Agenda | RetailTec Congress

Agenda

Agenda Forum Nowoczesnej Produkcji. IndustryTech
oraz RetailTec Congress
1-2 lipca 2020 r.

(materiał archiwalny)

Dzień I
Dzień II
9:30 – 9:45 Start wydarzenia

9:45 – 9:55 Wystąpienie Przewodniczących Rad Programowych
  • Renata Juszkiewicz, Prezes, POHiD
  • Dariusz Piotrowski, VP, Dyrektor Generalny, Dell Technologies Polska
9:55 – 10:10 Europe’s retail in a covid-19 world Keynote Speech
  • Christian Verschueren, Director-General, Eurocommerce
10:10 – 10:40 Człowiek, społeczeństwo i biznes w świecie VUCA – zmiana myślenia Keynote speech
  • Zuzanna Skalska, Founder 360Inspiration & FutureS Thinking Group
10:40 – 10:50 Zmiany w zachowaniach konsumentów jako szansa i wyzwanie dla detalistów oraz systemów płatności Speech
  • Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant Sales and Acquirers CEE, VISA
10:50 – 11:00 Fjord Trends: pieniądze na nowo, ludzie jako kody kreskowe i wirtualne bliźniaki. Jak zmieniło się spectrum zachowań konsumentów? Prelegenci:
  • Jacek Borek, Managing Director, Accenture Technology
11:00 – 11:40 Human Experience – współczesny klient jako wyzwanie dla producentów i handlu Debata
  • Nowe schematy zakupowe i zachowania konsumenckie w czasie pandemii i ich wpływ na handel
  • Gwałtowne przyspieszenie digitalizacji handlu – retailtec gwarantem stabilności w zmieniających się ekosystemach?
  • Customer experience – na co zwracają dzisiaj uwagę konsumenci?
  • Employee experience – zmiana sposobu pracy w nowoczesnym przedsiębiorstwie
  • Współpraca producentów i handlu - jak wypracować, rozwiązania ułatwiające tę współpracę?
  • Rozwój eCommerce - jak za nim nadążyć?
  • Personalizacja produktów vs. masowa produkcja – jaki będzie kierunek zmian?
Prelegenci:
  • Dagmara Brzezińska, Commercial Category Management Director, Allegro
  • Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska
  • Alina Jankowska-Brzóska, Wiceprezes Zarządu, Amica
  • Michał Sacha, Marketing, Digital, IT i e-commece Director, Carrefour Polska
  • Robert Wawro, Dyrektor Operacyjny, Maspex Group
Moderator:
  • Jacek Borek, Managing Director, Accenture Technology
11:40 – 12:20 (Nie)doskonałość łańcucha dostaw w czasach kryzysu gospodarczego – logistyka wobec nowych wyzwań, nowej geopolityki, nowych technologii
Debata
  • Zarządzanie poziomem zatowarowania i ciągłością łańcucha dostaw – czego nas nauczyła pandemia?
  • Dlaczego tak wiele innowacji i transformacji się nie udawało? Czy nowa sytuacja makroekonomiczna pomogła wdrożyć konieczne rozwiązania technologiczne w polskich firmach?
  • Automatyzacja i robotyzacja, a czynnik ludzki
  • Dominujące technologie wdrażane w automatyzacji łańcucha dostaw
Prelegenci:
  • Ireneusz Borowski, Country Manager Poland, Dassault Systemes
  • Piotr Dopierała, Sypply Chain & Logistics Director, Auchan Retail Poland
  • Patrick Bellart, Robotisation & Logistics 4.0 Project Director, FM Logistic
  • Cezary Pieczetowski, Site Lead, Amazon
Moderator:
  • Artur Olejniczak, Expert TSL

12:20 – 13:00 Game changer – nowe kierunki w produkcji i handlu 2020+, nowe zasady funkcjonowania w czasach kryzysu, nowy ekosystem

12:20 – 12:45 Debata: Wyzwania nowoczesnego handlu – na styku handlu, technologii i człowieka
  • Jak zbudować odporność retailu na długofalowe zawirowania na światowych rynkach, nagłą zmianę zachowań konsumenckich i nowe regulacje prawne?
  • Strategia omnichannelowa jako podstawa handlu 2020+: gwałtowne zmiany udziału różnych kanałów dystrybucji w ogólnym wolumenie sprzedaży
  • Superstores – nowoczesne modele współpracy między producentami a retailerami
Prelegenci:
  • Szymon Bujalski, Dyrektor E-commerce, Członek Zarządu, Empik Group
  • Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu, Inter Cars
  • Rafał Reif, Head of Fashion & Retail Poland, Director, Accenture
Moderator:
  • Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna magazynu „Handel”, VFP Communications
12:45 – 13:00 Prezentacja: RegTech: więcej compliance przez Tech czy compliance w Retail łatwiejszy dzięki Tech
  • Krzysztof Korus, Radca Prawny, Partner, DLK Legal

13:00 – 13:30 GREEN ECONOMY

13:00 – 13:30 Nowy wymiar CSR – czy da się dbać o środowisko naturalne i o bezpieczeństwo klienta jednocześnie? Kierunki zmian w zakresie ekologii Debata
  • Czy zachowania proekologiczne nie zejdą na drugi plan w czasach „po COVID-19”?
  • Czy misja biznesu świadomego i społecznie zaangażowanego to dzisiaj konieczność? Jak komunikować cel i wartości?
  • Sposoby/techniki zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko przy zwiększającym się wolumenie sprzedaży
  • Rozwiązania wspierające gospodarkę obiegu zamkniętego
Prelegenci:
  • Anna Dębicka, MSC Program Director, Poland and Central Europe, Marine Stewardship Council
  • Anna Gorączka, Green Officer, Żabka
  • Bartłomiej Wojdyło, Acting Sustainability Director, CANPACK S.A.
Moderator:
  • Agnieszka Siarkiewicz, starsza menedżerka ds. komunikacji i promocji oraz programów organizacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu

13:30 – 14:15 WYZWANIA KADROWE W DOBIE 4.0

13:30 – 13:40 Use case: Strategia personalna, narzędzia HR i modele współpracy w zakresie budowania efektywnych zespołów produkcji w okresie odbudowy po kryzysie wywołanym covid-19
  • Katarzyna Bugla, Kierownik ds. personalnych - Cieszyn & Cluster Słodyczy - Polska, Mondelēz International
  • Kamil Sadowniczyk, OnSite Workforce Solution Director, ManpowerGroup
13:40 – 14:15 Strategie kadrowe na czas odbudowy po kryzysie wywołanym wirusem COVID-19 Debata
  • W jakim sensie doświadczenie kryzysu wywołanego covid-19 otwiera nowe możliwości dla organizacji?
  • Czym obecnie jest elastyczność zatrudnienia w organizacjach? Nowe modele pracy
  • Niezbędne kompetencje pracownika firmy produkcyjnej – perspektywa krótkofalowa i długofalowa
Prelegenci:
  • Małgorzata Bieniaszewska, Właścicielka, MB Pneumatyka
  • Andrzej Borczyk, Członek Zarządu, HR Director, Grupa Żywiec S.A.
  • Adam Frołow, Plant Manager, Mondelēz
  • Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu, SM Spomlek
Moderator:
  • Tomasz Walenczak, Dyrektor Manpower w Polsce, ManpowerGroup
14:15 – 15:00 Warsztaty CulinaryOn

9:30 – 13:20 SZEROKIE SPOJRZENIE NA NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W SIECIACH, LOGISTYCE I PRODUKCJI. MOTORY NAPĘDOWE I HAMULCOWE

9:30 Start
9:40 – 10:30 Prezentacje wprowadzające 9:40 – 9:55 New Way to Digital Commerce
Jacek Borek, Managing Director, Accenture Technology
9:55 – 10:15 Veritas’s Vision in Data Management
Geoff Greenlaw, Senior Director & Head of Channel Emerging Markets, EMEA, Veritas Technologies LLC.
10:15 – 10:30 Niezależna certyfikacja – globalne bezpieczeństwo i wygoda konsumentów
Anna Dębicka, MSC Program Director, Poland and Central Europe, Marine Stewardship Council
10:30 – 12:00 Część I. Nowoczesne technologie dla retailu 10:30 – 11:15 Prezentacje wprowadzające 10:30 – 10:45 Kierunki rozwoju sprzedaży samoobsługowej
Adam Romański, Prezes Zarządu, Vendim
10:45 – 11:00 Sklep i serwis rowerowy na Salesforce?
Mateusz Knap, Senior Salesforce Business Consultant, Limitless
11:00 – 11:15 Satysfakcja klientów w czasie pandemii
Marcin Dąbrowski, CEO/Founder, Surge Cloud
11:15 – 12:00 Debata ekspercka
  • Gwałtowny pivot w kierunku e-commerce – jak technologia pozwala nadążyć za klientem?
  • Innowacyjne rozwiązania w obszarze self-service – kwestia bezpieczeństwa i wygody konsumenta
  • Jak perfekcyjnie obsłużyć klienta w sklepie online jak i offline? - omnichannel
  • Jak zapewnić konsumentom maksymalną łatwość w dokonywaniu zakupów?
  • Kartą, gotówką i... Nowoczesne systemy płatności – kierunki rozwoju
Prelegenci:
  • Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska
  • Jakub Grzechnik, Head of Product, CEE, VISA
  • Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna, Bricomarché (ITM Polska)
  • Jakub Jasiński, Dyrektor e-commerce, CCC
  • Jacek Kinecki, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24
  • Daniel Rogiński, Vice-President, Drogerie Natura
Moderator:
  • Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, VISA
12:00 – 13:15 Część II. Nowoczesne technologie w produkcji i supply chain 12:00 – 12:45 Prezentacje wprowadzające
  • 12:00 – 12:15 Jak zaadaptować planowanie produkcji do rzeczywistości zmienionej kryzysem?
    • Paweł Siembab, Client Executive, Dassault Systemes
  • 12:15 – 12:30 Rzeczywistości wzbogacone i internet rzeczy jako wsparcie pracownika Industry 4.0
    • Paweł Wasilewski, Head of XR Business Development, Transition Technologies psc
  • 12:30 – 12:45 Technologia FIELD i IOT w nowoczesnej produkcji
    • Mateusz Amroziński, Specjalista ds. Nowych Projektów, FANUC
12:45 – 13:15 Debata ekspercka
  • W jaki sposób racjonalnie wprowadzać automatyzacje i robotyzacje?
  • Które elementy transformacji firmy są najtrudniejsze do wdrożenia? Jak ostatnie zmiany w gospodarce wpływają na rodzaj i tempo transformacji?
  • Koronawirus czarnym łabędziem globalnych łańcuchów dostaw – pozytywna rola technologii w czasach kryzysu
  • Nowoczesna intralogistyka
Prelegenci:
  • Janusz Anioł, Dyrektor Generalny, Raben Logistics Polska
  • Jędrzej Kowalczyk, Prezes Zarządu, FANUC
  • Piotr Pietrzykowski, Prezes Zarządu, Green Factory Logistics
  • Paweł Siembab, Client Executive, Dassault Systemes
Moderator:
  • Tomasz Król, Założyciel, Instytut Doskonalenia Produkcji
13:15 – 13:20 Przerwa techniczna na zalogowanie się do Round Tables

13:20 – 14:25 SESJA ROUND TABLES

W odróżnieniu od klasycznego wystąpienia podczas konferencji, formuła Round Tables umożliwia bezpośrednią interakcję między uczestnikami (mimo, że stół będzie wirtualny). Każdemu wirtualnemu stolikowi przewodniczy gospodarz, będący ekspertem w danej dziedzinie. Podczas takiego webinaru-spotkania następuje pogłębiona dyskusja na główny temat, możliwa jest również wymiana myśli i doświadczeń między uczestnikami oraz między prowadzącym. To idea, która wprowadza pewien dynamizm, możliwość integracji i networkingu między uczestnikami.
Blok podzielony jest na 30-minutowe rundy. Uczestnicy wybierają w każdej rundzie jeden ze stołów tematycznych. Po upływie czasu następuje wymiana uczestników.
13:20 – 13:50 1 runda Round Tables
13:50 – 13:55 Przerwa
13:55 – 14:25 2 runda Round Tables
Tematyka stołów:
  • MSP jako zaawansowane narzędzie do strategicznego zarządzania dostawcami i pracownikami zewnętrznym
    Gospodarz stołu:
    • Aleksandra Kuchejda, Business Processes Manager, ManpowerGroup
    • Szymon Rudnicki, Talent Solutions Director, ManpowerGroup
  • Zarządzanie komunikacją w kryzysie: jakie pułapki czyhają na reputację nowoczesnej fabryki / firmy i jak się przed nimi chronić?
    Gospodarz stołu:
    • Przemysław Mitraszewski, Lighthouse
  • Making the future happen faster: New realities for the retail industry
    Gospodarz stołu:
    • Anthony Farrow, Special Guest, CTO of Javelin Group, Managing Director, Accenture Technology
    • Krzysztof Ślęczka, Head of Digital Commerce for Retail and FMCG, Accenture
  • Jak motywować pracowników w dobie kryzysu?
    Gospodarz stołu:
    • Andrzej Nowakowski, Dyrektor Zarządzający ds. Produkcji, Grupa Mago
  • Jak stworzyć nowoczesne środowisko produkcyjne – od pomysłu do wdrożenia
    Gospodarz stołu:
    • Jędrzej Kowalczyk, Prezes Zarządu, FANUC
* udział w trakcie potwierdzania Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany daty i miejsca wydarzenia.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności wystąpień do momentu finalnego ułożenia agendy wydarzenia

Śledź nasze wydarzenie na bieżąco


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej