Jeżeli wypełniłeś formularz i dokonałeś rejestracji na wydarzenie, ale nie otrzymałeś maila z linkiem do platformy konferencyjnej online, prawdopodobnie jest to wina filtrów antyspamowych. Zadzwoń na niżej wskazane numery aby otrzymać swój unikalny link do rejestracji
Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox.
W przypadku pytań, skontaktuj się z nami:
Poprzez chat dostępny na stronie lub:
Izabela Iwanowska, i.iwanowska@mmcpolska.pl, 793 000 496
International speakers:
Ewelina Poszczyk e.poszczyk@mmcpolska.pl, 578 000 829
Dobre praktyki, aspekty techniczne
Sprawdź szczegóły
Co należy wiedzieć przed rozpoczęciem korzystania z platformy HOPIN
Dobre praktyki, aspekty techniczne.
- Sprawdź przeglądarkę
Korzystaj z najnowszych wersji przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox na laptopie lub komputerze.
Uwaga: możesz mieć dodatkowe zabezpieczenia na swoim komputerze, które mogą blokować niektóre elementy interfejsu Hopin. Dlatego zalecamy otwieranie wydarzenia w trybie incognito (Command + Shift + N w systemie macOS lub Ctrl + Shift + N w systemie Windows) na karcie Chrome lub Prywatna (polecenie + Shift + P w systemie macOS lub Ctrl + Shift + P w systemie Windows) w przeglądarce Firefox.- Unikaj Brave, Safari, Microsoft Internet Explorer lub Edge, ponieważ te przeglądarki nie obsługują nowoczesnych technologii internetowych, które są niezbędne do uruchamiania wydarzeń online w przeglądarce internetowej.
- Sprawdź prędkość Internetu
Przesyłanie strumieniowe wideo i audio obciąża Internet, dlatego zalecamy przeprowadzenie testu prędkości Internetu (np. https://www.speedtest.net/ ). Upewnij się, że masz 30 Mb / s + na prędkości pobierania.
Uwaga: najniższa obsługiwana przepustowość to 5 Mb / s.
Wskazówka: Mozilla Firefox działa najlepiej w przypadku połączenia internetowego o niskiej przepustowości dla laptopów lub komputerów. - Sprawdź ustawienia w swoim Internecie
Niektóre ustawienia Internetu wpływają na odbiór obrazu i mogą uniemożliwiać uzyskanie najlepszej jakości oglądanego streamu. Pamiętaj, aby wyłączyć VPN, proxy lub Firewall podczas korzystania z platformy Hopin. - Sprawdź specyfikacje swojego laptopa lub komputera
Przesyłanie i odbieranie strumieniowe wideo wymaga dużej mocy obliczeniowej. Upewnij się, że używasz komputera, który nie jest starsze niż trzy lata, mają procesor wielordzeniowy, 8 GB + RAM i kartę graficzną, która może obsługiwać rozdzielczość wideo 1080p 30 klatek na sekundę.

