RetailTec Congress: Strategie rozwoju handlu oczami liderów sektora | RetailTec Congress

RetailTec Congress: Strategie rozwoju handlu oczami liderów sektora

15-16 listopada 2022 r. w The Westin Warsaw Hotel oraz online odbędzie się RetailTec Congress. Kluczowi liderzy branży po raz kolejny spotkają się, aby wyznaczyć strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce, przeanalizować najbardziej aktualne zmiany i dokonać przeglądu najnowszych rozwiązań technologicznych dedykowanych branży retail.

Kongres zainauguruje debata poświęcona kształtowaniu strategii rozwoju handlu w nowej rzeczywistości. Prelegenci omówią takie zagadnienia jak m.in. dynamiczne zmiany w polskiej gospodarce i prognozy dla branży na najbliższe miesiące, zastosowanie technologii w obliczu wyzwań oraz kierunki rozwoju w zakresie zarządzania sieciami handlowymi. Kolejnym ważnym punktem agendy kongresu będzie dyskusja na temat handlu w obliczu kryzysu energetycznego, w tym działań prewencyjnych, ograniczeń energii i ciągłości w funkcjonowaniu działalności sieci handlowych.

Następnie, eksperci pochylą się nad obszarem retail supply chain i logistyki. Poruszone zostaną tematy związane z transformacją – deglobalizacja łańcuchów dostaw i nowe strategie ich funkcjonowania, zarządzanie łańcuchem dostaw, braki towarów i pokonywanie zakłóceń w łańcuchu dostaw, zarządzanie kategorią produktową i optymalizacja doboru asortymentu na bazie danych, skrócenie czasu realizacji dostaw. Podczas kongresu nie zabraknie wątków z obszaru najnowszych trendów i innowacji w retail. Pojawią się zagadnienia związane z budowaniem lepszych doświadczeń klienta dzięki wykorzystaniu AI i analizie danych, wyzwaniami i rozwojem e-commerce dzięki wykorzystaniu technologii oraz trendami na rynku e-grocery w Polsce, poparte przykładami w postaci praktycznych use case’ów i przykładów wdrożeń.

Dzień drugi wydarzenie rozpoczęty zostanie od przeglądu rozwiązań w duchu zrównoważonej produkcji i zrównoważonego rozwoju w sektorze rolno-spożywczym. Skomentowane zostaną także zrównoważone rozwiązania dla handlu w kontekście digitalizacji. Block Human in Retail oparty zostanie o tematy w zakresie doświadczeń i bezpieczeństwa klienta.

W gronie prelegentów RetailTec Congress wystąpią m.in.:

  • Tomasz Chróstny, Prezes, UOKiK
  • Prof. Konrad Raczkowski, Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW
  • Magdalena Brzezińska, Dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec
  • Piotr Hołownia, Country Digital Manager, IKEA
  • Simon Geisman, Retail Solution Consultant, Zebra Technologies
  • Agnieszka Kubera, Products Managing Director Poland, Accenture
  • Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji /CFO, Lidl Polska
  • Łukasz Kuczkowski, Head of eCommerce Poland and East Europe, Unilever
  • Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director, Jeronimo Martins Polska
  • Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
  • Igor Matus, Wiceprezes, CCC
  • Marta Strzyżewska, Marketing & eCommerce Director, Frisco.pl
  • Marcin Dakowski, Managing Director, InPost Fresh

Eksperci porozmawiają min. o kształtowaniu doświadczeń zakupowych konsumentów w nowoczesnym handlu, bezpieczeństwie danych i zagrożeniach cyfrowych w budowaniu relacji z klientami, zmianach zakupowych konsumentów w perspektywie zmian makroekonomicznych, rynku sklepów wirtualnych, self-service w obsłudze klienta i komunikacji. Kongres zakończy analiza kwestii dotyczących pracownika, kreowania jego doświadczeń oraz budowania zaufania i lojalności.

Misją RetailTec Congress jest wspieranie polskiego handlu w podążaniu za ciągłymi zmianami, katalizowanie jego rozwoju i pomoc w wyszukiwaniu i wprowadzaniu potrzebnych innowacji na rodzimy rynek. Wydarzenia skierowane jest dla przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, detalistów, centrów handlowych, producentów, przedstawicieli logistyki i magazynowania, podmiotów pro-eko oraz oferujących usługi i nowoczesne technologie dla retailu.

Śledź nasze wydarzenie na bieżąco


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej