Bezpieczny kongres | RetailTec Congress

Bezpieczny kongres

Masz możliwość skorzystania ze specjalnie przygotowanej wirtualnej platformy, która posiada następujące funkcje:

streaming z debat i prelekcji

strefa Partnerów

komentowanie i zadawanie pytań

efektywny networking

Kongres online – poznaj nową formułę wydarzenia

Platforma składa się m.in. z zakładek:

STAGE

Streaming z debat i prelekcji - relacja na żywo ze sceny głównej wydarzenia, gdzie prowadzone są debaty i prezentacje. Tutaj możesz wysłuchać ciekawych paneli z udziałem znamienitych ekspertów. Natomiast, jeśli nie masz możliwości obejrzeć wszystkiego, nie ma problemu - po wydarzeniu udostępniamy pełne nagranie z wystąpień, możesz więc wrócić do ciekawych wątków albo obejrzeć pominięte panele w każdej chwili.

EXPO

Strefa Partnerów - miejsce, w którym możesz odwiedzić wirtualne stoiska Partnerów wydarzenia, zapoznać się z ofertą i produktami oraz porozmawiać z przedstawicielami danych firm na dedykowanym czacie. Jeśli jesteś Partnerem to idealne miejsce na pozycjonowanie marki, prezentację usług i nawiązanie biznesowych relacji.

CZAT

Nawiązywanie kontaktów, komentowanie paneli i zadawanie pytań ekspertom - podczas wydarzenia aktywny jest czat dla wszystkich uczestników, który służy do nawiązania relacji poprzez możliwość wyszukiwania konkretnych osób, wysyłkę prywatnych wiadomości oraz umawiania spotkań w trakcie wydarzenia. To również miejsce na zadawanie pytań i komentowanie tego, co dzieje się na scenie. Gorąco zachęcamy do aktywności przez cały czas trwania wydarzenia. Chętnie poznamy Twoją opinię na temat Kongresu oraz przyczynimy się do rozwoju Twojego biznesu.

NETWORKING

Efektywny networking - polegający na losowym łączeniu uczestników na 3 minutowe rozmowy. To nowe, ciekawe doświadczenie zapewniające efektywne dyskusje i nawiązywanie relacji biznesowych. Umożliwia przeprowadzenie rozmowy na prywatnych czatach i wideoczatach.

Podsumowując, gwarantujemy Wam nowoczesny, interaktywny
i przede wszystkim merytoryczny program na żywo!

SPOTKAMY SIĘ ONLINE, ALE TO NIE ZNACZY, ŻE ZABRAKNIE INTERAKCJI!
SPRAWDŹ, JAK DZIAŁA NASZ NETWORKING - Let's Network online!

Kongres hybrydowy, który łączy tradycyjne spotkanie z aktywnością online.

MMC POLSKA to jak zawsze najwyższa jakość wydarzeń dla każdego sektora. Hybrydowa formuła kongresu pozwala połączyć tradycyjne spotkanie z aktywnością online na dedykowanej platformie. Dzięki temu możemy kontynuować ideę kongresu, zachowując bezpieczeństwo zgodne z obowiązującymi standardami. #bezpiecznykongres

Formuła hybrydowa to :

TRADYCYJNE SPOTKANIE

Do hotelu zaproszona zostanie ograniczona liczba osób dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników. Do dyspozycji uczestników oprócz części merytorycznej, będzie zarówno strefa wystawiennicza, jak i możliwość networkingu.

KONGRES ONLINE

Uczestnicy będą mieli możliwość skorzystać ze specjalnie przygotowanej wirtualnej platformy, na której będą mieli dostęp do:

  • streamingu z głównej sceny Kongresu
  • strefy Partnerów
  • zadawania pytań i komentowania tego, co dziać będzie się na scenie
  • nawiązywania relacji na prywatnych czatach/videoczatach i pokojach tematycznych podobnie jak będzie to miało miejsce w hotelu.
  • networkingu polegającym na losowym łączeniu uczestników na 3 minutowe rozmowy

#BEZPIECZNYKONGRES – ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

W trosce o bezpieczeństwo uczestników naszych wydarzeń przygotowaliśmy specjalną politykę bezpieczeństwa, której celem jest zapewnienie bezpiecznego udziału i ochrona zdrowia naszych prelegentów, ekspertów i gości. Wprowadzamy szereg zmian i nowe procedury – począwszy od działań higienicznych, po wytyczne dotyczące zachowania odpowiednich odległości, jak również nowe rozwiązania logistyczne opracowane wspólnie z hotelem.

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

RECEPCJA KONGRESU

  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • wyznaczyliśmy miejsca dla osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 1,5 metra
  • recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach
  • regularnie dezynfekujemy ladę recepcyjną i stanowisko
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk dla uczestników
  • ze względów bezpieczeństwa nie dystrybuujemy materiałów kongresowych

POMIAR TEMPERATURY

  • przy stanowiskach recepcyjnych dokonywany będzie automatyczny pomiar temperatury ciała
  • przy wskazaniu temperatury 38.0 lub wyższej, uczestnik zostanie poddany drugiemu pomiarowi termometrem bezdotykowym
  • po kolejnym wskazaniu podwyższonej temperatury ciała uczestnik zostanie poproszony o opuszczenie hotelu i kontynuowanie udziału w kongresie na platformie wirtualnej

SALA KONGRESOWA

  • krzesła na sali ustawione będą z zachowaniem zasady 1 os. na 4m2
  • duża scena pozwoli zachować odległości pomiędzy uczestnikami dyskusji

NETWORKING

  • Dla uczestników kongresu udostępniamy maski i rękawiczki
  • Na recepcji i we foyer dostępne są ogólnodostępne płyny do dezynfekcji
  • W przestrzeni hotelowej umieszczone są informatory przypominające o nie podawaniu ręki w trakcie networkingu

FOYER i PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • hotel zapewnia nowoczesny sprzęt do rozpylania środków dezynfekujących w przestrzeniach ogólnych; co 4 godziny dezynfekowane są: lobby, restauracje, punkty gastronomiczne
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych dostępne są mydła i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie i je dezynfekować
  • co godzinę będą dezynfekowane klamki, poręcze i przyciski w windach
  • wszystkie windy w hotelu są codziennie dezynfekowane
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
  • hotel wyposażony jest w kosze na śmieci otwierane bezdotykowo

POCZĘSTUNEK i PRZERWA KAWOWA

  • kawa i lunch serwowane będą z zachowaniem wszystkich standardów higienicznych wymaganych aktualnie w hotelach

STREFA WYSTAWIENNICZA

  • Stoiska Partnerów Wydarzenia ustawione będą w bezpiecznej 2-metrowych odstępach
  • Lady i stoły na stoiskach będą dezynfekowane co godzinę
  • Osoby kontaktowe na stoisku będą zobowiązane do noszenia maseczek oraz rękawiczek
  • Materiały przygotowane przez Partnerów będą wydawane uczestnikom bezpośrednio

Kontakt bezpośredni
Jeśli masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie uczestnictwa czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 791 989 883 lub mailowo a.zadroga@mmcpolska.pl

Dodatkowo informujemy, że jeżeli utrzymają się obostrzenia dotyczące zakazu organizowania wydarzeń w trybie stacjonarnym, Wydarzenie organizowane przez MMC odbędzie się 100% online

Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/

Śledź nasze wydarzenie na bieżąco


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej