Agenda Forum Nowoczesnej Produkcji. IndustryTech
oraz RetailTec Congress
1-2 lipca 2020 r.
(materiał archiwalny)
Dzień I
Dzień II
9:30 – 9:45
Start wydarzenia
9:45 – 9:55
Wystąpienie Przewodniczących Rad Programowych
- Renata Juszkiewicz, Prezes, POHiD
- Dariusz Piotrowski, VP, Dyrektor Generalny, Dell Technologies Polska
9:55 – 10:10
Europe’s retail in a covid-19 world
Keynote Speech
- Christian Verschueren, Director-General, Eurocommerce
10:10 – 10:40 Człowiek, społeczeństwo i biznes w świecie VUCA – zmiana myślenia
Keynote speech
- Zuzanna Skalska, Founder 360Inspiration & FutureS Thinking Group
10:40 – 10:50 Zmiany w zachowaniach konsumentów jako szansa i wyzwanie dla detalistów oraz systemów płatności
Speech
- Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant Sales and Acquirers CEE, VISA
10:50 – 11:00 Fjord Trends: pieniądze na nowo, ludzie jako kody kreskowe i wirtualne bliźniaki. Jak zmieniło się spectrum zachowań konsumentów?
Prelegenci:
- Jacek Borek, Managing Director, Accenture Technology
11:00 – 11:40 Human Experience – współczesny klient jako wyzwanie dla producentów i handlu
Debata
- Nowe schematy zakupowe i zachowania konsumenckie w czasie pandemii i ich wpływ na handel
- Gwałtowne przyspieszenie digitalizacji handlu – retailtec gwarantem stabilności w zmieniających się ekosystemach?
- Customer experience – na co zwracają dzisiaj uwagę konsumenci?
- Employee experience – zmiana sposobu pracy w nowoczesnym przedsiębiorstwie
- Współpraca producentów i handlu - jak wypracować, rozwiązania ułatwiające tę współpracę?
- Rozwój eCommerce - jak za nim nadążyć?
- Personalizacja produktów vs. masowa produkcja – jaki będzie kierunek zmian?
- Dagmara Brzezińska, Commercial Category Management Director, Allegro
- Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska
- Alina Jankowska-Brzóska, Wiceprezes Zarządu, Amica
- Michał Sacha, Marketing, Digital, IT i e-commece Director, Carrefour Polska
- Robert Wawro, Dyrektor Operacyjny, Maspex Group
- Jacek Borek, Managing Director, Accenture Technology
11:40 – 12:20 (Nie)doskonałość łańcucha dostaw w czasach kryzysu gospodarczego – logistyka wobec nowych wyzwań, nowej geopolityki, nowych technologii
Debata
Debata
- Zarządzanie poziomem zatowarowania i ciągłością łańcucha dostaw – czego nas nauczyła pandemia?
- Dlaczego tak wiele innowacji i transformacji się nie udawało? Czy nowa sytuacja makroekonomiczna pomogła wdrożyć konieczne rozwiązania technologiczne w polskich firmach?
- Automatyzacja i robotyzacja, a czynnik ludzki
- Dominujące technologie wdrażane w automatyzacji łańcucha dostaw
- Ireneusz Borowski, Country Manager Poland, Dassault Systemes
- Piotr Dopierała, Sypply Chain & Logistics Director, Auchan Retail Poland
- Patrick Bellart, Robotisation & Logistics 4.0 Project Director, FM Logistic
- Cezary Pieczetowski, Site Lead, Amazon
- Artur Olejniczak, Expert TSL
12:20 – 13:00 Game changer – nowe kierunki w produkcji i handlu 2020+, nowe zasady funkcjonowania w czasach kryzysu, nowy ekosystem
12:20 – 12:45 Debata: Wyzwania nowoczesnego handlu – na styku handlu, technologii i człowieka
- Jak zbudować odporność retailu na długofalowe zawirowania na światowych rynkach, nagłą zmianę zachowań konsumenckich i nowe regulacje prawne?
- Strategia omnichannelowa jako podstawa handlu 2020+: gwałtowne zmiany udziału różnych kanałów dystrybucji w ogólnym wolumenie sprzedaży
- Superstores – nowoczesne modele współpracy między producentami a retailerami
- Szymon Bujalski, Dyrektor E-commerce, Członek Zarządu, Empik Group
- Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu, Inter Cars
- Rafał Reif, Head of Fashion & Retail Poland, Director, Accenture
- Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna magazynu „Handel”, VFP Communications
12:45 – 13:00 Prezentacja: RegTech: więcej compliance przez Tech czy compliance w Retail łatwiejszy dzięki Tech
- Krzysztof Korus, Radca Prawny, Partner, DLK Legal
13:00 – 13:30 GREEN ECONOMY
13:00 – 13:30 Nowy wymiar CSR – czy da się dbać o środowisko naturalne i o bezpieczeństwo klienta jednocześnie? Kierunki zmian w zakresie ekologii
Debata
- Czy zachowania proekologiczne nie zejdą na drugi plan w czasach „po COVID-19”?
- Czy misja biznesu świadomego i społecznie zaangażowanego to dzisiaj konieczność? Jak komunikować cel i wartości?
- Sposoby/techniki zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko przy zwiększającym się wolumenie sprzedaży
- Rozwiązania wspierające gospodarkę obiegu zamkniętego
- Anna Dębicka, MSC Program Director, Poland and Central Europe, Marine Stewardship Council
- Anna Gorączka, Green Officer, Żabka
- Bartłomiej Wojdyło, Acting Sustainability Director, CANPACK S.A.
- Agnieszka Siarkiewicz, starsza menedżerka ds. komunikacji i promocji oraz programów organizacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
13:30 – 14:15 WYZWANIA KADROWE W DOBIE 4.0
13:30 – 13:40
Use case: Strategia personalna, narzędzia HR i modele współpracy w zakresie budowania efektywnych zespołów produkcji w okresie odbudowy po kryzysie wywołanym covid-19
- Katarzyna Bugla, Kierownik ds. personalnych - Cieszyn & Cluster Słodyczy - Polska, Mondelēz International
- Kamil Sadowniczyk, OnSite Workforce Solution Director, ManpowerGroup
13:40 – 14:15 Strategie kadrowe na czas odbudowy po kryzysie wywołanym wirusem COVID-19
Debata
- W jakim sensie doświadczenie kryzysu wywołanego covid-19 otwiera nowe możliwości dla organizacji?
- Czym obecnie jest elastyczność zatrudnienia w organizacjach? Nowe modele pracy
- Niezbędne kompetencje pracownika firmy produkcyjnej – perspektywa krótkofalowa i długofalowa
- Małgorzata Bieniaszewska, Właścicielka, MB Pneumatyka
- Andrzej Borczyk, Członek Zarządu, HR Director, Grupa Żywiec S.A.
- Adam Frołow, Plant Manager, Mondelēz
- Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu, SM Spomlek
- Tomasz Walenczak, Dyrektor Manpower w Polsce, ManpowerGroup
14:15 – 15:00 Warsztaty CulinaryOn
9:30 – 13:20 SZEROKIE SPOJRZENIE NA NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W SIECIACH, LOGISTYCE I PRODUKCJI. MOTORY NAPĘDOWE I HAMULCOWE
9:30 Start
9:40 – 10:30 Prezentacje wprowadzające
9:40 – 9:55 New Way to Digital Commerce
Jacek Borek, Managing Director, Accenture Technology 9:55 – 10:15 Veritas’s Vision in Data Management
Geoff Greenlaw, Senior Director & Head of Channel Emerging Markets, EMEA, Veritas Technologies LLC. 10:15 – 10:30 Niezależna certyfikacja – globalne bezpieczeństwo i wygoda konsumentów
Anna Dębicka, MSC Program Director, Poland and Central Europe, Marine Stewardship Council
Jacek Borek, Managing Director, Accenture Technology 9:55 – 10:15 Veritas’s Vision in Data Management
Geoff Greenlaw, Senior Director & Head of Channel Emerging Markets, EMEA, Veritas Technologies LLC. 10:15 – 10:30 Niezależna certyfikacja – globalne bezpieczeństwo i wygoda konsumentów
Anna Dębicka, MSC Program Director, Poland and Central Europe, Marine Stewardship Council
10:30 – 12:00 Część I. Nowoczesne technologie dla retailu
10:30 – 11:15 Prezentacje wprowadzające
10:30 – 10:45 Kierunki rozwoju sprzedaży samoobsługowej
Adam Romański, Prezes Zarządu, Vendim 10:45 – 11:00 Sklep i serwis rowerowy na Salesforce?
Mateusz Knap, Senior Salesforce Business Consultant, Limitless 11:00 – 11:15 Satysfakcja klientów w czasie pandemii
Marcin Dąbrowski, CEO/Founder, Surge Cloud 11:15 – 12:00 Debata ekspercka
Adam Romański, Prezes Zarządu, Vendim 10:45 – 11:00 Sklep i serwis rowerowy na Salesforce?
Mateusz Knap, Senior Salesforce Business Consultant, Limitless 11:00 – 11:15 Satysfakcja klientów w czasie pandemii
Marcin Dąbrowski, CEO/Founder, Surge Cloud 11:15 – 12:00 Debata ekspercka
- Gwałtowny pivot w kierunku e-commerce – jak technologia pozwala nadążyć za klientem?
- Innowacyjne rozwiązania w obszarze self-service – kwestia bezpieczeństwa i wygody konsumenta
- Jak perfekcyjnie obsłużyć klienta w sklepie online jak i offline? - omnichannel
- Jak zapewnić konsumentom maksymalną łatwość w dokonywaniu zakupów?
- Kartą, gotówką i... Nowoczesne systemy płatności – kierunki rozwoju
- Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska
- Jakub Grzechnik, Head of Product, CEE, VISA
- Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna, Bricomarché (ITM Polska)
- Jakub Jasiński, Dyrektor e-commerce, CCC
- Jacek Kinecki, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24
- Daniel Rogiński, Vice-President, Drogerie Natura
- Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, VISA
12:00 – 13:15 Część II. Nowoczesne technologie w produkcji i supply chain
12:00 – 12:45 Prezentacje wprowadzające
- 12:00 – 12:15 Jak zaadaptować planowanie produkcji do rzeczywistości zmienionej kryzysem?
- Paweł Siembab, Client Executive, Dassault Systemes
- 12:15 – 12:30 Rzeczywistości wzbogacone i internet rzeczy jako wsparcie pracownika Industry 4.0
- Paweł Wasilewski, Head of XR Business Development, Transition Technologies psc
- 12:30 – 12:45 Technologia FIELD i IOT w nowoczesnej produkcji
- Mateusz Amroziński, Specjalista ds. Nowych Projektów, FANUC
- W jaki sposób racjonalnie wprowadzać automatyzacje i robotyzacje?
- Które elementy transformacji firmy są najtrudniejsze do wdrożenia? Jak ostatnie zmiany w gospodarce wpływają na rodzaj i tempo transformacji?
- Koronawirus czarnym łabędziem globalnych łańcuchów dostaw – pozytywna rola technologii w czasach kryzysu
- Nowoczesna intralogistyka
- Janusz Anioł, Dyrektor Generalny, Raben Logistics Polska
- Jędrzej Kowalczyk, Prezes Zarządu, FANUC
- Piotr Pietrzykowski, Prezes Zarządu, Green Factory Logistics
- Paweł Siembab, Client Executive, Dassault Systemes
- Tomasz Król, Założyciel, Instytut Doskonalenia Produkcji
13:15 – 13:20 Przerwa techniczna na zalogowanie się do Round Tables
13:20 – 14:25 SESJA ROUND TABLES
W odróżnieniu od klasycznego wystąpienia podczas konferencji, formuła Round Tables umożliwia bezpośrednią interakcję między uczestnikami (mimo, że stół będzie wirtualny). Każdemu wirtualnemu stolikowi przewodniczy gospodarz, będący ekspertem w danej dziedzinie. Podczas takiego webinaru-spotkania następuje pogłębiona dyskusja na główny temat, możliwa jest również wymiana myśli i doświadczeń między uczestnikami oraz między prowadzącym. To idea, która wprowadza pewien dynamizm, możliwość integracji i networkingu między uczestnikami.
Blok podzielony jest na 30-minutowe rundy. Uczestnicy wybierają w każdej rundzie jeden ze stołów tematycznych. Po upływie czasu następuje wymiana uczestników. 13:20 – 13:50 1 runda Round Tables
13:50 – 13:55 Przerwa
13:55 – 14:25 2 runda Round Tables Tematyka stołów:
Blok podzielony jest na 30-minutowe rundy. Uczestnicy wybierają w każdej rundzie jeden ze stołów tematycznych. Po upływie czasu następuje wymiana uczestników. 13:20 – 13:50 1 runda Round Tables
13:50 – 13:55 Przerwa
13:55 – 14:25 2 runda Round Tables Tematyka stołów:
- MSP jako zaawansowane narzędzie do strategicznego zarządzania dostawcami i pracownikami zewnętrznym
Gospodarz stołu:- Aleksandra Kuchejda, Business Processes Manager, ManpowerGroup
- Szymon Rudnicki, Talent Solutions Director, ManpowerGroup
- Zarządzanie komunikacją w kryzysie: jakie pułapki czyhają na reputację nowoczesnej fabryki / firmy i jak się przed nimi chronić?
Gospodarz stołu:- Przemysław Mitraszewski, Lighthouse
- Making the future happen faster: New realities for the retail industry
Gospodarz stołu:- Anthony Farrow, Special Guest, CTO of Javelin Group, Managing Director, Accenture Technology
- Krzysztof Ślęczka, Head of Digital Commerce for Retail and FMCG, Accenture
- Jak motywować pracowników w dobie kryzysu?
Gospodarz stołu:- Andrzej Nowakowski, Dyrektor Zarządzający ds. Produkcji, Grupa Mago
- Jak stworzyć nowoczesne środowisko produkcyjne – od pomysłu do wdrożenia
Gospodarz stołu:- Jędrzej Kowalczyk, Prezes Zarządu, FANUC
* udział w trakcie potwierdzania
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany daty i miejsca wydarzenia.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności wystąpień do momentu finalnego ułożenia agendy wydarzenia
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności wystąpień do momentu finalnego ułożenia agendy wydarzenia