6. RetailTec Congress – Przełomowe technologie w handlu przyszłości | RetailTec Congress

6. RetailTec Congress – Przełomowe technologie w handlu przyszłości

W dniu 29 października 2024 roku w hotelu The Westin Warsaw Hotel odbył się 6. RetailTec Congress

 

Kongres rozpoczęło wystąpienie współprzewodniczących radyj: Agnieszka Kubera, Prezeska zarządu Accenture w Polsce, oraz Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu POHiD i Wiceprezydent EuroCommerce.

 

Wydarzenie zgromadziło ekspertów, liderów i przedstawicieli czołowych firm retailowych w Polsce. W trakcie licznych dyskusji poruszono między innym tematy związane ze strategicznymi kierunkami działania sektora handlu w Polsce,  w których wzięto pod uwagę trendy, wyzwania oraz wszechobecną digitalizację branży.

 

Podczas kongresu zaprezentowano szerokie spektrum tematów związanych z cyfryzacją, nowoczesnymi technologiami i strategią rozwoju handlu. W trakcie pierwszych paneli omówiono m.in. ekonomikę inwestycji technologicznych w handlu przedstawiciele sieci handlowych odpowiedzieli również na pytanie gdzie nastąpił kolejny przełom w branży i jak będzie kształtować się przyszłość retailu,

 

Uczestnicy debat rozmawiali o transformacji cyfrowej w kontekście wszechstronności i wielokanałowości nowoczesnego handlu. W sesjach panelowych liderzy największych firm w Polsce zajmujących się retailem dyskutowali o innowacjach zmieniających krajobraz handlu w kraju oraz o kierunkach rozwoju infrastruktury płatniczej.

 

W drugiej części kongresu eksperci analizowali przyszłość Big Data w branży retail oraz rozwój rynku x-commerce, wskazując na kluczowe technologie wspierające integrację kanałów online i offline. Zaprezentowano również nowatorskie podejścia do zarządzania danymi oraz przypadki sukcesów w integracji szybkich zamówień e-commerce.

 

Ważnym punktem była debata poświęcona przyszłości systemu kaucyjnego w Polsce. Podsekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska, Anita Sowińska, podkreśliła potrzebę wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych, aby system działał efektywnie i na szeroką skalę.

 

Kongres zakończył się dyskusjami na temat sztucznej inteligencji oraz jej wpływu na handel. Paneliści podkreślili znaczenie rozwiązań chmurowych i narzędzi analitycznych w zwiększaniu bezpieczeństwa oraz optymalizacji operacyjnej. Zwieńczeniem wydarzenia była debata poświęcona przyszłości AI w handlu, gdzie wskazano na możliwości, ale również wyzwania związane z wdrożeniem tej technologii.

 

6. RetailTec Congress pokazał, że polski handel jest gotowy na cyfrową transformację i nowatorskie podejścia, które wspomogą budowanie konkurencyjnej przewagi w dynamicznie zmieniającym się środowisku rynkowym.

 

W roli prelegentów 6. RetailTec Congress wystąpili m.in.:


Prof. dr hab. Konrad Raczkowski, Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW


Katarzyna Tokarewicz, Liderka, Dyrektorka z doświadczeniem w Transformacji Firmy i Projektach Strategicznych, Auchan Retail Polska

Monika Kolaszyńska, Prezes Zarządu, Super-Pharm Polska

Grzegorz Bielecki, Chief Operating Officer, Member of the Board, Frisco

Łukasz Kuczkowski, Head of Digital Commerce Strategy Personal Care Europe & Australia New Zealand, Unilever

Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future
Małgorzata Bochenek, Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji oraz digital, IKEA Retail

Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych, Carrefour Polska

Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director,  Auchan Polska

Łukasz Dylewski, Chief Data Officer, Leroy Merlin

Dariusz Korzun, Główny Architekt Platformy Generatywnej AI, PepsiCo

Michał Kuziemski, Head of Data Science, RTV EURO AGD

Karim Sylla, Dyrektor Analityki i Data Science, Żabka Group

Mirosław Drab, Dyrektor Marketplace, empik.com

Agnieszka Koc, Dyrektor ds. ochrony środowiska, Jeronimo Martins Polska

 

Pełna lista prelegentów: https://retailteccongress.pl/prelegenci/

 

Partnerzy Strategiczni: Accenture, Limitless Tehnologies, Visa

 

Partnerzy: IBPM, Mentat, Grandmetric IBM, Integral Solutions, Klarna, Maxto, Muzyka napędza biznes, Nearshore Services Poland, Oxla, Polka Polska Kaucja, Relex, Toshiba, Zebra

 

Partner logistyczny: MMC Events

 

Partner multimediów: M-sound

 

Partner merytoryczny: POHID

 

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. Więcej na www.mmcpolska.pl.

 

Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją – https://retailteccongress.pl/retailtec-congress-29-10-2024/

Śledź nasze wydarzenie na bieżąco


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej