Posiedzenie Rady Programowej RetailTec Congress 17 sierpnia 2022 r. | RetailTec Congress

Posiedzenie Rady Programowej RetailTec Congress 17 sierpnia 2022 r.

17 sierpnia 2022 r. odbyło się zdalne posiedzenie Rady Programowej RetailTec Congress. Spotkanie miało na celu określenie ram programowych wydarzenia, które zaplanowane jest na 15-16 listopada 2022 r. w The Westin Warsaw Hotel.

Tok dyskusji oparty został o pięć obszarów tematycznych: nową rzeczywistość dla handlu będąca rezultatem zmian geopolitycznych i gospodarczych, rolę technologii i trendy w obliczu tych wyzwań, green retailing, transformacji dla łańcucha dostaw oraz human in retail. Eksperci wskazali kluczowe dla handlu następstwa zmian w gospodarce polskiej i światowej oraz prognozy w ujęciu zarządzania sieciami handlowymi, skutków inflacji, budowania polityki promocyjnej oraz spadku wartości koszyka konsumenta. Omówiono proces transformacji oraz wyzwania i zagrożenia w kontekście łańcucha dostaw i dostępności towarów. Zwrócono uwagę na trendy technologiczne w retailu w obliczu dynamicznych zmian makroekonomicznych. W agendzie kongresu pojawią się również zagadnienia dotyczące rynku e-grocery w Polsce.

Kolejnymi tematami poruszonymi w trakcie obrad Rady Programowej były najnowsze trendy w projektowania doświadczenia zakupowego klienta, wykorzystanie technologii pozwalających zrozumieć i utrzymać klienta, a także employee journey i budowania doświadczenia pracowników. Nie zabrakło wątków związanych z ekologią. Podkreślono zagadnienia takie jak m.in. zaangażowanie sieci w działania prośrodowiskowe, budowanie świadomości i zachowań proekologicznych, circular economy, zrównoważona produkcja, neutralność klimatyczna wobec transformacji.

Spotkanie w zastępstwie przewodniczących poprowadziła Agnieszka Kubera, Products Managing Director, Products Poland, Accenture.

W spotkaniu wzielii udział m.in:

  • Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Klienta i Digital, Auchan
  • Krzysztof Gajewski, Członek Zarządu, E’Leclerc
  • Justyna Orzeł, Sekretarz Generalna, Wiceprezes Zarządu, Carrefour Polska
  • Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu, Answear.com
  • Karolina Zajdel – Pawlak, Managing Director, Nielsen iQ
  • Piotr Hołownia, Country Digital Manager, IKEA
  • Henryk Orfinger, Przewodniczący Rady Nadzorczej, dr Irena Eris S.A.
  • Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, Visa
  • Tomasz Woźniak, Partner i CEO, Future Mind
  • Michał Mikołajczyk, Prokurent, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Rekopol
  • Michał Siwek, Dyrektor, Departament Międzynarodowy Hub Food&Agri, BNP Paribas Bank Polska
  • Tomasz Kuźniarski, Prezes Zarządu, Gino Rossi
  • prof. Tomasz Domański, Uniwersytet Łódzki
  • Łukasz Turczyński, Strategic Global Account Sales Director, inPost

Pełna agenda RetailTec Congress zostanie udostępniona wkrótce.

Śledź nasze wydarzenie na bieżąco


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej