RetailTech Congress: Przyszłość Handlu w erze rozwiniętych technologii | RetailTec Congress

RetailTech Congress: Przyszłość Handlu w erze rozwiniętych technologii

6. RetailTec Congress odbędzie się 29 października w hotelu The Westin Warsaw, podczas którego eksperci z branży będą dyskutować o najważniejszych zagadnieniach dotyczących handlu. Rada Programowa opracowała agendę, która przeprowadzi uczestników kongresu przez najbardziej aktualne wyzwania w dziedzinie retailu.

Kongres rozpocznie się wystąpieniem współprzewodniczących Rady Programowej Agnieszki Kubery, Prezeska Zarządu, Accenture Poland oraz Renaty Juszkiewicz, Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce i przemówieniem gościa specjalnego.

Pierwszy blok zatytułowany THE AGE OF TECH – STRATEGIE ROZWOJU NOWOCZESNEGO HANDLU rozpocznie się dyskusją na temat wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą cyfrowa transformacja w branży retail. Uczestnicy zastanowią się, czy inwestycje w technologie są nadal opłacalne, gdzie spodziewać się kolejnego przełomu oraz jak automatyzacja i robotyzacja mogą wzmocnić pozycję firm na rynku, przynosząc mierzalne efekty biznesowe.

W pierwszej części tego bloku – Handel na miarę ery cyfrowej, omówione zostaną kluczowe innowacje i strategie kształtujące nowoczesny handel. Druga połowa, Rynek x-commerce, czyli co zasila e-handel?, skupi się na transformacji handlu w kierunku online, omawiając technologie wspierające rozwój x-commerce, integrację kanałów sprzedaży oraz wyzwania związane z bezpieczeństwem danych i analityki predykcyjnej.

Po przerwie odbędzie się blok ZROZUMIENIE KLIENTA W ERZE CYFROWEJ, który będzie poruszał kwestie digital marketingu, personalizacji ofert oraz wpływie nowych technologii i młodych pokoleń konsumentów na innowacje w handlu. Uczestnicy poruszą między innymi temat zarządzania danymi w celu tworzenia efektywnych modeli biznesowych oraz zastosowania informacji w czasie rzeczywistym do opracowywania skutecznych strategii rynkowych.

Kolejna część kongresu, czyli ZIELONE PRAKTYKI HANDLU I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ŚRODOWISKO odpowie na pytania dotyczące wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce, roli zrównoważonego rozwoju w handlu, z naciskiem na odpowiedzialność środowiskową w całym łańcuchu wartości oraz technologii wspierających minimalizację negatywnego wpływu na środowisko.

Wydarzenie zamknie blok #ARTIFICIAL INTELLIGENCE POD KONTROLĄ, który skupi się na roli generatywnej sztucznej inteligencji w handlu, jej obecnym wpływie na procesy innowacyjne oraz debatą nad zasadnością i priorytetyzacją jej wdrożeń. Prelegenci będą rozmawiać na temat wartości danych w ekosystemie handlowym oraz przyszłości rozwoju technologicznego, w tym poruszą kwestie rozwiązań chmurowych i technologii przeciwdziałających oszustwom generowanym przez AI.

Podczas kongresu RetailTec odbędą się warsztaty poświęcone zrównoważonemu rozwojowi i efektywności w handlu detalicznym oraz optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw w branży CPG. Warsztaty przeznaczone dla grupy retailerów skupią się na nowoczesnych strategiach zarządzania produktami, emisjami i łańcuchem dostaw, ucząc m.in. automatycznego raportowania emisji CO2 oraz minimalizacji strat świeżych produktów. Natomiast warsztaty skierowane dla branży CPG skoncentrują się na optymalizacji planowania i zarządzania łańcuchem dostaw w branży, oferując wiedzę na temat prognozowania popytu i synchronizacji planowania produkcji z zamówieniami w celu zwiększenia efektywności i zyskowności.

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menedżerskiej oraz zarządom firm. Więcej na www.mmcpolska.pl.

Śledź nasze wydarzenie na bieżąco


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej