Agenda 6. RetailTec Congress | RetailTec Congress

Agenda 6. RetailTec Congress

RAMY CZASOWE KONGRESU

9:00 - 9:20 UROCZYSTE OTWARCIE KONGRESU

9:20 - 11:15 THE AGE OF TECH - STRATEGIE ROZWOJU NOWOCZESNEGO HANDLU

12:25 - 13:15 BRUNCH & PRZERWA NETWORKINGOWA

14:10 - 15:20 ZIELONE PRAKTYKI HANDLU I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ŚRODOWISKO

15:20-16:05 #ARTIFICIAL INTELLIGENCE POD KONTROLĄ

16:05 DINNER

8:30 – 9:00 Rejestracja Gości
9:00 – 9:10 Otwarcie kongresu
9:10-9:20 Wystąpienie inauguracyjne Przewodniczących Rady Programowej
  • Agnieszka Kubera, Prezeska zarządu, Accenture w Polsce
  • Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce

THE AGE OF TECH - STRATEGIE ROZWOJU NOWOCZESNEGO HANDLU

9:20-9:35 Ekonomika inwestycji technologicznych w handlu Speech:
  • Prof. dr hab. Konrad Raczkowski, Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW
9:35-10:10 Retail w dobie cyfrowej transformacji Opening Discussion:
  • Czy inwestycje w technologie wciąż mają sens? Czy w dobie wszechobecnej omnikanałowości nadal jest na to miejsce?
  • Gdzie nastąpi kolejny przełom w branży i jak będzie kształtować się przyszłość retailu?
  • Jak dzięki inwestycjom w automatyzację i robotyzację wzmocnić swoją pozycję na rynku? Co przyniesie zwrot i mierzalne efekty biznesowe?
Prelegenci:
  • Katarzyna Tokarewicz, Liderka, Dyrektorka z doświadczeniem w Transformacji Firmy i Projektach Strategicznych, Auchan Retail Polska
  • Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future
Moderator:
  • Krzysztof Kośmider, Dyrektor Zarządzający, Accenture
  • 10:10-10:50 Handel na miarę ery cyfrowej Debata inauguracyjna:
    • Jak innowacje zmieniają krajobraz handlu w Polsce? Czy rynek polski jest unikalny?
    • Wszechstronność, wielokanałowość, konkurencyjność - na co dziś stawia nowoczesny handel? Kierunki rozwoju biznesu, trendy i strategie w branży
    • Jak wykorzystać szansę daną przez wszechobecną cyfryzację? Gdzie w tym wszystkim jest wiarygodność i zaufanie?
    • W jaki sposób sprzedawcy detaliczni mogą znaleźć równowagę między projektowaniem doświadczenia klienta a wydajnością biznesową?
    • Payments of retail. Jakie są kierunki rozwoju infrastruktury płatności? Jak bardzo zmieniają się oczekiwania detalistów i konsumentów w obszarze płatności?
    • Inflacja i koszty operacyjne - jak wprowadzać i dostosowywać inicjatywy zwiększające efektywność operacyjną?
    Prelegenci:
    • Małgorzata Bochenek, Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji oraz digital, IKEA Retail
    • Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
    • Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, Jeronimo Martins Polska
    • Rafał Mielcarek, Dyrektor ds.Finansów, Lidl Polska
    • Jacek Żurowski, Regional Director, Member of the board, Central Eastern Europe, Zebra Technologies
    Moderator:
  • Karol Tokarczyk, Analityk ds. gospodarki cyfrowej, Polityka Insight
  • 10:50-11:05 Przyszłość Big Data w branży retail: jak ograniczyć koszty przetwarzania danych Case:
    • Adam Szymański, Founder & CTO, Oxla

    #RETAILTECH CZYLI CYFROWA ODSŁONA HANDLU

    11:05-11:35 Rynek x-commerce czyli co zasila e-handel? Debata:
    • Co napędza rynek x-commerce? Jak handel online ma przeskoczyć na 5 bieg? W jakich obszarach technologia wspiera jego rozwój?
    • Krótkoterminowe zmiany czy długofalowa strategia firmy? Jak przygotować tradycyjny retail do wdrożenia on-linowego modelu biznesowego?
    • Real value czyli gdzie budować handel online? Zagrożenia wynikające z przekształcania biznesów, które nie są wyspecjalizowane w handlu cyfrowym
    • Jak w sposób zrównoważony i racjonalny budować sprzedaż w online z punktu widzenia dostawców i retailerów?
    • Sprzedaż wielokanałowa jako rozwiązanie wpisane w DNA marki. Omnichannel experience - jakie obszary technologiczne są kluczowe dla skutecznej integracji kanałów online i offline?
    Prelegenci:
    • Monika Kolaszyńska, Prezes Zarządu, Super-Pharm Polska
    • Grzegorz Bielecki, Chief Operating Officer, Member of the Board, Frisco
    • Łukasz Kuczkowski, Head of Digital Commerce Strategy Personal Care Europe & Australia New Zealand, Unilever
    • Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, Auchan Polska
    Moderator:
  • Cezary Kupiec, Expert sektora retail
  • 11:35-11:45 Jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji w najniższym koszcie w sektorze Retail? Case study:
    • Pavel Arno, Automation Brand Specialist, IBM Polska
    • Mateusz Buczkowski, Board Member and Head of R&D, Grandmetric
    11:45-12:00 qOMS - Nowe możliwości zarządzania szybkimi zamówieniami e-commerce w super- i hipermarketach od IBM (Automation, Integration, Watsonx.AI) Case study:
    • Marcin Gajdziński, Dyrektor Generalny IBM na Polskę, Kraje Bałtyckie i Ukrainę
    • Robert Izdebski, Executive Manager IBPM
    12:00-12:25 Od opinii po analizę danych. Jak uzyskać wymierną wartość dostępnych danych? Debata:
    • Analityka predykcyjna i możliwości dokładnego przewidywania zachowań konsumentów, trendów w branży detalicznej, popytu na produkty oraz wykrywania oszustw
    • Bezpieczeństwo i dobre praktyki w zarządzaniu danymi - czyli jak technologia wspiera zarządzanie handlem
    Prelegenci:
    • Paweł Borkowski, Managing Director, Integral Solutions
    • Łukasz Dylewski, Chief Data Officer, Leroy Merlin
    • Paweł Marcinkowski, Senior Manager ,Data & AI Leader, Allegro Pay
    Moderator:
  • Wanda Żółcińska, Redaktor Naczelna HandelExtra.pl, VFP Communications
  • 12:25-13:15 BRUNCH & NETWORKING

    ZROZUMIENIE KLIENTA W ERZE CYFROWEJ

    13:15-13:55 Klient na miarę nowych technologii czyli jak konsumenci napędzają innowacje w handlu? Debata:
    • Strategie branży i trendy w sprzedaży - zmiana modelu biznesowego dzięki cyfryzacji
    • Konsument Gen Z i Alfa - ich wpływ na decyzje i kierunek rozwoju handlu, kształtowanie ofert oraz kampanii marketingowych
    • Hiperpersonalizacja przez wielkie H vs. bezpieczeństwo i świadomość klientów w zakresie ochrony danych
    • Data-driven approach. Zarządzanie danymi w tworzeniu przejrzystej ścieżki zakupowej
    • Jak embedded finance wpływa na doświadczenia klienta? Co gra pierwsze skrzypce w płatnościach? (płatności bezgotówkowe, BNPL i przyszłość biometrii)
    • Modele subskrybcyjne - zmiana podejścia świadomości klientów do rozwiązań krótkoterminowych
    Prelegenci:
    • Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
    • Mirosław Drab, Dyrektor Marketplace, empik.com
    • Łukasz Dwulit, Head of CEE, Klarna
    • Michał Przybysz, Chief Digital Officer, E-commerce Director, Board Member, Super-Pharm Polska
    Moderator:
  • Michalina Szczepańska-Brzozowska, Redaktor Naczelna Magazynu "Handel", portal handelextra.pl, VFP Communications
  • 13:55-14:10 Jak firmy wykorzystują technologię Gen AI w praktyce? Use Case:
    • Jakub Mariański, Manager, Gen AI for Marketing, Accenture Song
    • Jacek Szwankowski, Senior Manager, Accenture Song

    ZIELONE PRAKTYKI HANDLU I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ŚRODOWISKO

    14:10-14:50 Przyszłość recyklingu: praktyczne aspekty wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce Debata:
    • Wyzwania ustawy a przygotowania do systemu kaucyjnego w Polsce
    • Wymagania technologiczne systemu kaucyjnego - jakie technologie trzeba mieć, aby system kaucyjny działał efektywnie na szeroką skalę?
    • Nowatorskie technologie i ich wykorzystanie do usprawnienia procesu zwrotu opakowań
    • Instant gratification - wyzwania związane z formami płatności, wypracowanie rozwiązań zwrotu kaucji bezpośrednio na kartę
    • Jakie kroki należy podjąć, aby wszyscy interesariusze przyjęli te same standardy technologiczne? Czy jest to niezbędne?
    Prelegenci:
    • Anita Sowińska, Podsekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska
    • Magdalena Markiewicz,Prezes Zarządu, POLKA Operator Systemu Kaucyjnego Not For Profit
    • Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży, Carrefour Polska
    • Karol Stec, Dyrektor ds. Koordynacji Projektów, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
    • Tomasz Suligowski, Kierownik działu Logistyki, Lidl Polska
    Moderator:
  • Dr inż. Andrzej Gantner, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców
  • 14:50-15:20 Zrównoważony rozwój w handlu jako siła transformacyjna Debata:
    • Łańcuch wartości w ESG - oczekiwania i nowe zasady współpracy. Porozumienie pomiędzy producentem a retailerem w całym łańcuchu wartości. Zróżnicowanie oczekiwań w stosunku co do małych firm i dostawców
    • Szerokie spojrzenie na odpowiedzialność. Raportowanie to nie wszystko, gdzie szukać rozwiązań problemów i jak wdrażać?
    • Jak technologie mogą wesprzeć handel w zakresie obecnych wymogów, ułatwić raportowanie i zminimalizować ryzyko związane z łańcuchem wartości firmy?
    • Recycle, Recover, Reuse czyli działania e-commerce na rzecz zrównoważonego handlu
    • Od początku do końca - czyli jakie koszty ponosi środowisko w globalnym łańcuchu dostaw? Sposoby na ich zmniejszenie
    • Jak planowanie i optymalizacja łańcucha dostaw pozwalają wymiernie zmniejszyć straty w handlu i skalę marnotrawstwa żywności?
    Prelegenci:
    • Agnieszka Koc, Dyrektor ds. ochrony środowiska, Jeronimo Martins Polska
    • Kinga Sowik, Director of Responsible Business, Castorama Polska
    • Kinga Wyganowska, Senior Account Executive, RELEX Solutions
    • Bartłomiej Duczmal, Koordynator ds. środowiska - CSR, Auchan Retail Polska
    Moderator:
  • Michał Kokoszkiewicz, Dziennikarz, Wydawnictwo Gospodarcze
  • #ARTIFICIAL INTELINENCE POD KONTROLĄ

    15:20-15:35 Cyberzagrożenia w nowoczesnym handlu: Czy Twoja firma jest naprawdę chroniona? Profesjonalny SOC w akcji Use Case:
    • Jakub Hajduga, Key Account Manager, Maxto ITS
    15:35-16:05 AI tu i teraz! Złoty klucz do sukcesu, czy tylko modna inwestycja? Debata:
    • Priorytetyzacja zastosowań sztucznej inteligencji. Jak racjonalizować obszary, które wymagają jej implementacji? Czy naprawdę warto wdrażać ją wszędzie, czy może czasem bardziej szkodzi niż pomaga?
    • Jak zdefiniować wartość danych w szerszym ekosystemie? Budowanie platform danych między dostawcami a retailem - korzyści dla biznesu
    • Wykorzystanie analityki predykcyjnej i jej funkcjonowanie
    • Integralne łączniki sztucznej inteligencji i handlu:
      • Rozwiązania chmurowe
      • Technologie na rzecz poprawy bezpieczeństwa. Przeciwdziałanie oszustwom generowanym przez AI
    • Kierunki rozwoju technologicznego po AI
    Prelegenci:
    • Tomasz Górski, Head of Product, InPost Pay
    • Dariusz Korzun, Główny Architekt Platformy Generatywnej AI, PepsiCo
    • Michał Kuziemski, Head of Data Science, RTV EURO AGD
    • Karim Sylla, Dyrektor Analityki i Data Science, Żabka Group
    Moderator:
  • Joanna Kowal, Data Science Manager, Allegro Pay
  • 16:05 DINNER

    HARMONOGRAM DNIA

    8:30 – 9:00
    Rejestracja Gości
    9:00 – 9:10
    Otwarcie Kongresu
    9:10 - 10:20
    OPTYMALIZACJA CZYLI NOWE OBLICZE PRZYSZŁOŚCI HANDLU
    10:20 - 11:25 Part 1 ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI DZIĘKI OPTYMALIZACJI KOSZTÓW
    11:25 - 12:00
    PRZERWA KAWOWA
    12:00-13:00 Part 2 FOCUS NA KLIENTA I JEGO LOJALIZACJĘ
    13:00-14:25 Part 3 KIERUNEK - INNOWACJE
    14:25-15:10
     LUNCH
    16:45
     ZAKOŃCZENIE KONGRESU

    Szczegółowy program:

    8:30 – 9:00 Rejestracja Gości
    9:00 – 9:10 Otwarcie Kongresu

    OPTYMALIZACJA CZYLI NOWE OBLICZE PRZYSZŁOŚCI HANDLU

    9:10 – 9:20 Uroczyste wystąpienie Współprzewodniczących RetailTec Congress

    Renata Juszkiewicz,
    Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce

    Agnieszka Kubera,
    Country Managing Director, Accenture Poland

    9:20 – 10:20 Jak nie wpaść w pułapki optymalizacji? Debata CEOs:
    • Rozwój przez optymalizację
    • Jak nie wpaść w pułapki optymalizacji jednocześnie zapewniając ciągłość biznesu i dbać o jego rozwój np. poprzez inwestycje lub innowacje?
    • Nowe modele biznesowe i wyzwania. Jak zachować odporność i jak budować wartość w branży w trudnych czasach? W jakim kierunku idzie rynek handlu?
    • Jak identyfikować czynniki kosztowe. Jakie działania powinny podejmować sieci, aby być bardziej optymalne kosztowo?
    • Jak wdrożyć długookresowe działania w procesach biznesowych i dzięki temu budować wartość firmy i osiągać zamierzony cel?
    • Jak technologia pozwala racjonalizować koszty?
    Prelegenci:

    Wojciech Czernek
    Prezes Zarządu,
    PHZ Baltona

    Marek Moczulski
    Prezes Zarządu BAKALLAND w latach 2014-2019, Prezes Zarządu, DG Marek Moczulski

    Edyta Tkaczyk
    Prezes,
    E.Leclerc Lublin

    Jacek Palec
    CEO,
    Frisco.pl

    Marcin Walendowski
    Managing Director Finance, Board Member,
    Media Saturn Holding Polska

    Janusz Włodarczyk
    Członek Zarządu ds. Sprzedaży,
    Lidl Polska

    Moderator:

    Piotr Mazurkiewicz
    Dziennikarz,
    Rzeczpospolita

    Part 1:
    ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI DZIĘKI OPTYMALIZACJI KOSZTÓW

    10:20 - 10:35 Uwolnij potencjał drzemiący w optymalizacji działań operacyjnych
    • Jak zwiększyć konkurencyjność dzięki optymalizacji kosztów? Omawiamy racjonalne wprowadzanie usprawnień w 4 obszarach:
      • Łańcuch dostaw - case: Franprix, Douglas
      • Promocje - case: Coop
      • Przestrzeń handlowa - case: One-Stop
      • Koszty pracy - case: Coop
    Case:

    Kinga Wyganowska
    Senior Account Executive,
    RELEX Solutions

    10:35 - 10:45 Zarządzanie cenami i optymalizacja marży Wprowadzenie do debaty:

    Anna Krawczyk
    Senior Commercial Executive,
    NielseniQ

    10:45 - 11:25 Zarządzanie cenami i optymalizacja marży Debata:
    • Jak za pomocą automatyzacji zwiększyć zyski w firmie? Praktyki cenowe
    • Jakie czynniki wpływają na strategię optymalizacji cen?
    • Tworzenie i wykorzystanie nowych miejsc styku klienta z marką sieci handlowej w X-commerce, sieci stacjonarnej na podstawie analizy ścieżki zakupowej klienta
    • Co daje posiadanie zarówno sklepów stacjonarnych jak i X-commerce - narzędzia real time zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w kanałach online (w obszarze supply chain, komunikacji z klientem)
    • Wejście do Marketplace – czy to usprawnienie dla każdego?
    • Jakie procesy należy automatyzować, jakich efektów powinniśmy oczekiwać od automatyzacji?
    • Transformacja Digital - Czy i kiedy warto postawić na rozwiązania ootb – kiedy budować własne? Największe wyzwania napotykane w transformacjach
    Prelegenci:

    Anna Krawczyk
    Senior Commercial Executive,
    NielseniQ

    Patrycja Sass-Staniszewska
    Prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej

    Ewa Starkiewicz
    Head of Digital,
    Leroy Merlin

    Maciej Wypych
    Dyrektor ds. Projektów Strategicznych Działu Handlowego,
    Castorama Polska

    Moderator:

    Rafal Reif
    Head of Fashion & Retail Poland, Director, Accenture

    11:25 - 12:00 PRZERWA KAWOWA

    Part 2:
    FOCUS NA KLIENTA I JEGO LOJALIZACJA

    12:00 - 12:10 Efektywna technologia i dedykowany marketplace dla przedsiębiorców, czyli projekt Vendora od Credit Agricole Group Case:

    Marcin Bukowski
    Head of Development, Member of the Board, Fast White Cat

    12:10 - 12:20 Spersonalizowana, personalna, ludzka. Dlaczego i jak technologia pogłębia doświadczenia konsumentów Case:

    Maciej Kamiński
    Communications Capability Lead, Accenture Song

    Michał Pawłowski
    Executive Creative Director, Accenture Song

    12:20 - 13:00 I że cię nie opuszczę… budowanie i zarządzanie relacjami z klientem w dobie cyfryzacji Debata:
    • Jak zrozumieć potrzeby klienta? Jak dostosowywać CX do zmieniających się potrzeb klientów w epoce cyfrowej?
    • Optymalizacja klientów czyli myślenie w kontekście inwestycji a nie w kontekście kosztów. Jak się przyczynić do wzrostu klientów i strategii retencji klienta?
    • Inclusive Customer Experience nie tylko w optymalizacji procesu zakupowego klienta, ale jako zwiększanie jego wartości i zwiększanie koszyka zakupowego
    • Segmentacja i personalizacja klientów. Jak poprawiać doświadczenia klienckie
    • Personalizacja zakupów – w jaki sposób technologia pomaga zwiększać wielkość obecnych i przyszłych koszyków zakupowych, maksymalizować marże oraz wzmacniać lojalność klientów?
    • Budowanie poczucia bezpieczeństwa klienta w cyfrowym procesie zakupowym?
    • Seamless payments - czyli jak rozwój płatności ma zaspokajać rosnące wymagania wygody i bezpieczeństwa klientów w zakresie całej ścieżki zakupowej?
    Prelegenci:

    Karol Półtorak
    Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju, Klienta i Digital, CCC

    Piotr Truszkowski
    Head of B2B, Allegro

    Szymon Wałach
    Wiceprezes Zarządu, InPost

    Jacek Żurowski
    Dyrektor Regionalny na Europę Środkową, Zebra Technologies

    Moderator:

    Katarzyna Zubrzycka
    Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa

    Part 3:
    KIERUNEK - INNOWACJA

    13:00 - 13:45 Czas na smart retail czyli jakie technologie zmieniają branżę? Debata:
    • Jak technologia wspiera wydajność operacyjną i przyczynia się do jej rozwoju?
    • Które innowacje będą miały największy wpływ na krajobraz handlu detalicznego?
    • DNA innowacyjności - jak stworzyć kulturę innowacyjności w firmie? Jak firmy mogą sobie z tym poradzić?
    • Wykorzystanie potencjału technologii w rozwoju handlu - AI, VR, Chat GPT, blockchain
    • Zielona transformacja jako strategia i sposób na pozytywny biznes (efektywność energetyczna, optymalizacja zarządzania dostawami, redukcja plastiku i odpowiedzialność producentów)
    Prelegenci:

    Aneta Ciszewska
    Manager ds. ochrony środowiska, Jeronimo Martins Polska

    Andrzej Grochowalski
    CIO, Leroy Merlin

    Adrian Kurowski
    Dyrektor Generalny Visa w Polsce

    Konrad Synoradzki
    Senior Manager, Product & Engineering, Allegro

    Dawid Szymula
    Field Sales Representative,
    Google Cloud

    Moderator:

    Karol Tokarczyk
    Analityk ds. gospodarki cyfrowej, Polityka Insight

    13:45 - 13:55 Zarządzanie danymi klientów – jak robić to dobrze, przechodząc na omnichannel? case:

    Katarzyna Manios
    Business & Commerce Transformation Consultant,
    Unity Group

    13:55 - 14:25 Zarządzanie szeroko rozumianym supply chainem z punktu widzenia technologii Debata:
    • Optymalizacja zarządzania dostawami. W czym tkwi prawdziwa wartość optymalizacji łańcucha dostaw?
    • Jak integrować całe łańcuchy wartości - od automatyzacji do czasu dostawy i działań wewnętrznych pracowników?
    • Magazynowe strategie inwestycyjne
    • Perspektywy przemysłu logistycznego
    Prelegenci:

    Piotr Dopierała
    Dyrektor Łańcucha Dostaw i Logistyki, Auchan Retail Polska

    Igor Matus
    Wiceprezes Zarządu, CCC

    Piotr Zastocki
    Dyrektor Pionu Operacyjnego, Kaufland Polska

    Moderator:

    Łukasz Wysokiński
    Dyrektor Zarządzający Fulfillment, InPost

    14:25 - 15:10 LUNCH

    BLOK
    BEST PRACTICE SHARING SESSION

    15:10-15:25 Wiarygodność finansowa franczyzobiorcy – jak ją potwierdzić Case:

    Izabela Gutowiec
    Manager ds. Klienta Strategicznego, Biuro Informacji Kredytowej

    15:25 - 15:40 W jaki sposób rozwiązanie ServiceNow zmienia branżę Retail stawiając czoła jej wyzwaniom?
    • Jedna platforma (od no-code do pro-code), jeden model danych dla wsparcia klientów, pracowników i dostawców. Które obszary są najważniejsze i najbardziej wartościowe dla naszych klientów?
    • Łańcuch wartości wspierany przez platformę
    • Szybsza automatyzacja i innowacja jako odpowiedź na zmiany, nowości technologiczne i rosnące oczekiwania klientów
    • W jaki sposób klienci ServiceNow zwiększają produktywność i efektywność pracowników?
    Case Study:

    Paweł Kusz
    Advisory Solution Consultant, ServiceNow

    Paweł Pietryka
    Senior Manager - Cloud First ServiceNow Practice Lead, Accenture

    15:40 - 16:10 Automatyzacja procesów dzięki wykorzystaniu danych Debata:
    • Data Technology. Jakie to niesie szanse dla sieci handlowych?
    • Analiza danych i wykorzystanie algorytmów - jak śledzić ruchy klientów?
    • Optymalizacja danych, ich egzekwowanie oraz wykorzystanie.
    • Cyberbezpieczeństwo i jak skutecznie uchronić się przed zagrożeniami płynącymi z tej strony?
    Prelegenci:

    Maciej Czajkowski,
    Agile PMO & OpEx Director
    Frisco.pl

    Artur Drobiecki
    Head of Sales,
    Limitless Technologies

    Karim Sylla Dyrektor Analityki & Data Science, Grupa Żabka

    Moderator:

    Joanna Kowal
    Data Science Manager, Allegro Pay

    16:10 - 16:40 Jak utrzymać długofalowe relacje z klientem? Debata:
    • Skuteczna optymalizacja obsługi klienta
    • Cyfryzacja w praktyce. Jak zapewnić wyjątkowe doświadczenie zakupowe klienta w dobie rosnącej automatyzacji i dehumanizacji operacji sklepowych
    • Hiperpersonalizacja. Wykorzystanie technologii do tworzenia połączonych i spersonalizowanych doświadczeń zakupowych
    Prelegenci:

    Małgorzata Bochenek
    Country Business Development & Digital Manager, IKEA Retail Polska

    Piotr Lubiewa-Wieleżyński
    Dyrektor Działu Formatów i Konceptów Handlowych,
    Carrefour Polska

    Wojciech Wieroński
    Group CFO, Członek Zarządu, OTCF

    Moderator:

    Magdalena Czaczkowska
    COO, Head of Strategy & Communication, Omnisense

    16:40 ZAKOŃCZENIE KONGRESU

    Dzień 2 – 16 listopada 2022

    9:00 – 9:30 Rejestracja gości, powitalna kawa
    9:30 – 9:40 Otwarcie Kongresu

    BLOK
    GREEN RETAILING

    9:40 – 9:55 Recykling zasobów w ramach gospodarki cyrkularnej – to się opłaca Case:
    • Konrad Robak, Country & Business Development Manager, TOMRA Collection Solutions
    9:55 – 10:10 Moment zwrotny w branży spożywczej. O tym, jak zrównoważony rozwój pozwala budować odporność biznesu w niestabilnych czasach Raport:
    • Małgorzata Bojańczyk, Dyrektor, Polskie Stowarzyszenie Rolnictwa Zrównoważonego „ASAP”
    • Anna Miazga, Sustainability Manager, Accenture
    10:10 – 11:00 Digitalizacja i zrównoważone rozwiązania dla handlu Debata:
    • Nowy trend w e-commerce - opłata za ślad węglowy przeznaczany na eko-projekty
    • Korzyści ekologiczne = korzyści ekonomiczne i wizerunkowe. Jak sieci angażują się w działania prośrodowiskowe?
    • Budowanie świadomości i zachowań proekologicznych
    • Świadome kupowanie – rozwój działań prośrodowiskowych w e-commerce
    • Trend re-commerce – drugie życie i handel artykułami używanymi
    • Circular economy
    • Neutralność klimatyczna wobec transformacji
    • Potencjał same day delivery w Polsce - rozwój sieci kurierów i aspekt ekologiczny jednodniowych dostaw
    • Eko-zwroty
    Prelegenci:
    • Magdalena Brzezińska, Dyrektor ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec
    • Marta Mikliszańska, Head of Group Public Affairs & ESG, Allegro
    • Michał Siwek, Dyrektor Departamentu Międzynarodowy Hub Food & Agri, BNP Paribas Bank Polska
    • Łukasz Zembowicz, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, DPD Polska
    Moderator:
    • Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny, Wiadomości Handlowe

    BLOK
    HUMAN IN RETAIL

    KONSUMENT - jego doświadczenia i bezpieczeństwo

    11:00 – 11:15 Trendy w płatnościach mobilnych Case:
    • Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
    11:15 – 12:15 Nowoczesny handel i kształtowanie doświadczeń zakupowych konsumentów Debata:
    • Wpływ wojny na zachowania konsumentów
    • Działania pro klienckie podejmowane przez firmy w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość
    • Jak sprostać oczekiwaniom Pokolenia Z, które jako pierwsza generacja aktywnie poszukuje interaktywnych, unikalnych i cyfrowych usług w ramach zakupów?
    • Omnichannel i rozwijanie nowych kanałów dotarcia
    • Nowoczesne narzędzia do wygodnej obsługi płatności online w sklepie internetowym oraz komunikacji z klientami
    • W jaki sposób wirtualne technologie mogą pomóc w rozwiązywaniu rzeczywistych wyzwań?
    • Customer data platform, budowanie własnych kanałów komunikacji i dotarcia
    • Analiza danych handlowych jako klucz do budowania lepszych doświadczeń klientów: personifikacja ofert, budowanie zaufania, programy lojalnościowe
    Prelegenci:
    • Andrzej Czarnecki, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Detalicznej, Neonet
    • Grzegorz Rogaliński, CEO, Exorigo-Upos
    • Wojciech Wieroński, Ekspert sektora handlowego, Członek Rady CIMA
    • Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director, Jeronimo Martins Polska
    • Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
    Moderator:
    • Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna Magazynu "Handel",portal handelextra.pl, VFP Communications
    12:15 – 12:45 Przerwa kawowa
    12:45 – 13:00 Jak profesjonalne narzędzia IT usprawniają procesy w przedsiębiorstwie Case study:
    • Katarzyna Karbowska, Senior Sales Engineer, SOTI
    13:00 – 13:15 Data Helps Manage Disruption in Retail Case:
    • Piotr Miroszewski, Sales Director, Snowflake
    13:15 – 13:30 Bezpieczeństwo danych i zagrożenia cyfrowe Case
    • Błażej Janik, Dyrektor ds. realizacji kontraktów strategicznych, Limitless Technologies

    PRACOWNIK - kreowanie jego doświadczeń

    13:30 – 14:20 Employee journey i budowanie doświadczenia pracowników Debata:
    • Zarządzanie doświadczeniami pracowników. Employee Experience i Employer Branding
    • Skupienie się na pracowniku w perspektywie długoterminowej
    • Dążenie do rozwoju kompetencji pracownika
    • Mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem
    • Zmiana modelu transakcyjnego na model relacyjny
    • Odpowiedzialność pracodawcy
    • Usprawnianie pracy dzięki rozwiązaniom technologicznym
    • Zoptymalizowanie procesów sklepowych i planowanie czasu pracy
    • Utrzymanie pracowników i rosnąca “wojna o talenty”
    Prelegenci:
    • Karolina Cikowska, Country Lead, Upwardly Global
    • Joanna Czuchnowska, Dyrektor HR, Media Markt Saturn
    • Kalina Kordalska, Dyrektor Działu Relacji Pracowniczych, Kaufland
    Moderator:
    • Kinga Kurysia, Sub-Editor, Magazyn Rekruter
    14:20 - 15:00 Lunch
    *Osoby w trakcie potwierdzania
    ** Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie.

    Śledź nasze wydarzenie na bieżąco


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

    Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej