmie, SPiZ Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Lubi jazdę na rowerze. Interesuje się geopolityką i etymologią.
Waldemar Nowakowski
Prezes Zarządu, Polska Izba Handlu
Waldemar Nowakowski, Prezes Zarządu, Polska Izba Handlu
Ukończył studia na Wydziale Elektrotechniki Przemysłowej Politechniki Gdańskiej. W latach 80. pracował jako oficer w Polskich Liniach Oceanicznych. W latach 90. współtworzył jedną z największych polskich sieci handlowych – Lewiatan i do 2001 był jej prezesem. Do 2012 roku zasiadał w Radzie nadzorczej sieci Lewiatan.
W 2005 został wybrany z okręgu toruńskiego posłem na Sejm V kadencji, gdzie pełnił funkcję wiceprzewodniczącego Komisji Samorządu Terytorialnego i Polityki Regionalnej. Zasiadał też w Komisji do Spraw Unii Europejskiej. Od czerwca 2009 jest Prezesem Polskiej Izby Handlu. Jest również przewodniczącym Komitetu ds. Handlu przy Krajowej Izbie Gospodarczej.
Prof. zw. dr hab. Krzysztof Obłój
Katedra Strategii, Akademia L. Koźmińskiego; Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
Prof. zw. dr hab. Krzysztof Obłój, Katedra Strategii, Akademia L. Koźmińskiego; Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
Profesor zwyczajny Krzysztof Obłój jest wykładowcą Akademii L Koźmińskiego i Uniwersytetu Warszawskiego , oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, norweskiej Bodo Graduate School of Management, francuskiej ESCP-EAP, slovenskiej International Management Development Center. Jest autorem ponad 100 artykułów naukowych publikowanych w Entrepreneurship: Theory and Practice, Journal of Management Studies, European Management Journal, Industrial&Environmental Crisis Quarterly, International Small Business Journal, Cybernetics and Systems: An International Journal, PostCommunist Economies, oraz polskich periodykach z dziedziny ekonomii i zarzadzania. Jego książki są publikowane w USA i Europie (m. in. Management Systems, 1993; Winning: Continuous Improvement Theory in High Performance Organizations, 1995; Emerging economies and firms in the global crisis, Palgrave Macmillan, London 2012; Passion and discipline of strategy, New York 2014), a dwie ostatnie książki wydane w Polsce: Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, 2007 oraz Pasja i dyscyplina strategii , 2010, stały się bestsellerami na polskim rynku. Profesor Krzysztof Obłój ma duże doświadczenie jako spiker i doradca organizacyjny. Pracował dla takich firm LPP, Beiesdorf, Asea Brown Boveri, Benckiser, Macro Cash and Carry, Wólczanka, Próchnik, Lasy Państwowe, PZU S.A. i wielu innych w dziedzinie projektowania strategii, struktury i kultury organizacyjnej. Jest także członkiem lub przewodniczącym trzech rad nadzorczych spółek akcyjnych na GWP.
Krzysztof Ogorzałek
Członek Zarządu, Inicjatywa Firm Rodzinnych
Krzysztof Ogorzałek, Członek Zarządu, Inicjatywa Firm Rodzinnych
Współtwórca, Wiceprezes Zarządu w firmie rodzinnej JMK Computerate Sp. z o.o., która od 2006 roku specjalizuje się w tworzeniu systemów informatycznych oraz usługach IT dla branży prawnej, finansowej oraz zarządców nieruchomości. Pomysłodawca i współtwórca szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT m.in. dla branży prawnej pod Patronatem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Od 2014 roku Członek Zarządu Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, największego i najstarszego w Polsce Stowarzyszenia zrzeszającego firmy rodzinne.
Wyznaje zasadę, że od pochwał jeszcze nikt nie poprawił swojego produktu czy usługi.
Przemysław Ozga
Redaktor Naczelny, Production Manager
Przemysław Ozga, Redaktor Naczelny, Production Manager
Redaktor naczelny oraz twórca czasopism Production Manager oraz Logistics Manager, traktujących o zarządzaniu produkcją i globalnych łańcuchach dostaw. Z sektorem produkcyjnym związany zawodowo od siedmiu lat. Ekspert z zakresu mediów branżowych. Zwolennik i promotor szerzenia wiedzy o metodach zarządczych oraz najnowszych technologii wspierających wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw działających w Polsce i Europie. Organizator oraz prowadzący ogólnopolskich konferencji z cyklu Production Manager Meetings. Ukończył certyfikowany kurs zawodowych negocjacji oraz kompendium MBA. Prywatnie entuzjasta światowej literatury, filozofii oraz kosmologii.
Dariusz Piotrowski
VP, Dyrektor Generalny Dell Technologies Polska
Dariusz Piotrowski, VP, Dyrektor Generalny Dell Technologies Polska
Dariusz Piotrowski, objął stanowisko dyrektora generalnego polskiego oddziału Dell EMC na początku września 2017 roku. Odpowiada za działalność firmy na polskim rynku, zarządzanie sprzedażą całego portfolio produktów i rozwiązań Dell EMC, przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych oraz biznesowych, oraz za rozwój firmy we wszystkich segmentach rynkowych.
W latach 2009- 2017 Dariusz Piotrowski sprawował kierownicze funkcje w Microsoft Polska. Był dyrektorem sprzedaży do klientów enterprise, p.o. dyrektora generalnego, a także dyrektorem działu nowych technologii. Wcześniej, przez 13 lat odpowiadał za różne działy w Cisco Systems Poland, m.in. za sprzedaż zaawansowanych technologii na rynki Europy Środkowej czy współpracę z partnerami w Polsce. Karierę zawodową rozpoczął w Naukowo-Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK), gdzie do jego zadań należało projektowanie i wdrażanie ogólnokrajowych sieci teleinformatycznych.
Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Ukończył również studia MBA na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Illinois.
Michał Pieprzny, Partner, Consulting Clients & Industries Leader for Poland & Baltics, Deloitte
Michał Pieprzny – CEO Poland. Ekspert w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i usprawnianiu modeli współpracy między firmami, jak również w tworzeniu i wdrażaniu programów stymulacji sprzedaży, optymalizacji portfela produktów czy poprawy efektywności operacyjnej przedsiębiorstw.
Zanim podjął pracę w PAYBACK, doradzał zarządom wielu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jako konsultant McKinsey&Company, a następnie pracował dla Avon Cosmetics, gdzie współodpowiadał za strategię firmy na 23 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Igor Zesiuk
Prezes Zarządu, Zesiuk Investment
Igor Zesiuk, Prezes Zarządu, Zesiuk Investment
Piotr Zesiuk
Prezes Zarządu, MM Conferences S.A.
Piotr Zesiuk, Prezes Zarządu, MM Conferences S.A.
Ukończył studia magisterskie na uczelni im. Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość. Swoją wiedzę z zakresu strategii zarządzania pogłębiał w School of Economics and Management w Lund University w Szwecji. Ukończył również konsulting międzynarodowy w Audencia, Écolede Management w Nantes we Francji. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w centrali niemieckiej spółki Frosta A.G. w Bremerhaven, w której bezpośrednio podlegał dyrektorowi marketingu. Pełnił funkcję dyrektora generalnego Stowarzyszenia Mrożonej Żywności, zrzeszającego kilkudziesięciu największych na polskim rynku producentów żywności mrożonej, w tym przedstawicieli globalnych marek takich jak: Unilever, Farm Frites, Bonduelle. Pracując w Międzynarodowych Targach Warszawskich zajmował się organizacją trzech edycji największych targów motoryzacyjnych w Polsce -Warsaw International Motor Show. Następnie pracował w Expomedia Events Warsaw , gdzie zajmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu oraz relacji sponsorskich. Kolejnym etapem kariery było przejście do branży konferencyjnej. W Expomedia Group (spółka notowana na London Stock Exchange) Informedia Polska pełnił stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu oraz relacji sponsorskich.
Śledź nasze wydarzenie na bieżąco
Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej